Februar 2022

Så gøy med så mange egg, håper du får mange blasto på frys :)
Fattig trøst, men erfaringen jeg satt igjen med etter første forsøk var at den verste tiden med forsøket var fra dagen det var uttak (etter medisinene sluttet å virker) og 2-3 dager etterpå :wacky:
Er det pga mye smerter de dagene var ille eller uggenhet? :happy:

Noen som vet hva reglene er for partner mtp jobb ved et ivf forsøk? Samboer møte opp på sykehuset, det er reglen, og hun må skrive under på dokumter. Sjefen hennes mener hun må bruke feriedag, men vi mener hun har krav på permisjon, for dette omhandler like mye henne som meg. Det er jo til og med et krav fra sykehuset. Hvordan er det for dere som får hjelp fra donorsæd?

Tror ikke man har rett på fri med lønn, som ved er vanlig legebesøk. Slik var det ikke hos oss hvertfall! Men ingen regler uten unntak, de fleste sjefer er mennesker og finner en løsning :) Men husk, i en ivf runde er det mange lege besøk og mange kontroller. Som partner bør man være med på første samtale, ved uttak og innsett. Det er ved uttak man signerer. Jeg selv har hatt flere innsett uten at tidligere partner var med pga jobb :)

Herrgud som testetrangen har meldt seg allerede… jeg som hadde planer om å vente til fastsatt dag fra klinikken.. spørs om jeg ikke ryker til helgen altså! :p

Herrgud som testetrangen har meldt seg allerede… jeg som hadde planer om å vente til fastsatt dag fra klinikken.. spørs om jeg ikke ryker til helgen altså! :p

Du kan trøste deg med at vi er flere! Jeg er 7dpo i dag og fikk første såvidt positive test om kvelden 9 dpo med første barn, så her går timene saaakte! (Testet i morges for å sjekke Ovitrelle-ståa, men det er jo ikke så spennende.)

Hvor langt er du kommet?

Jeg ruger på en perfekt liten blasto :woot:

Det var hele 3 av 5 som utviklet seg helt eksemplarisk, så har i tillegg fått 2 på frys!! Dette føles helt uvirkelig! ❤️

Så mange spennende oppdateringer i gruppen! :woot: Jeg må prøve å konsentrere meg på jobben nå, men vil bare oppdatere kjapt at her blir det uttak på fredag :happy: Folliklene hadde plutselig vokst veldig bra! (eller så målte den andre legen feil..) Største var 22 mm idag og flere rundt 18. Det så også ut som at det kan bli flere ut enn jeg først trodde :nailbiting: Men det får vi se. Har booket hotell og fly. Spent!

Jeg ruger på en perfekt liten blasto :woot:

Det var hele 3 av 5 som utviklet seg helt eksemplarisk, så har i tillegg fått 2 på frys!! Dette føles helt uvirkelig! ❤️

Oioioi, det var jo fantastiske nyheter! :love7 Dette fortjente du! Nå må lille spire bare feste seg!

Så mange spennende oppdateringer i gruppen! :woot: Jeg må prøve å konsentrere meg på jobben nå, men vil bare oppdatere kjapt at her blir det uttak på fredag :happy: Folliklene hadde plutselig vokst veldig bra! (eller så målte den andre legen feil..) Største var 22 mm idag og flere rundt 18. Det så også ut som at det kan bli flere ut enn jeg først trodde :nailbiting: Men det får vi se. Har booket hotell og fly. Spent!

Så herlig å høre! Dette høres veldig lovende ut:)

Uttaket i dag ble veldig positivt, de klarte å finne venstre eggstokk og utviklingenen hadde tatt seg kraftig opp siden mandag, hele 22 egg ut :woot:
Nettopp fått telefon om at 15 var bra og blitt injisert, så nå har jeg håp om innsett denne runden :dance008

Uttaket i dag ble veldig positivt, de klarte å finne venstre eggstokk og utviklingenen hadde tatt seg kraftig opp siden mandag, hele 22 egg ut :woot:
Nettopp fått telefon om at 15 var bra og blitt injisert, så nå har jeg håp om innsett denne runden :dance008

22 egg og 15 befruktede! Det er jo helt vilt. Denne runden mååå det jo bare bli innsett for deg!
:smiley-bounce016
Også glad for å høre at det ikke ble noe mer trøbbel med eggstokken!

22 egg og 15 befruktede! Det er jo helt vilt. Denne runden mååå det jo bare bli innsett for deg!
:smiley-bounce016
Også glad for å høre at det ikke ble noe mer trøbbel med eggstokken!
Ja nå har jeg fått igjen troa, gråt av glede inne på avlukket etterpå :hilarious:
De informerte om at det kunne hende det ble frys, de skulle vurdere det ved innsettet, men det er bedre enn ingenting :p
Blir spennende å følge med på testene dine fremover, håper gullegget spirer og gror:love7

Du kan trøste deg med at vi er flere! Jeg er 7dpo i dag og fikk første såvidt positive test om kvelden 9 dpo med første barn, så her går timene saaakte! (Testet i morges for å sjekke Ovitrelle-ståa, men det er jo ikke så spennende.)

Hvor langt er du kommet?
Jeg er nå 8 dager etter inseminasjon som var forrige tirsdag… men jeg merket EL-smertene først onsdag kveld og natt til torsdag så er nok mer riktig rundt de dagene. Eggene hadde ikke sluppet enda under inseminasjonen, så kan nok stemme da at jeg er omtrent i samme løype som deg- ca 7DPO vil jeg tro. Fredag tror jeg ryker asså :D hva har du tenkt videre?

Wow :woot: Det er jo helt fantastisk!! Gratulerer med kjempefangst! Krysser fingrene for at det blir mange fine blastoer både til innsett og på frys :Heartred

Det er jaggu ikke lett å fokusere på noe som helst annet enn dette her :D Men så bra at kontrollen gikk så bra i dag! Blir veldig spennende å se hvor mange du faktisk får ut :woot:

Back
Topp