Så trist Ta vare på hverandre, sender deg en god klemJeg kan settes på ikke gravid. Testdag fredag, men det har vært tydelig noen dager at det ikke går veien denne runden. Men blir her og heier selvfølgelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så trist Ta vare på hverandre, sender deg en god klemJeg kan settes på ikke gravid. Testdag fredag, men det har vært tydelig noen dager at det ikke går veien denne runden. Men blir her og heier selvfølgelig
Så trist tenker på deg ta godt vare på deg selvJeg kan settes på ikke gravid. Testdag fredag, men det har vært tydelig noen dager at det ikke går veien denne runden. Men blir her og heier selvfølgelig
Oi! Er det en cyste kanskje? Uff det er så skuffende når ting ikke går som de skal... Håper du får gode svar når de ringerVar på UL nå, syklusdag 10. Slimhinna var 8 mm, men hadde en eggpose på 30 mm Gyn skjønte ikke helt det, og virket som han trodde det ikke blir noe innsett. Får høre hva de sier når de ringer, men tviler på det blir noe innsett på oss
Jeg kan settes på ikke gravid. Testdag fredag, men det har vært tydelig noen dager at det ikke går veien denne runden. Men blir her og heier selvfølgelig
Tenker på deg og sender deg en stoooor klemJeg kan settes på ikke gravid. Testdag fredag, men det har vært tydelig noen dager at det ikke går veien denne runden. Men blir her og heier selvfølgelig
Blir ikke noe uttak på fredag på meg hvertfall, går fortsatt for smått for disse foliklene mine. Avventer svar fra Porsgrunn om hva de tenker videre.. Blir spennende for deg på fredag, om lav dose over tid er det som skal tilHåper du får uttak på fredag Alt er mulig!
Jeg syns også det var lenge til å vente til fredag. De satte meg på 150 fra mandag. De er forsiktig fordi jeg har høyere risiko for overstimulering :/
Håper de tenker ut noe lurt, så du får et uttak veldig snart og med gode resultaterBlir ikke noe uttak på fredag på meg hvertfall, går fortsatt for smått for disse foliklene mine. Avventer svar fra Porsgrunn om hva de tenker videre.. Blir spennende for deg på fredag, om lav dose over tid er det som skal til
Det er kun til innsett man bør ha full blære Vanlig kontroll er det bare å tisse i veiHei damer!
På mandag har jeg min første kontroll hos gynekolog. Har lest flere ganger her at dere har unngått å tisse før kontroll. Hvor lenge bør jeg holde meg? Verken fått beskjed om det fra Porsgrunn eller gynekologen.
Hei damer!
På mandag har jeg min første kontroll hos gynekolog. Har lest flere ganger her at dere har unngått å tisse før kontroll. Hvor lenge bør jeg holde meg? Verken fått beskjed om det fra Porsgrunn eller gynekologen.
Takk for svar! Godt jeg slipper å ha full blære hvis det skulle vært fler kontroller. Så vondt å holde segDet er kun til innsett man bør ha full blære Vanlig kontroll er det bare å tisse i vei
Takk for svarDet eneste jeg har fått beskjed om er å ha full blære ved innsett. Til kontroller har jeg gjort som normalt, dvs. tisset ved behov.
Så bra, da er ikke alt håp ute! Jeg krysser fingre og tærNå ringte de og sa jeg skulle på ny kontroll på mandag, så da er kanskje ikke alt håp ute. Men grusomt å gå sånn i usikkerhet til da
De ringte i stad, så skal fortsette med stim nå frem til ny kontroll på fredag morgen. De håper nå å få til uttak på mandag, men det kommer jo helt an på om det blir noe mer fart i systemet. Håper at det blir uttak, men frykter nesten avbrutt Jaja, føler meg fortsatt helt fin - litt stinn bare. Og ja, helt enig - alt man skal bekymre seg for.Håper de tenker ut noe lurt, så du får et uttak veldig snart og med gode resultater
Leser mye bra om Porsgrunn i dette forumet, så jeg tror du er i gode hender.
Ja, er veldig spent på hva vi kommer til å se på UL. Kjenner ikke at det skjer så mye enda :/
Så mye man skal bekymre seg for. For lite aktivitet i eggstokkene, for mye aktivitet, for få egg, for dårlig kvalitet osv osv.
Klem til deg, ja det er helt horribelt. Må det være en god mandag i sikte <3Nå ringte de og sa jeg skulle på ny kontroll på mandag, så da er kanskje ikke alt håp ute. Men grusomt å gå sånn i usikkerhet til da
Jeg går på progynova å bynte å grine da jeg kjørte bil iste pga samboer sa jeg ikke skulle kjøre på snøen