Så spennende, jeg ser strekeneJeg fikk disse nå 10 dpo håper det er ekte streker og det klamrer seg fast!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende, jeg ser strekeneJeg fikk disse nå 10 dpo håper det er ekte streker og det klamrer seg fast!
Har full forståelse for bekymringen din. Tenker det viktigste er å ta et valg som er rett for degJeg er ganske nervøs for å gå tilbake til jobb senere i uken... Føles litt irrasjonelt når jeg har 3 vaksinedoser, men jeg bekymrer meg uansett for om jeg vil bli smittet og om det kan påvirke sjansen for å bli gravid. Slik jeg forstår forskningen så langt så er det usannsynlig når man er vaksinert, men jeg bekymrer meg uansett. Tror ikke det vil være et problem å bli på hjemmekontoret litt lenger, men føler at jeg kanskje er i overkant forsiktig Skjønner at mange ikke har et valg en gang...
Jeg tar allerede tre ganger om dagen, men lurer kanskje på om jeg skal fortsette med det daVille sagt fra, dersom du trenger ny resept på Litinus, da du ved positiv test skal trappe opp til 3 ganger om dagen frem til uke 7/8.
Hehe, nei den var det vel ikke tvil om. GRATULERER!!!!Tror ikke denne kunne blitt så mye mer tydelig
En uke siden innsett i dag.
Så kjedelig... Hvilken dose Menopur går du på? Og hvor mange dager har du stimulert nå? Håper samtlige follikler får seg en kraftig oppsving straks, så du kan få uttak snart!Fortsatt ikke all verden med respons å se på kontroll i dag Fortsatt en haug med smått, noen få som har økt litt i størrelse. Øker dosen igjen og ny kontroll på onsdag. Hadde jo håpet at kroppen skulle respondere litt bedre på dette greiene her..
Ser strekene!! Krysser fingrene for at spiren klamrer seg fast!!Jeg fikk disse nå 10 dpo håper det er ekte streker og det klamrer seg fast!
Det forstår jeg kjempegodt, vurderte selv lenge hva jeg skulle gjøre. Men for meg står tiden nesten stille på hjemmekontor Hadde bare blitt enda mer utålmodig og sikkert tatt 10 tester til dagen. Så jeg fant rett og slett ut at jeg trengte å komme meg ut og prøve å få tankene over på noe annet. Men om ikke det er noe problem for deg, så ville jeg bare fortsatt i noen dager til på hjemmekontor om du har mulighet?Jeg er ganske nervøs for å gå tilbake til jobb senere i uken... Føles litt irrasjonelt når jeg har 3 vaksinedoser, men jeg bekymrer meg uansett for om jeg vil bli smittet og om det kan påvirke sjansen for å bli gravid. Slik jeg forstår forskningen så langt så er det usannsynlig når man er vaksinert, men jeg bekymrer meg uansett. Tror ikke det vil være et problem å bli på hjemmekontoret litt lenger, men føler at jeg kanskje er i overkant forsiktig Skjønner at mange ikke har et valg en gang...
Ja, du må fortsette å ta. Bare intilfelle.Jeg tar allerede tre ganger om dagen, men lurer kanskje på om jeg skal fortsette med det da
Tror ikke denne kunne blitt så mye mer tydelig
Wow, gratulererTror ikke denne kunne blitt så mye mer tydelig
Åh så gøy!!!Jeg fikk disse nå 10 dpo håper det er ekte streker og det klamrer seg fast!
GratulererTror ikke denne kunne blitt så mye mer tydelig
Herlig! Det er en stor milepæl i denne prosessenDa kan jeg flyttes til ruger
Ble ingen på frys, men har iallefall fått komme til innsett
Gratulerer som ruger!! Håper du ruger på gulleggetDa kan jeg flyttes til ruger
Da kan jeg flyttes til ruger
Jeg fikk disse nå 10 dpo håper det er ekte streker og det klamrer seg fast!