Februar 2022

Ai ai ai :nailbiting: fikk disse nå i kveld, 9dpo (11 døgn siden Ovitrelle).
Hadde allerede gitt litt opp når jeg fikk nesten blenda tester i dag tidlig, fordi streken var like svak som i går og antok dermed Ovitrelle (øverste av både make sure og babyplan). Men så kom det ganske tydelig strek på begge merker her i kveld :woot: nå blir det jaggu spennende de neste dagene!!! Vis vedlegget 377015
Oi dette var jo kjempetydelige streker!! :nailbiting: Hvilken forskjell fra morgenen. Blir skikkelig spennende dette!

Hadde allerede gitt litt opp når jeg fikk nesten blenda tester i dag tidlig, fordi streken var like svak som i går og antok dermed Ovitrelle (øverste av både make sure og babyplan). Men så kom det ganske tydelig strek på begge merker her i kveld :woot: nå blir det jaggu spennende de neste dagene!!! Vis vedlegget 377015
Spennende :woot: Håper det lille frøet klamrer seg godt fast :love7

Ja så har det alltid vært ved mine innsett tidligere, men idag brukte de altså UL både for å se at "slangen" sitter rett og for å se att embryo er der inne (regner jeg med, ble så overrasket over opplegget at jeg ikke spurte noe som helst, bare stirret på skjermen :hilarious:). Så jeg lurer på om de har endret prosedyre. Blir spennede å høre hvordan det blir for dere andre!
Herlig hvis de begynner å gjøre det fast :woot::Heartred

Wowww det var tydelige streker! Spennende dager fremover!!! :blob5

Åååå! :joyful: Dette ser jo veldig lovende ut! Så lik stigning på begge merker. Heier alt jeg kan på enda finere tester i morgen! :love7

Dette ser veldig lovende ut synes jeg! :happy::happy:

Haha, så må belage meg på litt vektøkning da med andre ord? :hilarious: Jeg som har jobba så hardt for å gå ned i vekt :hilarious:

Tok den ut av kjøleskapet nå. Har vel ikke ødelagt alt sammen nå?:arghh: Jeg la den bare der, siden det stod at den skal oppbevares høyest ved 25 grader, og bar så redd for at det skulle være for varmt her hjemme. Så da tenkte jeg at i kjøleskapet er det i alle fall ikke for varmt :hilarious: Det er jo nesten garantert Ikke over 25 grader her hjemme. Bare hodet mitt som overtenker:confused013

Tusen takk, det håper jeg også :Heartred
Jeg gikk faktisk ikke opp noe, men prøvde å velge sunn mat som faktisk kunne gjøre meg mett fremfor godis. Jobba ganske lenge med å gå ned i vekt før forsøk jeg også, så prøvde å gjøre det beste utav det :p

den er helt sikkert fin fortsatt, og det skal jo litt til før det blir over 25 grader inne i norge på vinteren ;)

Jeg gikk faktisk ikke opp noe, men prøvde å velge sunn mat som faktisk kunne gjøre meg mett fremfor godis. Jobba ganske lenge med å gå ned i vekt før forsøk jeg også, så prøvde å gjøre det beste utav det :p

den er helt sikkert fin fortsatt, og det skal jo litt til før det blir over 25 grader inne i norge på vinteren ;)
Som sagt her så trenger du ikke gå opp i vekt, jeg gjorde ikke det, men jeg ble så kvalm at jeg ikke orket mat, kan tydeligvis slå begge veier :hilarious:

BABYSTREK! Hadde det eksakt likt da jeg ble gravid med tvillingene mine! Nærmest blenda på morgenen 9 dpo, på ettermiddag dukket det opp en rosa og tydelig strek! Gratulerer så mye!!

Kribler litt når jeg ser babystreker her! Gratulerer, @Mini_S !!

Her venter jeg bare på mensen for oppstart. Ifølge kalenderen skal den komme i morgen, men jeg føler på meg at den er noen dager forsinket. Puppene er ømme, så den er nok på vei snart, men det skjedde litt seint!

Heldigvis har vi en leilighet vi akkurat har flyttet inn i, så jeg har maaaasse annet å bruke tiden på...

Åååh! Dette ser virkelig lovende ut altså :love7 krysser fingrene for at det er en liten terminspire inni der :Heartred

Ville dere sagt i fra til klinikken om positiv test allerede, eller venter man til testdato med å gi beskjed? :)Det er ikke før mandag neste uke…

Jeg skal gå på Lutinus til fredag, men vil jo egentlig fortsette å gå på det nå som jeg er gravid…

Ville dere sagt i fra til klinikken om positiv test allerede, eller venter man til testdato med å gi beskjed? :)Det er ikke før mandag neste uke…

Jeg skal gå på Lutinus til fredag, men vil jo egentlig fortsette å gå på det nå som jeg er gravid…
Jeg venter til testdato. Men du kan jo bare fortsette å gå på Lutinus, det skader ikke :) Og så avtaler du mer når du ringer på mandag.
Når det er sagt synes jeg også det var kjempeskummelt å slutte på progesteron når jeg ble gravid med første. Men gjorde som klinikken sa, slutter etter 14 dager og det gikk helt fint :joyful:

Jeg er ganske nervøs for å gå tilbake til jobb senere i uken... Føles litt irrasjonelt når jeg har 3 vaksinedoser, men jeg bekymrer meg uansett for om jeg vil bli smittet og om det kan påvirke sjansen for å bli gravid. Slik jeg forstår forskningen så langt så er det usannsynlig når man er vaksinert, men jeg bekymrer meg uansett. Tror ikke det vil være et problem å bli på hjemmekontoret litt lenger, men føler at jeg kanskje er i overkant forsiktig :rolleyes: Skjønner at mange ikke har et valg en gang...

Jeg fikk disse nå 10 dpo :nailbiting: håper det er ekte streker og det klamrer seg fast!

Vedlegg

• IMG_20220207_110119.jpg
    IMG_20220207_110119.jpg
    117,8 KB · Visninger: 82
Jeg venter til testdato. Men du kan jo bare fortsette å gå på Lutinus, det skader ikke :) Og så avtaler du mer når du ringer på mandag.
Når det er sagt synes jeg også det var kjempeskummelt å slutte på progesteron når jeg ble gravid med første. Men gjorde som klinikken sa, slutter etter 14 dager og det gikk helt fint :joyful:
Er tom for resepten på Lutinus på fredag, og er skikkelig redd for å slutte på det, så skulle gjerne hatt litt mer :rolleyes:

Vedlegg

• image.png
    image.png
    137 bytes · Visninger: 54

Ville sagt fra, dersom du trenger ny resept på Litinus, da du ved positiv test skal trappe opp til 3 ganger om dagen frem til uke 7/8. :)

Back
Topp