Forhåpningsfull
Betatt av forumet
Takk! For å gi deg litt ekstra håp (hvis det går dårlig), så kan jeg fortelle at første runde fikk jeg 15 egg ut, men ingen ble befruktet. Totalt mislykket forsøk, og jeg gikk selvfølgelig helt i kjelleren. Det var blytungt.Å herregud. Det der hørtes helt forferdelig ut! nei gratulerer så mye!! Det har jeg ikke fått med meg! Så utrolig koselig å lese, at du endte opp med positiv test etter en så ubehagelig opplevelse.. Da er liksom alt verdt det
Skal ha et åpent sinn og så får det som kommer, få komme. Vet at dette er for noe godt, så da er det forhåpentligvis verdt det. Men får jeg ikke ut noen egg eller ingen overlever, så går jeg nok skikkelig i kjelleren.. Krysser fingrene
Andre uttak fikk jeg 21(!!!) egg ut, og 11(!!!) ble befruktet og dyrket til blasto. Jeg hadde samme dose med hormoner begge gangene, kun ulik merke på medisinen.
Med andre ord så betyr det ikke at alt håp er ute selv om man får en dårlig runde, og jeg håper det kan være motiverende å tenke på at det var så stor forskjell fra uttak 1 og 2 på oss