Februar 2022

Hei dere!

Hvordan er dere i forhold til alkoholen før oppstart av hormoner? Er det veldig dumt av meg å ta meg noen øl eller påvirker ikke det noe for sjansen å lykkes? Hilsen undreren som tenker og bekymrer seg for alt :hilarious:

Hei dere!

Hvordan er dere i forhold til alkoholen før oppstart av hormoner? Er det veldig dumt av meg å ta meg noen øl eller påvirker ikke det noe for sjansen å lykkes? Hilsen undreren som tenker og bekymrer seg for alt :hilarious:
Jeg hadde ikke tenkt noe på det før oppstart, jeg har kanskje heller tatt et par øl ekstra bare fordi jeg kan ;) plutselig er det 9 mnd til neste sjanse :hilarious:

Jeg ser noe der :)
iiih, så bra!

Tok et i bedre lys og, og det må være noe der :nailbiting: Tenker bare det er så tidlig, og jeg har ikke hatt positiv test på snart to å, så kjemperedd for at det er skygge :/

Vedlegg

• 3A8985A3-9993-4722-9F0A-53EEB39D0449.jpeg
    3A8985A3-9993-4722-9F0A-53EEB39D0449.jpeg
    222,6 KB · Visninger: 73
Hei dere!

Jeg drakk nok litt «ekstra» før oppstart for å kose meg skikkelig! Synes man skal unne seg selv det. Det er en tøff prosess man skal igjennom, så kos deg mens du kan gjøre det:Heartred

Jeg drakk nok litt «ekstra» før oppstart for å kose meg skikkelig! Synes man skal unne seg selv det. Det er en tøff prosess man skal igjennom, så kos deg mens du kan gjøre det:Heartred
Skal ta meg noen øl med god samvittighet i dag da :Heartred Jeg har aldri gjennomfør ivf eller gått på hormoner, så er veldig spent og nervøs for hvor tøft det blir.

Skal ta meg noen øl med god samvittighet i dag da :Heartred Jeg har aldri gjennomfør ivf eller gått på hormoner, så er veldig spent og nervøs for hvor tøft det blir.
Som regel går det veldig fint med de fleste med medisinene, men alt kan være ganske overveldende. Jeg har hatt gode og dårlig runder, så det er ingen fasit. Men det meste er ganske smertefritt, selv om man kan bli dårlig av enkelte medisiner. Selv har jeg blitt veldig overstimulert, noe som ikke er særlig godt, men kroppen vår takler sykt mye mer enn vi tror :happy: Viktigst av alt: ta vare på deg selv oppi alt, ha gode folk rundt deg som støtte, og husk at det er lov å kjenne på følelser. Jeg personlig syntes det er mer mentalt enn fysisk slitsomt å holde på med IVF :Heartred

Tok disse to nå med to timers mellomrom :nailbiting:
9/10 dpo, vanlig test.
Håper ikke det bare er skygge :(

Sååå spennende! Jeg ser strek:) Hadde innsett av blasto samme dag som deg, og det ser ut som vi er i en ganske lik situasjon for øyeblikket! Lykke til med de laaangsommw timene til i morgen! ❤️

Sååå spennende! Jeg ser strek:) Hadde innsett av blasto samme dag som deg, og det ser ut som vi er i en ganske lik situasjon for øyeblikket! Lykke til med de laaangsommw timene til i morgen! ❤️
Åh, så spennende! Har allerede tatt tre tester i dag, så er helt ubrukelig på å være tålmodig :cat:

Lykke til selv ❤️

iiih, så bra!

Tok et i bedre lys og, og det må være noe der :nailbiting: Tenker bare det er så tidlig, og jeg har ikke hatt positiv test på snart to å, så kjemperedd for at det er skygge :/

Jeg synes det ser for rosa ut til å være skygge! Men skjønner deg godt, er livredd for det samme. Mange tester ikke positivt 9 dpo, men det er langt fra uvanlig å gjøre det heller:)

Hei dere!

Ta deg en øl med god samvittighet :smiley-angelic006

Første kontroll i dag. Ikke noe å rope hurra for akkurat. En hel HAUG med follikler, ingen over 10 :( Øker dose i dag, ny kontroll på mandag.
Ah så kjedelig at det ikke har skjedd mer. Men, hvis høyere dose får fart på ting så høres det ut som at det kan bli en god fangst av follikel-haugen :). Håper veksten kommer skikkelig igang over helgen!

Åh, nå steg plutselig spenningen en del hakk, her! :nailbiting:Har testet ut Ovitrelle med babyplan tidligtester siden 6dpo, i går 8dpo var testene ørsvake, men jeg fikk fortsatt en supersvak strek, men liksom uten farge. Syntes morgentesten i dag liksom var litt mer rosa, og nå nettopp fikk jeg denne som jeg synes var enda et hakk tydeligere. Streken kom etter 3 min.

Håper inderlig det ikke er Ovitrelle som tuller med meg! (10 døgn etter i går kveld). Vet det er tidlig og usikkert, men håper sånn.:smiley-angelic001
Weeeeee så spennende Persefone!!! :woot:Jeg ser definitivt noe. Håååååper testene blir sterkere!

Det hørtes jo ut som drømmescenario!! :woot: Du får slappe av med god samvittighet og så krysser jeg fingrene for at flest mulig blir befruktet og utvikler seg videre! Når blir det innsett?
Ja vi er veldig fornøyde så langt :happy: De ringer idag om befruktning og da får jeg også vite når innsett blir. Imorgen, mandag eller onsdag. Skal være veldig høy befruktningsrate for at de skal dyrke til blasto så tror nok det blir imorgen eller mandag.

Back
Topp