Februar 2022

Jeg er ganske nervøs for å gå tilbake til jobb senere i uken... Føles litt irrasjonelt når jeg har 3 vaksinedoser, men jeg bekymrer meg uansett for om jeg vil bli smittet og om det kan påvirke sjansen for å bli gravid. Slik jeg forstår forskningen så langt så er det usannsynlig når man er vaksinert, men jeg bekymrer meg uansett. Tror ikke det vil være et problem å bli på hjemmekontoret litt lenger, men føler at jeg kanskje er i overkant forsiktig :rolleyes: Skjønner at mange ikke har et valg en gang...
Har full forståelse for bekymringen din. Tenker det viktigste er å ta et valg som er rett for deg :Heartred

Fortsatt ikke all verden med respons å se på kontroll i dag :bored: Fortsatt en haug med smått, noen få som har økt litt i størrelse. Øker dosen igjen og ny kontroll på onsdag. Hadde jo håpet at kroppen skulle respondere litt bedre på dette greiene her..

Tror ikke denne kunne blitt så mye mer tydelig :hilarious::Heartred
En uke siden innsett i dag.

Vedlegg

• 6413FF02-872A-4B55-A0C8-66B1F4EFED3B.jpeg
    6413FF02-872A-4B55-A0C8-66B1F4EFED3B.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 78
Fortsatt ikke all verden med respons å se på kontroll i dag :bored: Fortsatt en haug med smått, noen få som har økt litt i størrelse. Øker dosen igjen og ny kontroll på onsdag. Hadde jo håpet at kroppen skulle respondere litt bedre på dette greiene her..
Så kjedelig... Hvilken dose Menopur går du på? Og hvor mange dager har du stimulert nå? Håper samtlige follikler får seg en kraftig oppsving straks, så du kan få uttak snart!

Jeg er ganske nervøs for å gå tilbake til jobb senere i uken... Føles litt irrasjonelt når jeg har 3 vaksinedoser, men jeg bekymrer meg uansett for om jeg vil bli smittet og om det kan påvirke sjansen for å bli gravid. Slik jeg forstår forskningen så langt så er det usannsynlig når man er vaksinert, men jeg bekymrer meg uansett. Tror ikke det vil være et problem å bli på hjemmekontoret litt lenger, men føler at jeg kanskje er i overkant forsiktig :rolleyes: Skjønner at mange ikke har et valg en gang...
Det forstår jeg kjempegodt, vurderte selv lenge hva jeg skulle gjøre. Men for meg står tiden nesten stille på hjemmekontor :hilarious: Hadde bare blitt enda mer utålmodig og sikkert tatt 10 tester til dagen. Så jeg fant rett og slett ut at jeg trengte å komme meg ut og prøve å få tankene over på noe annet. Men om ikke det er noe problem for deg, så ville jeg bare fortsatt i noen dager til på hjemmekontor om du har mulighet?

Da kan jeg flyttes til ruger :happy093
Ble ingen på frys, men har iallefall fått komme til innsett :p

Jeg har fått time til innsett 14. februar! Synes det er en fin dato for innsett :smiley-angelic001

Er det flere her som ikke har 3. vaksinedoser? Fikk vite i dag at dersom jeg får korona er det 2-3 måneders ventetid, noe jeg absolutt ikke ønsker. Rakk ikke 3. dose før behandlingen startet og kjenner det tærer på psyken ettersom koronaen er utbredt blant venner og kolleger for tiden. Hva gjør dere andre? Lever som normalt, tar forholdsregler eller holder dere hjemme?

Back
Topp