Februar 2022

11 egg ut!! :dance008 Det var alle foliklene som de så på UL, unntatt de to minste som var for små for å være modne så de tok de ikke ut. Veldig fornøyd så langt! Fikk høyere dose smertestillende og det gjorde mindre vondt enn sist. Er også i mye bedre form nå etterpå enn forrige gang :) Da er det bare å slappe av på hotellet og vente på telefonen om befruktning imorgen :nailbiting:
Det hørtes jo ut som drømmescenario!! :woot: Du får slappe av med god samvittighet og så krysser jeg fingrene for at flest mulig blir befruktet og utvikler seg videre! Når blir det innsett?

11 egg ut!! :dance008 Det var alle foliklene som de så på UL, unntatt de to minste som var for små for å være modne så de tok de ikke ut. Veldig fornøyd så langt! Fikk høyere dose smertestillende og det gjorde mindre vondt enn sist. Er også i mye bedre form nå etterpå enn forrige gang :) Da er det bare å slappe av på hotellet og vente på telefonen om befruktning imorgen :nailbiting:

Fantastiske nyheter! :gen014Vel overstått og masse lykke til de neste dagene!

ååååhhhh, så spennende!! Dette er absolutt en fin liten rosa strek :woot: Og hvis du klarer å se forskjell til i går så har du all grunn til å være spent og optimistisk! Ovitrelle blir nok ikke bare plutselig litt sterke igjen etter 10 døgn (selv om det selvsagt er forskjell på tester og fargestoff osv,...Bare for å være litt realist opp i det hele også :p)
Krysser alt jeg har og håper å se en enda sterke strek i morgen :woot:

Tusen takk! Nå som testene er tørket, mener jeg at dagens er sterkere enn i går og likere testene 7dpo. Så er superspent nå! :nailbiting::woot:Testet svakt positivt 9 dpo med første barn, og da kom strekene aldri med på bilde. Det blir nok en test i kveld også:p

Vært på kontroll og alt var bra, så innsett på tirsdag :) toget var 30 min forsinka så jeg måtte ringe riksen og si jeg var forsinket! Unødvendig stress altså! Men det gikk fint og kom inn til to hyggelige leger :)

Tusen takk! Nå som testene er tørket, mener jeg at dagens er sterkere enn i går og likere testene 7dpo. Så er superspent nå! :nailbiting::woot:Testet svakt positivt 9 dpo med første barn, og da kom strekene aldri med på bilde. Det blir nok en test i kveld også:p
Så bra ❤️❤️ mine tester tørket etter 10-15 min, er de gjeldende da?

Kjempebra ❤️❤️ krysser alt for deg ❤️

Åh, nå steg plutselig spenningen en del hakk, her! :nailbiting:Har testet ut Ovitrelle med babyplan tidligtester siden 6dpo, i går 8dpo var testene ørsvake, men jeg fikk fortsatt en supersvak strek, men liksom uten farge. Syntes morgentesten i dag liksom var litt mer rosa, og nå nettopp fikk jeg denne som jeg synes var enda et hakk tydeligere. Streken kom etter 3 min.

Håper inderlig det ikke er Ovitrelle som tuller med meg! (10 døgn etter i går kveld). Vet det er tidlig og usikkert, men håper sånn.:smiley-angelic001
Oi, ja der er det en strek :smiley-bounce012Håper så for deg :smiley-angelic001

Så gøy med bra fangst :smiley-angelic003 Håper på god befruktelse :love7

Oppdatering fra klinikken i dag, 6 egg henger fortsatt med, 4 ser veldig bra ut. Så nå håper jeg på innsett mandag :p

Jeg skal ha innsett av fryst embryo, men jeg spurte faktisk om dette når jeg var på kontroll i dag, jeg jobber i barnehage så vet jo at sjansen er ganske stor for å bli utsatt for smitte. Sykepleieren jeg snakket med sa; da ville jeg vurdert å kontakte fastlege for å få en sykemelding. Jeg spurte om hva som skjer hvis jeg tester positivt i morgen, og innsett ikke er før på fredag. Men da sa hun at jeg ikke hadde fått kommet inn og de avbryter forsøket. Sååå, da blei det sykemelding på meg gitt.

Shit. Sa de noe hvor lang tid det måtte gå etter gjennomgått covid og forsøk?
med så mye smitte på jobb, så spørs det om dette går nå.. streeess.

sykemelding høres helt perfekt ut, synd jeg ikke har rett på det nå :arghh:

Flytter meg gjerne over her fra januargruppa siden innsett ble 31.01 :) Er nå ruger for første gang, og syns det er veldig kjekt å følge med på andre her inne også :Heartred

Forhåpningsfull - 28 - B1 - St Olavs - innsett nr 1 etter to uttak med overstimulering - naturlig syklus - innsett uke 3/4

Tok disse to nå med to timers mellomrom :nailbiting:
9/10 dpo, vanlig test.
Håper ikke det bare er skygge :(

Vedlegg

• C07BD378-3A47-4D93-9539-9B38E3EEB259.jpeg
    C07BD378-3A47-4D93-9539-9B38E3EEB259.jpeg
    2,1 MB · Visninger: 77
Shit. Sa de noe hvor lang tid det måtte gå etter gjennomgått covid og forsøk?
med så mye smitte på jobb, så spørs det om dette går nå.. streeess.

sykemelding høres helt perfekt ut, synd jeg ikke har rett på det nå :arghh:
Nei, det gjorde de ikke :( skikkelig dritt å måtte forholde seg til korona kombinert med ivf :hungover:

Åh, nå steg plutselig spenningen en del hakk, her! :nailbiting:Har testet ut Ovitrelle med babyplan tidligtester siden 6dpo, i går 8dpo var testene ørsvake, men jeg fikk fortsatt en supersvak strek, men liksom uten farge. Syntes morgentesten i dag liksom var litt mer rosa, og nå nettopp fikk jeg denne som jeg synes var enda et hakk tydeligere. Streken kom etter 3 min.

Håper inderlig det ikke er Ovitrelle som tuller med meg! (10 døgn etter i går kveld). Vet det er tidlig og usikkert, men håper sånn.:smiley-angelic001
Såååå spennende! :love7

Back
Topp