Så godt å høre at det ble en positiv opplevelseUttaket gikk kjempebra idag. Veldig fornøyd.får tlf i morgen om utviklingen og Så det blir innsett på fredag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så godt å høre at det ble en positiv opplevelseUttaket gikk kjempebra idag. Veldig fornøyd.får tlf i morgen om utviklingen og Så det blir innsett på fredag
Du trenger nok ikke bekymre deg for overstimulering, for de fanger det veldig fort opp på kontrollene (UL + blodprøver) om du er på grensen til å bli overstimulert. Har mye høyere AMH men har ikke blitt overstimulert på de 2 forrige rundene.Jeg vet ikke hvor høy AMH er for at det regnes som høy, men de har helt sikkert kontroll på dette. Har liten lyst til å bli overstimulert
Legen sa at det kunne ha noe å si på AMH, i og med at Amh steg da jeg gikk ned i vekt. For den steg jo dra 11 til 16 på et år, og prøvene var tatt samme dag i syklusen. Men jeg aner ikke
Dette er en enhet vi ikke bruker i Norge. Vær obs. USA bla bruker annen enhet.Du trenger nok ikke bekymre deg for overstimulering, for de fanger det veldig fort opp på kontrollene (UL + blodprøver) om du er på grensen til å bli overstimulert. Har mye høyere AMH men har ikke blitt overstimulert på de 2 forrige rundene.
Vis vedlegget 376758
15Så flott! Hvor mange egg ble det?
Så gøy med så mange egg, håper du får mange blasto på frysMen er så kvalm og uggen i kroppen
Takk for at du gjorde meg obs på detDette er en enhet vi ikke bruker i Norge. Vær obs. USA bla bruker annen enhet.
Jeg skal sette inn 3 dagers. Men håper selfølgelig jeg får noen på frys og. Vi har 3 pakning hos privat klinikk. Men sånn jeg føler meg så håper jeg det går på første..Så gøy med så mange egg, håper du får mange blasto på frys
Fattig trøst, men erfaringen jeg satt igjen med etter første forsøk var at den verste tiden med forsøket var fra dagen det var uttak (etter medisinene sluttet å virker) og 2-3 dager etterpå
Krysser fingrene for noe flotte blastoer også håper jeg du føler deg fort bedreJeg skal sette inn 3 dagers. Men håper selfølgelig jeg får noen på frys og. Vi har 3 pakning hos privat klinikk. Men sånn jeg føler meg så håper jeg det går på første..
Så godt å høre at det gikk så bra denne gangenJeg skal sette inn 3 dagers. Men håper selfølgelig jeg får noen på frys og. Vi har 3 pakning hos privat klinikk. Men sånn jeg føler meg så håper jeg det går på første..
På stimuleringsdag 6, så CD7 (startet med sprøyter på CD2)Hvilken dag i syklusen har dere damer vanligvis startet med Fyremadel?
Forrige runde startet jeg på stimuleringsdag 6, denne runden dag 5Hvilken dag i syklusen har dere damer vanligvis startet med Fyremadel?
På stimuleringsdag 6, så CD7 (startet med sprøyter på CD2)
Forrige runde startet jeg på stimuleringsdag 6, denne runden dag 5
Startet i dag, på stimuleringsdag 5Hvilken dag i syklusen har dere damer vanligvis startet med Fyremadel?
Samboer får vel også innkalling til timen så da går det som samme regler som legetime vel? Vi har bare brukt egenmelding evt.Noen som vet hva reglene er for partner mtp jobb ved et ivf forsøk? Samboer MÅ møte opp på sykehuset, det er reglen, og hun må skrive under på dokumter. Sjefen hennes mener hun må bruke feriedag, men vi mener hun har krav på permisjon, for dette omhandler like mye henne som meg. Det er jo til og med et krav fra sykehuset. Hvordan er det for dere som får hjelp fra donorsæd?
*rekker opp hånden* Her er en til som venter på mensen
Sykt mye venting ja... Satser på at IVF står før Ikke Venter Forgjeves!
Jeg strikker også men har ikke vært helt komfortabel med å starte på babyting innen jeg er gravid. Men...har bare sokker, votter og pledd på repertoaret så langt så hvis det skal bli noe fint trenger jeg nok å starte opplæringen snart Hva skal du strikke?
På syklusdag 7, som for meg har vært stimuleringsdag 5Hvilken dag i syklusen har dere damer vanligvis startet med Fyremadel?