Godt å høre det ikke bare er meg. Er jo litt morsomt i ettertid å står han jo av. Hører det er ganske så normaltDette kunne vært meg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å høre det ikke bare er meg. Er jo litt morsomt i ettertid å står han jo av. Hører det er ganske så normaltDette kunne vært meg!
Da ligger vi ganske likt i løypa. Håper du får en hyggelig overraskelse under kontrollen på fredagDe ringte i stad, så skal fortsette med stim nå frem til ny kontroll på fredag morgen. De håper nå å få til uttak på mandag, men det kommer jo helt an på om det blir noe mer fart i systemet. Håper at det blir uttak, men frykter nesten avbrutt Jaja, føler meg fortsatt helt fin - litt stinn bare. Og ja, helt enig - alt man skal bekymre seg for.
Kjenner meg sååå igjen! Hylgrinte på vei hjem fra jobb i går mens jeg syklet fordi det var regnJeg går på progynova å bynte å grine da jeg kjørte bil iste pga samboer sa jeg ikke skulle kjøre på snøen
Uff ja det var lenge... Men fint at det fortsatt er håp! Hva sa de om den store follikelen da?Nå ringte de og sa jeg skulle på ny kontroll på mandag, så da er kanskje ikke alt håp ute. Men grusomt å gå sånn i usikkerhet til da
Fint å ha en oppstartsdato! Da fjerner jeg deg fra listen? Men bare heng her også så mye du vil altsåDa har jeg fått UL planen iallefall.. så blir sprøytestart 10 mars så håper jeg at jeg slipper å flesteparten av dere i mars hehe
Godt å høre det ikke bare er meg. Er jo litt morsomt i ettertid å står han jo av. Hører det er ganske så normalt
Progynova er noe dritt.. Samboeren din må lære seg at du ikke kan gjøre noe feil i denne periodenJeg går på progynova å bynte å grine da jeg kjørte bil iste pga samboer sa jeg ikke skulle kjøre på snøen
Man er helt klart veldig var på alle symptomer mens man ruger, følelser og tanker er som en berg og dalbaneSmåkvalm, vondt i ryggen, sånn generelt uggen.. Progesterontilskudd ass Hadde det samme sist. Da ble jeg forsåvidt gravid en liten stund, men så optimistisk skal jeg ikke være at jeg tror det er ekte symptomer 5 dpo
Ja det kan du da starter på synarela til neste helg men stimulering starter først i mars <3Fint å ha en oppstartsdato! Da fjerner jeg deg fra listen? Men bare heng her også så mye du vil altså
Hei, så spennende med første forsøk! Vil du skrive deg opp slik som på forsiden, så legger jeg deg inn i listen derBegynner i morgen med Progynova, mens dag 2.
Skal ha første fryseforsøk. Svært spent..
Masse masse lykke til <3Begynner i morgen med Progynova, mens dag 2.
Skal ha første fryseforsøk. Svært spent..
Krysser fingrene for at det er starten på noe! Det startet med det samme her, men jeg hadde innsett 5 dpo, så det begynte litt senereSmåkvalm, vondt i ryggen, sånn generelt uggen.. Progesterontilskudd ass Hadde det samme sist. Da ble jeg forsåvidt gravid en liten stund, men så optimistisk skal jeg ikke være at jeg tror det er ekte symptomer 5 dpo
Så herlig at du kan starte opp så fort igjen. Masse lykke til videre!Jeg har og fått ny plan og oppstart i mars
Spennende! Det skal nok mye til for at det skal være noe annet enn progesteronet så her tidlig, men håper at det går over til å bety noe annet etter hvert...Krysser fingrene for at det er starten på noe! Det startet med det samme her, men jeg hadde innsett 5 dpo, så det begynte litt senere
Tusen takkSå herlig at du kan starte opp så fort igjen. Masse lykke til videre!
Masse lykke til, håper det klaffer for degJeg har og fått ny plan og oppstart i mars
Tusen takkMasse lykke til, håper det klaffer for deg