Februar 2022

Det skal jeg gjøre veit du :)
Det blir så vanskelig man gjør det selv . Jeg ligger unna poteter, vanlig brød, pasta, ris og sukker.. spiser grønnsaker og kjøtt.. en del egg osv.. men det funker :D
Når har du uttak? Det hørtes ut som en så sykt kjedelig kosthold med. Holder deg jo unna alt som er godt :hilarious: Men det er vel verdt det, forhåpentligvis :Heartred Hvis du lykkes så skal jaggu jeg også prøve!

Jeg drakk på høyre side nå, slik at jeg ikke stikker på samme sted hver gang. Men på høyre side har jeg en stor tatovering. Så stor at den dekker hele høyre side fra trusekanten til der bh'en begynner. Sikkert teit spørsmål, men kan det være grunnen? Nå føler jeg meg dum som i det hele tatt spør :hilarious:

Hehe ikke dumt å spørre! Nei er nok ikke derfor . Kan være du har stukket litt for sakte, eller litt annen vinkel eller noe sånt.. :) ikke noe farlig :)

Når har du uttak? Det hørtes ut som en så sykt kjedelig kosthold med. Holder deg jo unna alt som er godt :hilarious: Men det er vel verdt det, forhåpentligvis :Heartred Hvis du lykkes så skal jaggu jeg også prøve!

Hehe jeg trives godt med det.. kroppen er i mye bedre form og sånn så det går helt fint :D har en dag i mnd hvor jeg spiser akkurat det jeg ønsker. Blir gjerne bakt potet da asså :P hehe jeg har uttak i uke 12 :D

Hehe jeg trives godt med det.. kroppen er i mye bedre form og sånn så det går helt fint :D har en dag i mnd hvor jeg spiser akkurat det jeg ønsker. Blir gjerne bakt potet da asså :p hehe jeg har uttak i uke 12 :D
Så bra! :D Jeg er sikker på at det er en god levemåte for de med litt selvdisiplin :hilarious: En gang i måneden? Herregud, du er rå! :notworthyDet er en stund til! Har du lang protokoll eller hva det heter? Går du på hormoner i alle disse ukene? :eek:

Så bra! :D Jeg er sikker på at det er en god levemåte for de med litt selvdisiplin :hilarious: En gang i måneden? Herregud, du er rå! :notworthyDet er en stund til! Har du lang protokoll eller hva det heter? Går du på hormoner i alle disse ukene? :eek:
Jeg har lang protokoll denne gangen :) begynner med synarela den 19/2 :) oppstart med sprøyter etter ca 15 dager :) så får vi se denne gangen.. har jo som sagt 2 avbrutte så nå skulle vi visst kjøre på med både høy dose og godt med modning :D

Jeg har lang protokoll denne gangen :) begynner med synarela den 19/2 :) oppstart med sprøyter etter ca 15 dager :) så får vi se denne gangen.. har jo som sagt 2 avbrutte så nå skulle vi visst kjøre på med både høy dose og godt med modning :D
Jeg krysser alt jeg har for at det går bra for deg denne gangen :Heartred Det fortjener du!

Hei, meg igjen :hilarious::hilarious::hilarious:

Tok ny dose menopur nå, og det helt annen opplevelse enn i går! I går kjente jeg nada, men i dag var det rett og slett vondt. Det var vondt når sprøyta ble satt inn, og vondt når væsken ble sprøytet inn, og nå svir det skikkelig! Føles nesten som om nåla sitter igien inni hunden.. Vet jo at det ikke er tilfellet, men sånn det kan beskrives litt.. Hvorfor er der så forskjell? :depressed:
Du har nok truffet en nerve, det kan skje, det er vondt :pompus:

Tror jeg kan flyttes over på gravid :love7
F73A7FA4-EE21-4FB3-93ED-F56CD84B633B.jpeg

Jeg har fått time til innsett 14. februar! Synes det er en fin dato for innsett :smiley-angelic001

Er det flere her som ikke har 3. vaksinedoser? Fikk vite i dag at dersom jeg får korona er det 2-3 måneders ventetid, noe jeg absolutt ikke ønsker. Rakk ikke 3. dose før behandlingen startet og kjenner det tærer på psyken ettersom koronaen er utbredt blant venner og kolleger for tiden. Hva gjør dere andre? Lever som normalt, tar forholdsregler eller holder dere hjemme?
Jeg har også bare to doser. Jobber i videregående skole og det har gått greit. Tenker man må ta et valg som er best for en selv :Heartred

Har full forståelse for bekymringen din. Tenker det viktigste er å ta et valg som er rett for deg :Heartred
Det forstår jeg kjempegodt, vurderte selv lenge hva jeg skulle gjøre. Men for meg står tiden nesten stille på hjemmekontor :hilarious: Hadde bare blitt enda mer utålmodig og sikkert tatt 10 tester til dagen. Så jeg fant rett og slett ut at jeg trengte å komme meg ut og prøve å få tankene over på noe annet. Men om ikke det er noe problem for deg, så ville jeg bare fortsatt i noen dager til på hjemmekontor om du har mulighet?
Valget ble på en måte tatt for meg nå... Kona testet positivt :arghh: Regner med at jeg også får det, men vi tenker sove i separate tom og bruke munnbind når vi er i samme rom. Må jo ikke gjøre det enklere for viruset.

Er i hvert fall VELDIG lettet over timingen og at hun kunne stanne hjemme fra jobb noen dager i forrige uke. Hun ble smittet på jobb dagen etter jeg reiste :eek:

Valget ble på en måte tatt for meg nå... Kona testet positivt :arghh: Regner med at jeg også får det, men vi tenker sove i separate tom og bruke munnbind når vi er i samme rom. Må jo ikke gjøre det enklere for viruset.

Er i hvert fall VELDIG lettet over timingen og at hun kunne stanne hjemme fra jobb noen dager i forrige uke. Hun ble smittet på jobb dagen etter jeg reiste :eek:
Å nei, det var skikkelig dritt å lese :( :( Hold deg unna hun så mye du bare kan. Krysser fingre og tær for at du holder deg frisk Statistikern :Heartred Jeg vet hvor redd du har vært, og jeg håper alt ordner seg for dere :Heartred

Back
Topp