Februar 2022

Å herregud. Det der hørtes helt forferdelig ut! :eek: :( nei gratulerer så mye!! :Heartbigred:Heartbigred:HeartbigredDet har jeg ikke fått med meg! Så utrolig koselig å lese, at du endte opp med positiv test etter en så ubehagelig opplevelse.. Da er liksom alt verdt det :Heartbigred

Skal ha et åpent sinn og så får det som kommer, få komme. Vet at dette er for noe godt, så da er det forhåpentligvis verdt det. Men får jeg ikke ut noen egg eller ingen overlever, så går jeg nok skikkelig i kjelleren.. Krysser fingrene :happy:
Takk! For å gi deg litt ekstra håp (hvis det går dårlig), så kan jeg fortelle at første runde fikk jeg 15 egg ut, men ingen ble befruktet. Totalt mislykket forsøk, og jeg gikk selvfølgelig helt i kjelleren. Det var blytungt.

Andre uttak fikk jeg 21(!!!) egg ut, og 11(!!!) ble befruktet og dyrket til blasto. Jeg hadde samme dose med hormoner begge gangene, kun ulik merke på medisinen.

Med andre ord så betyr det ikke at alt håp er ute selv om man får en dårlig runde, og jeg håper det kan være motiverende å tenke på at det var så stor forskjell fra uttak 1 og 2 på oss :Heartred

Hei! Jeg vil gjerne bli med her. Er fint å ha noen å prate med i denne prosessen. Jeg har fryseforsøk i styrt syklus og regner med å få innsett rundt uke 7 om det går som det skal. Har et barn fra før som vi fikk via prøverør, og vi bruker eggene fra forsøket i 2019. Hadde 1 innsett i november som ikke resulterte i graviditet.

Jeg er bekymret for at forsøket skal bli avbrutt på grunn av korona, så her hjemme holder vi oss i isolasjon frem til innsett.

itfrue - 33 - b2 - Rikshospitalet - 1. forsøk - progynova - innsett ca uke 7

Hei! Jeg vil gjerne bli med her. Er fint å ha noen å prate med i denne prosessen. Jeg har fryseforsøk i styrt syklus og regner med å få innsett rundt uke 7 om det går som det skal. Har et barn fra før som vi fikk via prøverør, og vi bruker eggene fra forsøket i 2019. Hadde 1 innsett i november som ikke resulterte i graviditet.

Jeg er bekymret for at forsøket skal bli avbrutt på grunn av korona, så her hjemme holder vi oss i isolasjon frem til innsett.

itfrue - 33 - b2 - Rikshospitalet - 1. forsøk - progynova - innsett ca uke 7
Velkommen :love7

Jeg bruker cyclogest. Men hver gang jeg setter den inn så følger den etter med fingeren ut igjen.. Er det normalt?
Jeg går også på cyclogest, har aldri opplevd det du beskriver, men jeg har ikke lange negler. Vil tro den fester seg lett i negler. Har du prøvd å sette deg på huk når du setter den inn? :p

Jeg har offesielt test dag 16.2.. Men om jeg starter å teste før. Når kan jeg egentlig forvente positiv test? Tok ovitrelle den 30.01 og uttak 01.02 og innsett 04.02
Det er individuelt når testen slår ut. Venter du til testdag då skal du få et sikkert resultat (med veldig få unntak). Ellers så er det jo en del som tester svakt positivt allerede 8-9 dpo, men negativ test da betyr ikke at den ikke kan bli positiv senere.. Og det er en liten risiko at ovitrelle fortsatt henger igjen så tidlig (men den er oftest ute etter 10 dager). Så det spørs om du syns det er bedre å få et sikkert resultat med en gang, eller heller tester over flere dager :)

iiih, her er dagens tester! Nå tror jeg faktisk på at det er noe her, men det var skikkelig skummelt for nå er fallhøyda verre :Heartred:nailbiting:

Måtte ta og teste med en annen test i tillegg for å se at det ikke var lurestrek. Så her er metode vanlig strimmel og CB tidlig.
Vil du at jeg skal sette deg på gravid?

Weeeeee så spennende Persefone!!! :woot:Jeg ser definitivt noe. Håååååper testene blir sterkere!

Takk, men her har jeg mistet forhåpningene. Har fått ørsvake streker i dag også, men ingen stigning, og det er vanskelig å bedømme om strekene er rosa. Har aldri før opplevd skyggestreker med Babyplan tidligtester, men nå mistenker jeg det. Og tror Ovitrelle hang i også 9 dpo. Vet det teoretisk sett fortsatt ikke er for sent, men tar det nå som en stor overraskelse om det snur.

Takk, men her har jeg mistet forhåpningene. Har fått ørsvake streker i dag også, men ingen stigning, og det er vanskelig å bedømme om strekene er rosa. Har aldri før opplevd skyggestreker med Babyplan tidligtester, men nå mistenker jeg det. Og tror Ovitrelle hang i også 9 dpo. Vet det teoretisk sett fortsatt ikke er for sent, men tar det nå som en stor overraskelse om det snur.
Åh det var synd. Er du 10 dpo idag? Håper fortsatt for deg :Heartred

Nei, så kjedelig :/ krysser fingrene!!! :Heartred

Håper så at det er testene som tuller det til og at du får en positiv overraskelse :Heartred
Når har du testdag?

Huff blir så frustrert, pga blødning torsdag så fikk jeg komme til gynokologen og ta hcg hos helsesekretæren, tok den 9.30 på morgenen og Hu sku ringe laben i går så jeg sku slippe bekymre meg hele helga, fikk sms 12.30 i går om at det ikke var kommet svar enda, fikk sms kl 19 i går om fortsatt ikke noe svar på prøven. Hun sku sjekke igjen i dag tidlig men jeg har ikke hørt noe fra Hu enda :(

Back
Topp