Februar 2022

Vært på kontroll og alt var bra, så innsett på tirsdag :) toget var 30 min forsinka så jeg måtte ringe riksen og si jeg var forsinket! Unødvendig stress altså! Men det gikk fint og kom inn til to hyggelige leger :)
Yay for innsett!! Og så bra at du fikk tak i dem når det dumme toget var forsinket! Er det tredagers du skal sett inn?

Flytter meg gjerne over her fra januargruppa siden innsett ble 31.01 :) Er nå ruger for første gang, og syns det er veldig kjekt å følge med på andre her inne også :Heartred

Forhåpningsfull - 28 - B1 - St Olavs - innsett nr 1 etter to uttak med overstimulering - naturlig syklus - innsett uke 3/4
Velkommen hit! Så spennende med premiere-ruging :D Skal legge inn deg på listen. Masse lykke til!

iiih, her er dagens tester! Nå tror jeg faktisk på at det er noe her, men det var skikkelig skummelt for nå er fallhøyda verre :Heartred:nailbiting:

Måtte ta og teste med en annen test i tillegg for å se at det ikke var lurestrek. Så her er metode vanlig strimmel og CB tidlig.

Vedlegg

• 92121B2A-89D3-4875-A1CB-89DD59F098C7.jpeg
    92121B2A-89D3-4875-A1CB-89DD59F098C7.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 91
iiih, her er dagens tester! Nå tror jeg faktisk på at det er noe her, men det var skikkelig skummelt for nå er fallhøyda verre :Heartred:nailbiting:

Måtte ta og teste med en annen test i tillegg for å se at det ikke var lurestrek. Så her er metode vanlig strimmel og CB tidlig.
Uten tvil babystreker dette :nailbiting::woot::woot: så gøy, gratulerer ❤️ Krysser alt jeg har for at lille spiren klamrer seg fast!!

Uten tvil babystreker dette :nailbiting::woot::woot: så gøy, gratulerer ❤️ Krysser alt jeg har for at lille spiren klamrer seg fast!!
Æh, det er så spennende!

Har vært prøver i snart 2,5 år og ikke hatt positiv test på 1 år og 10 mnd (SA uke 7), så dette føles veldig rart og skummelt :nailbiting: Kan ikke tro at det plutselig skal komme strek på testene mine. Tenk hvis den klamrer seg fast!!! :Heartred

Ååååh tørr å si gratulerer jeg! Dette var tydelige tester :Heartred

7/11 befruktet!!! :dance011Det blir innsett av 2-dagers imorgen og så skal de ev. dyrke resten til blasto hvis det fortsatt ser bra ut. Tenk om vi får en blasto på frys... :shy:

Som regel går det veldig fint med de fleste med medisinene, men alt kan være ganske overveldende. Jeg har hatt gode og dårlig runder, så det er ingen fasit. Men det meste er ganske smertefritt, selv om man kan bli dårlig av enkelte medisiner. Selv har jeg blitt veldig overstimulert, noe som ikke er særlig godt, men kroppen vår takler sykt mye mer enn vi tror :happy: Viktigst av alt: ta vare på deg selv oppi alt, ha gode folk rundt deg som støtte, og husk at det er lov å kjenne på følelser. Jeg personlig syntes det er mer mentalt enn fysisk slitsomt å holde på med IVF :Heartred

Måtte du legges inn da du ble overstimulert? Blir spennende å se hvilken erfaring jeg får da :happy:Jeg blir i alle fall sykt følsom når jeg har pms, så kan vel regne med at jeg blir det på hormoner :angelic: Sorg psykologen min sa i alle fall at jeg måtte være forberedt på at sorgen etter mamma kanskje ville bli tyngre mens jeg går på hormoner og at jeg vil være mer trist enn normalt. Men får se, håper jo jeg slipper det, men godt hun forberedte meg på der, så jeg vet det er normalt :) Skal ta så godt vare på meg selv som jeg bare klarer, og kommer sikkert til å bruke dette forumet en del å lufte tanker og for å føle at jeg ikke er alene :happy: Er så glad jeg fant denne flotte gjengen for februar og kan lese litt om deres ferd og at vi alle er "sammen" om dette:Heartred

