Februar 2022

Satser på det! Det er så interessant det der - et av mine brorsbarn har covid men ingen annen i familien har fått det. Så alt er mulig!

Har du hatt innsett idag?
Jepp, så er nå offesielt en ruger:Heartred de brukte ikke ultralyd, men jeg er ganske sikker på at det er nytt med den skjermen i taket altså. Fikk en lege jeg har hatt ved tidligere innsett. Ålreit fyr :)
Jeg lå i stolen og sendte velkommen til min livmor tanker nedover så håper det gjør susen:smiley-angelic001

Jepp, så er nå offesielt en ruger:Heartred de brukte ikke ultralyd, men jeg er ganske sikker på at det er nytt med den skjermen i taket altså. Fikk en lege jeg har hatt ved tidligere innsett. Ålreit fyr :)
Jeg lå i stolen og sendte velkommen til min livmor tanker nedover så håper det gjør susen:smiley-angelic001
Måtte den lille spiren feste seg godt :gen014

Yay! Gratulerer som ruger! Ja visst er den ny den skjermen? Det tenkte jeg også. Det er tydeligvis ikke alle som har kjørt inn seg på ultralyd ennå. Men jag regner med at de som ikke bruker det også vet hva de gjør :) Velkommen til livmor tanker er alltid bra tenker jeg :happy: :HeartredLykke til!

Det er alt for tidlig.. stikkinger er helt vanlig. Veit det er vanskelig men prøv så langt det lar seg gjøre å holde deg opptatt med andre ting for går du å kjenner etter alt som er så får man gjerne alle bivirkningene i hele boka. Sånn er hjernen merkelig skrudd sammen :D å det er virkelig ikke vondt ment, for jeg opplevde samme første forsøket mitt.. etter noen dager gjorde jeg bare masse annet for å flytte fokuset.. :) da slappet jeg av å merket veldig mye mindre til det :)
Godt å lese det er normalt, og ikke minst fint å lese at du opplevde det på samme måte da du gikk på hormoner første gang :smug: Når alt er helt nytt så blir det fort til at man kjenner etter.. Men det er nok ikke så lurt, så skal prøve å følge rådet ditt :D lurer på alt mellom himmel og jord når det er første gang jeg gjør dette. Godt vi alle har vært nybegynnere en gang :hilarious:

Som DinaD sier et stikkinger helt vanlig når du går på hormoner og har ikke noe med overstimulering å gjøre. Det vil være økende aktivitet i eggstokkene når dagene går. Dette skal gå helt fint ❤️
Kanskje bare et godt tegn at jeg opplever stikkinger og symptomer.. Det betyr sikkert bare at medisinen funker. Hadde jeg ikke følt noe så hadde jeg sikkert blitt bekymret av det også :hilarious: :hilarious:

Ny kontroll i morgen, håper det har skjedd noe og at uttak nærmer seg! Drømmer om uttak på fredag, men har ikke helt troa enda. Hvilken dose står du på nå siden de drøyer så lenge før ny kontroll?
Og så nå at du allerede hadde skrevet at ny kontroll var på fredag - beklager :hilarious:
Er på stim dag 9 og det hadde ikke skjedd så mye her heller, sa legen i dag :) De økte dosen på meg også. Ny kontroll på fredag.

Så bra at du har lite plager.
Magen min kan plutselig bli veldig oppblåst, og da blir det veldig ubehagelig, men så gir deg seg dagen etter. Kjenner ikke så mye utover det :)
Så nå at du allerede hadde skrevet fredag - beklager det :hilarious:

Kanskje bare et godt tegn at jeg opplever stikkinger og symptomer.. Det betyr sikkert bare at medisinen funker. Hadde jeg ikke følt noe så hadde jeg sikkert blitt bekymret av det også :hilarious: :hilarious:
Ja, det er helt sikkert et godt tegn. Hehe si hva man ikke blir bekymret av i denne prosessen!

Ny kontroll i morgen, håper det har skjedd noe og at uttak nærmer seg! Drømmer om uttak på fredag, men har ikke helt troa enda. Hvilken dose står du på nå siden de drøyer så lenge før ny kontroll?
Håper du får uttak på fredag :) Alt er mulig!

Jeg syns også det var lenge til å vente til fredag. De satte meg på 150 fra mandag. De er forsiktig fordi jeg har høyere risiko for overstimulering :/

Salamander-29år-medicus-B1-Eggdonasjon1-progynova,prednisolon,abyl-e,cyclogest oppstart medisiner 9.02❤️

Yay! Gratulerer som ruger! Ja visst er den ny den skjermen? Det tenkte jeg også. Det er tydeligvis ikke alle som har kjørt inn seg på ultralyd ennå. Men jag regner med at de som ikke bruker det også vet hva de gjør :) Velkommen til livmor tanker er alltid bra tenker jeg :happy: :HeartredLykke til!
Nei er visst ikke det! Ble gravid sist uten UL så jeg er ikke bekymra :) takk takk <3

Var på UL nå, syklusdag 10. Slimhinna var 8 mm, men hadde en eggpose på 30 mm :( Gyn skjønte ikke helt det, og virket som han trodde det ikke blir noe innsett. Får høre hva de sier når de ringer, men tviler på det blir noe innsett på oss :sad010

Var på UL nå, syklusdag 10. Slimhinna var 8 mm, men hadde en eggpose på 30 mm :( Gyn skjønte ikke helt det, og virket som han trodde det ikke blir noe innsett. Får høre hva de sier når de ringer, men tviler på det blir noe innsett på oss :sad010
Nei og nei så trist :( Hadde håpet for deg denne runden :Heartred

Hæ?? I alle dager. Så mye rart man skal gjennom på denne veien.:sorry: Håper det blir avklart fort og at de skjønner hva de kan gjøre for å unngå at det skjer igjen. Nå har du hatt nok uflaks, Sofia! ❤️

Jeg kan settes på ikke gravid. Testdag fredag, men det har vært tydelig noen dager at det ikke går veien denne runden. Men blir her og heier selvfølgelig:)

Back
Topp