Februar 2022

De ringte i stad, så skal fortsette med stim nå frem til ny kontroll på fredag morgen. De håper nå å få til uttak på mandag, men det kommer jo helt an på om det blir noe mer fart i systemet. Håper at det blir uttak, men frykter nesten avbrutt :dead: Jaja, føler meg fortsatt helt fin - litt stinn bare. :happy: Og ja, helt enig - alt man skal bekymre seg for. :facepalm:
Da ligger vi ganske likt i løypa. Håper du får en hyggelig overraskelse under kontrollen på fredag :)

Da har jeg fått UL planen iallefall.. så blir sprøytestart 10 mars :D så håper jeg at jeg slipper å flesteparten av dere i mars ;) hehe
Fint å ha en oppstartsdato! Da fjerner jeg deg fra listen? Men bare heng her også så mye du vil altså :)

Godt å høre det ikke bare er meg. Er jo litt morsomt i ettertid å står han jo av. Hører det er ganske så normalt :p
Jeg går på progynova å bynte å grine da jeg kjørte bil iste pga samboer sa jeg ikke skulle kjøre på snøen:angelic:
Progynova er noe dritt.. Samboeren din må lære seg at du ikke kan gjøre noe feil i denne perioden ;):D

Småkvalm, vondt i ryggen, sånn generelt uggen.. Progesterontilskudd ass :rolleyes: Hadde det samme sist. Da ble jeg forsåvidt gravid en liten stund, men så optimistisk skal jeg ikke være at jeg tror det er ekte symptomer 5 dpo :hilarious:

Småkvalm, vondt i ryggen, sånn generelt uggen.. Progesterontilskudd ass :rolleyes: Hadde det samme sist. Da ble jeg forsåvidt gravid en liten stund, men så optimistisk skal jeg ikke være at jeg tror det er ekte symptomer 5 dpo :hilarious:
Man er helt klart veldig var på alle symptomer mens man ruger, følelser og tanker er som en berg og dalbane :hilarious:

Krysser fingrene for at det er starten på noe! Det startet med det samme her, men jeg hadde innsett 5 dpo, så det begynte litt senere :happy:

Krysser fingrene for at det er starten på noe! Det startet med det samme her, men jeg hadde innsett 5 dpo, så det begynte litt senere :happy:
Spennende! Det skal nok mye til for at det skal være noe annet enn progesteronet så her tidlig, men håper at det går over til å bety noe annet etter hvert... :shy:

Back
Topp