Håper så at det er testene som tuller det til og at du får en positiv overraskelse
Når har du testdag?
Takk, kjære du. Testdag er på fredag, men nå ser det blenda ut, så innstiller meg på at det ikke gikk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper så at det er testene som tuller det til og at du får en positiv overraskelse
Når har du testdag?
Huff blir så frustrert, pga blødning torsdag så fikk jeg komme til gynokologen og ta hcg hos helsesekretæren, tok den 9.30 på morgenen og Hu sku ringe laben i går så jeg sku slippe bekymre meg hele helga, fikk sms 12.30 i går om at det ikke var kommet svar enda, fikk sms kl 19 i går om fortsatt ikke noe svar på prøven. Hun sku sjekke igjen i dag tidlig men jeg har ikke hørt noe fra Hu enda
Ja helt grusomtFor et forferdelig tidspunkt for sånne forsinkelser! Håper du snart får en avklaring
Håper du får svar i løpet av dag Det tærer på å måtte vente på slikt.Huff blir så frustrert, pga blødning torsdag så fikk jeg komme til gynokologen og ta hcg hos helsesekretæren, tok den 9.30 på morgenen og Hu sku ringe laben i går så jeg sku slippe bekymre meg hele helga, fikk sms 12.30 i går om at det ikke var kommet svar enda, fikk sms kl 19 i går om fortsatt ikke noe svar på prøven. Hun sku sjekke igjen i dag tidlig men jeg har ikke hørt noe fra Hu enda
Ja det er veldig tøftHåper du får svar i løpet av dag Det tærer på å måtte vente på slikt.
Ah så frustrerende at det skal være forsinket i denne situasjonen! Håper du hører noe idagHuff blir så frustrert, pga blødning torsdag så fikk jeg komme til gynokologen og ta hcg hos helsesekretæren, tok den 9.30 på morgenen og Hu sku ringe laben i går så jeg sku slippe bekymre meg hele helga, fikk sms 12.30 i går om at det ikke var kommet svar enda, fikk sms kl 19 i går om fortsatt ikke noe svar på prøven. Hun sku sjekke igjen i dag tidlig men jeg har ikke hørt noe fra Hu enda
Håper at det plutselig snur men hvis ikke at det blir full klaff neste gangTusen takk11 dpo i dag, og ganske så blenda morgentest. Så innstiller meg på at hellet ikke var med oss denne gangen. Men har en god følelse for deg!
Å så herlig, måtte spiren klamre seg godt fastDa ruger jeg på et fint 2-dagers Endelig brukte de ultralyd ved innsett så nå har jeg en god følelse! Må jo være bra at de ser hvor ting skal De skal dyrke resterende embryo lenger, forhåpentligvis til blasto Får tlf om hvordan det går etter hvert. Det har vært godt å slappe av på hotell i helgen og nå skal jeg prøve å ikke stresse for mye på jobb i uken.
Vi ligger nesten helt likt, så spennende! Har du bestemt deg for en testestrategi?2 rugedag idag.. Så spennende
Jeg venter på noen tester. Men bestilte veldig lite for at jeg skal stresse meg minst mulig. Men jeg tipper jeg får de over helgen. Så tenkte kanskje teste tirsdag om rekker det. For å se hvor mye av ovitrelle som sitter igjen. For da er det 9 dager siden den ble satt. Så tenkte jeg enten ta kun 1 test om dagen eller annenhver dag. Litt usikker enda.. Du da?Vi ligger nesten helt likt, så spennende! Har du bestemt deg for en testestrategi?
Så herlig! Gratulerer så mye! Krysser fingrene for at spiren klamrer seg fast, og for at du får eskimoer på frys!Da ruger jeg på et fint 2-dagers Endelig brukte de ultralyd ved innsett så nå har jeg en god følelse! Må jo være bra at de ser hvor ting skal De skal dyrke resterende embryo lenger, forhåpentligvis til blasto Får tlf om hvordan det går etter hvert. Det har vært godt å slappe av på hotell i helgen og nå skal jeg prøve å ikke stresse for mye på jobb i uken.
Ah ja tenkte feil, du satte jo inn 5-dagers.da ligger du langt forran meg Spennende. Jeg har ikke helt bestemt meg ennå, men lener mot å vente lengst mulig. Altså så lenge jeg klarer, hvilket ikke nødvendigvis er så lenge ønsker å vente i hvert fall til 10dpo, men det er nok en risiko at første test ryker 9 dpo, altså om en uke, som sist. Da er det 11 dager siden ovitrelle. Jeg har veldig blandete følelser kring testing. Med tidligtesting så kan man beholde håpet lenger, men det er lett å bli stresset over tolkingen også. Det blir så altoppslukende.Jeg venter på noen tester. Men bestilte veldig lite for at jeg skal stresse meg minst mulig. Men jeg tipper jeg får de over helgen. Så tenkte kanskje teste tirsdag om rekker det. For å se hvor mye av ovitrelle som sitter igjen. For da er det 9 dager siden den ble satt. Så tenkte jeg enten ta kun 1 test om dagen eller annenhver dag. Litt usikker enda.. Du da?
Å så herlig, måtte spiren klamre seg godt fast
Tusen takk dereSå herlig! Gratulerer så mye! Krysser fingrene for at spiren klamrer seg fast, og for at du får eskimoer på frys!
Nei satte inn 3 dagers jegAh ja tenkte feil, du satte jo inn 5-dagers.da ligger du langt forran meg Spennende. Jeg har ikke helt bestemt meg ennå, men lener mot å vente lengst mulig. Altså så lenge jeg klarer, hvilket ikke nødvendigvis er så lenge ønsker å vente i hvert fall til 10dpo, men det er nok en risiko at første test ryker 9 dpo, altså om en uke, som sist. Da er det 11 dager siden ovitrelle. Jeg har veldig blandete følelser kring testing. Med tidligtesting så kan man beholde håpet lenger, men det er lett å bli stresset over tolkingen også. Det blir så altoppslukende.
Haha sorry skylder på hormoneneNei satte inn 3 dagers jeg
Haha det går bra hva satte du inn da?Haha sorry skylder på hormonene
2-dagersHaha det går bra hva satte du inn da?
Så spennende! Gratulerer så mye Brukte de ultralyd på Riksen OMG nå er jeg spent!Da ruger jeg på et fint 2-dagers Endelig brukte de ultralyd ved innsett så nå har jeg en god følelse! Må jo være bra at de ser hvor ting skal De skal dyrke resterende embryo lenger, forhåpentligvis til blasto Får tlf om hvordan det går etter hvert. Det har vært godt å slappe av på hotell i helgen og nå skal jeg prøve å ikke stresse for mye på jobb i uken.