Jeg skjønner at dette er veldig vanskelig. Sender en stor klemJeg har dessverre mistet trua, både klinikken og fastlegen var fornøyd med stigningen da det ikke var langt unna dobling men jeg er livredd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skjønner at dette er veldig vanskelig. Sender en stor klemJeg har dessverre mistet trua, både klinikken og fastlegen var fornøyd med stigningen da det ikke var langt unna dobling men jeg er livredd
Masse lykke til i dag!!Uttak om to timer. Det spenner skikkelig i eggstokkene (og brystene, takk for gravidsymptom, ovitrelle ) så blir godt å få de ut tenker jeg
Tusen takkMasse lykke til i dag!!
Har full forståelse for skuffelsen, men ikke gi opp så tidlig! 9 dpo er den vanligste dagen som egget fester seg, så til tross for at det kan virke sånn her inne så vil ikke en gjennomsnittlig gravid få positiv vanlig test så tidligAnslår jeg er ca 9DPO (10 dager siden IUI). Helt blenda på vanlig strimmel, altså ikke tidlig. Så da er alt som normalt og blir vel neppe gravid denne runden heller…
Jeg forstår skuffelsen kjempegodt og hadde nok tenkt akkurat likt. Men jeg fant denne her en gang, og den viser jo at det faktisk er større sjans for å gå negativ enn positiv test 9dpo!Anslår jeg er ca 9DPO (10 dager siden IUI). Helt blenda på vanlig strimmel, altså ikke tidlig. Så da er alt som normalt og blir vel neppe gravid denne runden heller…
Har full forståelse for skuffelsen, men ikke gi opp så tidlig! 9 dpo er den vanligste dagen som egget fester seg, så til tross for at det kan virke sånn her inne så vil ikke en gjennomsnittlig gravid få positiv vanlig test så tidlig
Jeg forstår skuffelsen kjempegodt og hadde nok tenkt akkurat likt. Men jeg fant denne her en gang, og den viser jo at det faktisk er større sjans for å gå negativ enn positiv test 9dpo!
https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=9
Og som Statistikern sier, 9dpo er den vanligste dagen for egget å feste seg, og da vil det typisk ta 2 dager før kroppen klarer å produsere nok HCG til at det slår ut. Så ikke gi opp ennå, selv om det helt uten tvil er lettere sagt enn gjort
Lykke til i dag! Krysser fingrene for bra resultatUttak om to timer. Det spenner skikkelig i eggstokkene (og brystene, takk for gravidsymptom, ovitrelle ) så blir godt å få de ut tenker jeg
ååååhhhh, så spennende!! Dette er absolutt en fin liten rosa strek Og hvis du klarer å se forskjell til i går så har du all grunn til å være spent og optimistisk! Ovitrelle blir nok ikke bare plutselig litt sterke igjen etter 10 døgn (selv om det selvsagt er forskjell på tester og fargestoff osv,...Bare for å være litt realist opp i det hele også )Åh, nå steg plutselig spenningen en del hakk, her! Har testet ut Ovitrelle med babyplan tidligtester siden 6dpo, i går 8dpo var testene ørsvake, men jeg fikk fortsatt en supersvak strek, men liksom uten farge. Syntes morgentesten i dag liksom var litt mer rosa, og nå nettopp fikk jeg denne som jeg synes var enda et hakk tydeligere. Streken kom etter 3 min.
Håper inderlig det ikke er Ovitrelle som tuller med meg! (10 døgn etter i går kveld). Vet det er tidlig og usikkert, men håper sånn.
Åh krysser alt som finnes for degÅh, nå steg plutselig spenningen en del hakk, her! Har testet ut Ovitrelle med babyplan tidligtester siden 6dpo, i går 8dpo var testene ørsvake, men jeg fikk fortsatt en supersvak strek, men liksom uten farge. Syntes morgentesten i dag liksom var litt mer rosa, og nå nettopp fikk jeg denne som jeg synes var enda et hakk tydeligere. Streken kom etter 3 min.
Håper inderlig det ikke er Ovitrelle som tuller med meg! (10 døgn etter i går kveld). Vet det er tidlig og usikkert, men håper sånn.
Krysser alt jeg har for degAnslår jeg er ca 9DPO (10 dager siden IUI). Helt blenda på vanlig strimmel, altså ikke tidlig. Så da er alt som normalt og blir vel neppe gravid denne runden heller…
Jeg skal ha innsett av fryst embryo, men jeg spurte faktisk om dette når jeg var på kontroll i dag, jeg jobber i barnehage så vet jo at sjansen er ganske stor for å bli utsatt for smitte. Sykepleieren jeg snakket med sa; da ville jeg vurdert å kontakte fastlege for å få en sykemelding. Jeg spurte om hva som skjer hvis jeg tester positivt i morgen, og innsett ikke er før på fredag. Men da sa hun at jeg ikke hadde fått kommet inn og de avbryter forsøket. Sååå, da blei det sykemelding på meg gitt.Om man får corona før/under stimulering, og isolasjonstiden er over før UL og uttak.. det vil da gå som normalt..?
Lager noen best-worst case scenarioer her
Å herlighet kjære deg dette så da veldig lovende it! Krysser fingre og tær for at dette er starten påÅh, nå steg plutselig spenningen en del hakk, her! Har testet ut Ovitrelle med babyplan tidligtester siden 6dpo, i går 8dpo var testene ørsvake, men jeg fikk fortsatt en supersvak strek, men liksom uten farge. Syntes morgentesten i dag liksom var litt mer rosa, og nå nettopp fikk jeg denne som jeg synes var enda et hakk tydeligere. Streken kom etter 3 min.
Åh, nå steg plutselig spenningen en del hakk, her! Har testet ut Ovitrelle med babyplan tidligtester siden 6dpo, i går 8dpo var testene ørsvake, men jeg fikk fortsatt en supersvak strek, men liksom uten farge. Syntes morgentesten i dag liksom var litt mer rosa, og nå nettopp fikk jeg denne som jeg synes var enda et hakk tydeligere. Streken kom etter 3 min.