Februar 2022

Oppdatering i dag, 7 av 15 egg befruktet, spent på hvordan dette utv
Sjekk gjerne at dere står på riktig sted på listen. Har prøvd å følge med men vi er ganska mange (gøy!) så det er fort gjort å glemme noen.

Ellers så syns jeg denne perioden fra ovitrelle til uttak er nervepirrende. Er redd for att eggene skal sleppe for tidlig.. :nailbiting: Det er vel ingen stor risiko for det men man vet aldri. Må har noe å bekymre meg for? :hilarious:
Ville være rart om man ikke bekymrer seg for noe i en slik prosess :)
Håper på mange flotte egg ved uttak :smiley-bounce012

Herlighet å hormonhodet har suset det til :hilarious: Jeg begynte på en oppdatering, men la den aldri ut, ble avbrutt i tankene. Skulle svare på en annen nå og da kom plutselig starten på den jeg først skrev. Jaja, oppdatering i dag er at 7 av 15 er befruktet og jeg håper så inderlig at iallefall ett holder til mål på mandag :smiley-angelic001

Herlighet å hormonhodet har suset det til :hilarious: Jeg begynte på en oppdatering, men la den aldri ut, ble avbrutt i tankene. Skulle svare på en annen nå og da kom plutselig starten på den jeg først skrev. Jaja, oppdatering i dag er at 7 av 15 er befruktet og jeg håper så inderlig at iallefall ett holder til mål på mandag :smiley-angelic001
Haha helt forståelig - hormonene styrer for de flesta av oss for tiden :hilarious: Så flott med 7 befruktet! Der må jo være et godt utgangspunkt for fin(e) blasto :woot:

7 befruktet er et helt fantastisk utgangspunkt!! Jeg heier masse på alle 7 og håper det blir både innsett og mange fine blastoer på frys!!! :Heartred

Enig med andre her, 7 er jo et kjempefint tall! Det er vel over dobbelt så mange som du hadde på dag 2 sist? Dette skal gå bra! :love7

Klinikken og fasttlegevikaren var veldig positive i dag i forhold til hcg prøven mandag på 63 og 105 i går, jeg går på cyclogest og vært fryktelig forstoppet i flere dager, klarte presse ut i dag (beklager detaljer) og det var rødt blod, tissa 4 ganger etter det og de 3 første gangene var det litt lyserosa på papiret, men siste gangen var det prikkete gammelt blod, så har mistet håpet

Klinikken og fasttlegevikaren var veldig positive i dag i forhold til hcg prøven mandag på 63 og 105 i går, jeg går på cyclogest og vært fryktelig forstoppet i flere dager, klarte presse ut i dag (beklager detaljer) og det var rødt blod, tissa 4 ganger etter det og de 3 første gangene var det litt lyserosa på papiret, men siste gangen var det prikkete gammelt blod, så har mistet håpet
Nei, du må ikke miste håpet så fort! Kan ha alt mulig grunner til en slik blødning! Når du skriver gammelt blod, så er jo det i utgangspunktet et bra tegn. Ville kanskje tatt en CB digital for å se om du får 1-2 eller 2-3 ila helgen. Krysser alt jeg kan! ❤️

Nei, du må ikke miste håpet så fort! Kan ha alt mulig grunner til en slik blødning! Når du skriver gammelt blod, så er jo det i utgangspunktet et bra tegn. Ville kanskje tatt en CB digital for å se om du får 1-2 eller 2-3 ila helgen. Krysser alt jeg kan! ❤️
Tok en test fra normal nå, den var en del svakere og brunt blod på papiret :(

Er det stor forskjell på disse? Den rosa tok jeg for 15 min siden og den fersken farget i går på morgenen

Vedlegg

• IMG_20220203_201531.jpg
    IMG_20220203_201531.jpg
    1,9 MB · Visninger: 70
Om man får corona før/under stimulering, og isolasjonstiden er over før UL og uttak.. det vil da gå som normalt..? :bag:
Lager noen best-worst case scenarioer her

Fortsatt positive tester, ene tatt i gårkveld og den andre tatt i dag, fortsatt brunt blod på papiret

Vedlegg

• IMG_20220204_081848.jpg
    IMG_20220204_081848.jpg
    2,7 MB · Visninger: 55
Fortsatt positive tester, ene tatt i gårkveld og den andre tatt i dag, fortsatt brunt blod på papiret
De er jo fortsatt veldig positive ja! Jeg håper for deg. Skjønner at du er redd og nervøs med litt lav hcg og blødning. Men dette må slett ikke gå dårlig! Krysser fingrene for godt resultat på neste hcg-prøve ❤️ Skal jeg vente med å flytte deg (siden du spurte tidligere) fra gravid til du vet sikkert?

Om man får corona før/under stimulering, og isolasjonstiden er over før UL og uttak.. det vil da gå som normalt..? :bag:
Lager noen best-worst case scenarioer her
Jeg kan ikke se annat enn at det skal gå fint hvis isolasjonstiden + kravet om feberfri (?litt usikker på reglene nå) er ferdig innen første ul. Krysser fingrene for at det ikke blir korona på deg!

De er jo fortsatt veldig positive ja! Jeg håper for deg. Skjønner at du er redd og nervøs med litt lav hcg og blødning. Men dette må slett ikke gå dårlig! Krysser fingrene for godt resultat på neste hcg-prøve ❤️ Skal jeg vente med å flytte deg (siden du spurte tidligere) fra gravid til du vet sikkert?
Jeg har dessverre mistet trua, både klinikken og fastlegen var fornøyd med stigningen da det ikke var langt unna dobling men jeg er livredd ❤️

Uttak om to timer. Det spenner skikkelig i eggstokkene (og brystene, takk for gravidsymptom, ovitrelle :rolleyes:) så blir godt å få de ut tenker jeg :nailbiting:

Back
Topp