Februar 2022

Jeg vet ikke hvor høy AMH er for at det regnes som høy, men de har helt sikkert kontroll på dette. Har liten lyst til å bli overstimulert :shy:

Legen sa at det kunne ha noe å si på AMH, i og med at Amh steg da jeg gikk ned i vekt. For den steg jo dra 11 til 16 på et år, og prøvene var tatt samme dag i syklusen. Men jeg aner ikke o_O
Du trenger nok ikke bekymre deg for overstimulering, for de fanger det veldig fort opp på kontrollene (UL + blodprøver) om du er på grensen til å bli overstimulert. Har mye høyere AMH men har ikke blitt overstimulert på de 2 forrige rundene.

Last edited:
Men er så kvalm og uggen i kroppen
Så gøy med så mange egg, håper du får mange blasto på frys :)
Fattig trøst, men erfaringen jeg satt igjen med etter første forsøk var at den verste tiden med forsøket var fra dagen det var uttak (etter medisinene sluttet å virker) og 2-3 dager etterpå :wacky:

Så gøy med så mange egg, håper du får mange blasto på frys :)
Fattig trøst, men erfaringen jeg satt igjen med etter første forsøk var at den verste tiden med forsøket var fra dagen det var uttak (etter medisinene sluttet å virker) og 2-3 dager etterpå :wacky:
Jeg skal sette inn 3 dagers. Men håper selfølgelig jeg får noen på frys og. Vi har 3 pakning hos privat klinikk. Men sånn jeg føler meg så håper jeg det går på første..

Jeg skal sette inn 3 dagers. Men håper selfølgelig jeg får noen på frys og. Vi har 3 pakning hos privat klinikk. Men sånn jeg føler meg så håper jeg det går på første..
Krysser fingrene for noe flotte blastoer også håper jeg du føler deg fort bedre :love7

Vært på kontroll i dag, skjedd litt men ikke nok :rolleyes: så skal på ny kontroll på fredag, og legen sa han regna med at det blir innsett til uka. Så da håper jeg alt ser bra ut på fredag :)

I dag kommenterte samboeren min at puppene mine så større ut… dårlig gjort- får jo håp av mindre! :p :D
Ikke teste tidlig, ikke teste tidlig, ikke teste tidlig…

Noen som vet hva reglene er for partner mtp jobb ved et ivf forsøk? Samboer møte opp på sykehuset, det er reglen, og hun må skrive under på dokumter. Sjefen hennes mener hun må bruke feriedag, men vi mener hun har krav på permisjon, for dette omhandler like mye henne som meg. Det er jo til og med et krav fra sykehuset. Hvordan er det for dere som får hjelp fra donorsæd?
Samboer får vel også innkalling til timen så da går det som samme regler som legetime vel? Vi har bare brukt egenmelding evt.

*rekker opp hånden* Her er en til som venter på mensen :D

Sykt mye venting ja... Satser på at IVF står før Ikke Venter Forgjeves!

Jeg strikker også men har ikke vært helt komfortabel med å starte på babyting innen jeg er gravid. Men...har bare sokker, votter og pledd på repertoaret så langt så hvis det skal bli noe fint trenger jeg nok å starte opplæringen snart :hilarious: Hva skal du strikke?

Jeg så visst ikke dette innlegget før nå! Midt i flytting, så har blitt lite forum-tid.

Jeg føler også at det er litt for tidlig, men har funnet ut at det er et bra tidsfordriv. Har også strikket til andre bl.a. babysokker og pannebånd med vri foran! Akkurat nå strikker jeg en bukse - aldri prøvd før, så det blir litt prøving og feiling. Og så tenkte jeg å strikke et babyteppe en eller annen gang :)

Back
Topp