Februar 2022

Å nei, det var skikkelig dritt å lese :( :( Hold deg unna hun så mye du bare kan. Krysser fingre og tær for at du holder deg frisk Statistikern :Heartred Jeg vet hvor redd du har vært, og jeg håper alt ordner seg for dere :Heartred
Takk ❤️ Jeg tenker at det med all sannsynlighet skal gå helt fint, også om jeg blir smittet. Det er liten sannsynlighet at det påvirker noe. Men unngår det helst ja..

Er på stimuleringsdag 11. Har økt til 300 i dag, så får håpe det gjør susen :happy: Hadde vært veldig greit å fått til et uttak av denne runden hvertfall! Tåler stimuleringen (så langt) ganske godt og har lite plager, så for min del (ikke lommebokas da :hilarious:) holde på i noen dager til, men håper jo det skal bli noe ut av det til slutt :happy:
Er på stim dag 9 og det hadde ikke skjedd så mye her heller, sa legen i dag :) De økte dosen på meg også. Ny kontroll på fredag.

Så bra at du har lite plager.
Magen min kan plutselig bli veldig oppblåst, og da blir det veldig ubehagelig, men så gir deg seg dagen etter. Kjenner ikke så mye utover det :)

Er på stim dag 9 og det hadde ikke skjedd så mye her heller, sa legen i dag :) De økte dosen på meg også. Ny kontroll på fredag.

Så bra at du har lite plager.
Magen min kan plutselig bli veldig oppblåst, og da blir det veldig ubehagelig, men så gir deg seg dagen etter. Kjenner ikke så mye utover det :)
Krysser fingrene for oss begge! :happy: Ny kontroll om noen dager på deg da?

Valget ble på en måte tatt for meg nå... Kona testet positivt :arghh: Regner med at jeg også får det, men vi tenker sove i separate tom og bruke munnbind når vi er i samme rom. Må jo ikke gjøre det enklere for viruset.

Er i hvert fall VELDIG lettet over timingen og at hun kunne stanne hjemme fra jobb noen dager i forrige uke. Hun ble smittet på jobb dagen etter jeg reiste :eek:
Nei og nei :eek:
Håper dere klarer å holde det isolert til bare henne :Heartred

Valget ble på en måte tatt for meg nå... Kona testet positivt :arghh: Regner med at jeg også får det, men vi tenker sove i separate tom og bruke munnbind når vi er i samme rom. Må jo ikke gjøre det enklere for viruset.

Er i hvert fall VELDIG lettet over timingen og at hun kunne stanne hjemme fra jobb noen dager i forrige uke. Hun ble smittet på jobb dagen etter jeg reiste :eek:
Åh nei!! :( Håper du slipper unna! Men herlighet for en timing, bra du rakk uttak og innsett!! Håper hun ikke blir veldig syk - god bedring!

Hjelp, så stress! Men takk og lov at det ikke klusset til forsøket. Håper hun får det mildt og at du slipper❤️

Nei og nei :eek:
Håper dere klarer å holde det isolert til bare henne :Heartred
Åh nei!! :( Håper du slipper unna! Men herlighet for en timing, bra du rakk uttak og innsett!! Håper hun ikke blir veldig syk - god bedring!
Hjelp, så stress! Men takk og lov at det ikke klusset til forsøket. Håper hun får det mildt og at du slipper❤️
Ja vi føler oss ekstremt heldige med timingen tross alt. Så langt har hun bare lette forkjølelsessymptomer. Nå blir det å hente hurtigtester imorgen - 8 dager til med testing for min del :wtf: hvis den ikke blir positiv da.
Testen hennes hadde vært kjempefin om deb hade vært en graviditetstest. Ikke noe behov for mysing akkurat :hilarious:

I stad stakk det godt i egglederne. Nesten som ligamentsmerter. Noen som har opplevd dette så tidlig som dag 2 på hormoner? Så redd for at det skal være tegn på starten av overstimulering, men det er vel litt for tidlig å kjenne tegn på det allerede?

I stad stakk det godt i egglederne. Nesten som ligamentsmerter. Noen som har opplevd dette så tidlig som dag 2 på hormoner? Så redd for at det skal være tegn på starten av overstimulering, men det er vel litt for tidlig å kjenne tegn på det allerede?
Det er alt for tidlig.. stikkinger er helt vanlig. Veit det er vanskelig men prøv så langt det lar seg gjøre å holde deg opptatt med andre ting for går du å kjenner etter alt som er så får man gjerne alle bivirkningene i hele boka. Sånn er hjernen merkelig skrudd sammen :D å det er virkelig ikke vondt ment, for jeg opplevde samme første forsøket mitt.. etter noen dager gjorde jeg bare masse annet for å flytte fokuset.. :) da slappet jeg av å merket veldig mye mindre til det :)

Som DinaD sier et stikkinger helt vanlig når du går på hormoner og har ikke noe med overstimulering å gjøre. Det vil være økende aktivitet i eggstokkene når dagene går. Dette skal gå helt fint ❤️

Back
Topp