Yay for innsett!! Og så bra at du fikk tak i dem når det dumme toget var forsinket! Er det tredagers du skal sett inn?
2 dagers, men de sier at de er av god kvalitet og legene har vært veldig positive på eggene etter siste uttak kontra forrige uttak. Så håper det går denne gangen :D

Måtte du legges inn da du ble overstimulert? Blir spennende å se hvilken erfaring jeg får da :happy:Jeg blir i alle fall sykt følsom når jeg har pms, så kan vel regne med at jeg blir det på hormoner :angelic: Sorg psykologen min sa i alle fall at jeg måtte være forberedt på at sorgen etter mamma kanskje ville bli tyngre mens jeg går på hormoner og at jeg vil være mer trist enn normalt. Men får se, håper jo jeg slipper det, men godt hun forberedte meg på der, så jeg vet det er normalt :) Skal ta så godt vare på meg selv som jeg bare klarer, og kommer sikkert til å bruke dette forumet en del å lufte tanker og for å føle at jeg ikke er alene :happy: Er så glad jeg fant denne flotte gjengen for februar og kan lese litt om deres ferd og at vi alle er "sammen" om dette:Heartred

Slapp å bli lagt inn, men ble sykemeldt en uke pga så sterke smerter i magen og fare for at eggstokkene kunne vri seg. Eggstokkene mine var fire ganger så store som normalt, så måtte få blodfortynnende. Var helt grusomt der og da, men så ble det bare plutselig bedre. Heldigvis fikk vi 11 blasto på frys av den runden, og det første av de har akkurat gitt positiv test her. Så det er alt verdt det til slutt når man ser at det er håp :Heartred

Forumet et supert til å lesse ut alt av tanker. De fleste her har vært igjennom mye av det samme, selv om vi alle reagerer ulikt. Godt psykologen din har forberedt deg - men husk at det ikke betyr at du blir trist eller deprimert uansett. Det er fullt mulig at du får en bedre opplevelse enn forventet med hormonene :happy: Ønsker deg masse lykke til!

Slapp å bli lagt inn, men ble sykemeldt en uke pga så sterke smerter i magen og fare for at eggstokkene kunne vri seg. Eggstokkene mine var fire ganger så store som normalt, så måtte få blodfortynnende. Var helt grusomt der og da, men så ble det bare plutselig bedre. Heldigvis fikk vi 11 blasto på frys av den runden, og det første av de har akkurat gitt positiv test her. Så det er alt verdt det til slutt når man ser at det er håp :Heartred

Forumet et supert til å lesse ut alt av tanker. De fleste her har vært igjennom mye av det samme, selv om vi alle reagerer ulikt. Godt psykologen din har forberedt deg - men husk at det ikke betyr at du blir trist eller deprimert uansett. Det er fullt mulig at du får en bedre opplevelse enn forventet med hormonene :happy: Ønsker deg masse lykke til!
Å herregud. Det der hørtes helt forferdelig ut! :eek: :( nei gratulerer så mye!! :Heartbigred:Heartbigred:HeartbigredDet har jeg ikke fått med meg! Så utrolig koselig å lese, at du endte opp med positiv test etter en så ubehagelig opplevelse.. Da er liksom alt verdt det :Heartbigred

Skal ha et åpent sinn og så får det som kommer, få komme. Vet at dette er for noe godt, så da er det forhåpentligvis verdt det. Men får jeg ikke ut noen egg eller ingen overlever, så går jeg nok skikkelig i kjelleren.. Krysser fingrene :happy:

Oi, så gøy :smiley-bounce012Håper den klamrer seg fast :love7

Jeg har offesielt test dag 16.2.. Men om jeg starter å teste før. Når kan jeg egentlig forvente positiv test? Tok ovitrelle den 30.01 og uttak 01.02 og innsett 04.02

Back
Topp