Februar 2022

TR… lyst til å gi opp :(

Det er tøft å stå i dette. Og jeg skjønner at denne måneden ble ekstra tøff for deg. Men hver måned er det mange som lykkes her inne, de aller fleste etter noen (eller mange) betydelige nedturer. Håper du snart blir en av dem❤️ I mellomtiden håper jeg du gjør noe fint for deg selv i dag. Stor klem!

Jeg mistet ❤️ nå må jeg bare finne ut om jeg klarer fortsette med videre forsøk
Nei, så trist... :sorry: Ta godt vare på deg, og så håper jeg at dere sammen klarer å finne ut hvordan veien videre skal se ut. Sender deg en stor klem :Heartred

Bestevenn til min sønn testet positivt i dag :( jeg har egentlig kontroll på torsdag etter 7 dager med Gonal F, er så redd nå.

Valget ble på en måte tatt for meg nå... Kona testet positivt :arghh: Regner med at jeg også får det, men vi tenker sove i separate tom og bruke munnbind når vi er i samme rom. Må jo ikke gjøre det enklere for viruset.

Er i hvert fall VELDIG lettet over timingen og at hun kunne stanne hjemme fra jobb noen dager i forrige uke. Hun ble smittet på jobb dagen etter jeg reiste :eek:
Krysser fingre og tær for at du ikke blir syk. Jeg og ungen ble jo smitta for litt siden, men min mann med rævva immunforsvar ble ikke syk! Så håper du har noen supergener som gjør at du slipper unna <3

Ser ut som ovitrelle er ute av kroppen nå. Den øverste tatt i går kveld mens den nederste i dag morges. 9 dager siden ovitrelle idag.. Rugedag 4 etter innsett av fersk 3 dagers :nailbiting:

Vedlegg

• IMG_20220208_113134_edit_1113211671773365.jpg
    IMG_20220208_113134_edit_1113211671773365.jpg
    1,3 MB · Visninger: 73
Krysser fingre og tær for at du ikke blir syk. Jeg og ungen ble jo smitta for litt siden, men min mann med rævva immunforsvar ble ikke syk! Så håper du har noen supergener som gjør at du slipper unna <3
Satser på det! Det er så interessant det der - et av mine brorsbarn har covid men ingen annen i familien har fått det. Så alt er mulig!

Har du hatt innsett idag?

Back
Topp