For en herlig følelse å sette @Engelpia på gravid! Dette har jeg lyst å gjøre flere ganger! #babystøvtilalle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk dem ringte meg fra legekontoret 15.30Men åh for en herlig nyhet! GRATULERER!!! Testet du eller fikk du svar på blodprøven allerede?
Tusen tusen takkGratulerer sååå mye Fantastisk
Tusen takkHurra for deg
Tusen takkNei og nei, så hyggelig!! Gratulerer så mye!
Så fantastisk kjære deg! ENDELIG ruger du, etter så mye motgang i høst. Måtte det være gulleggetDa kan jeg settes på ruger!!!
Et av tre embryo klarte seg gjennom helgen og var ved morgentlf blitt en begynnende blastocyst. Det stresset meg litt da jeg forsto de helst ville se den utvikle seg litt til. Og jammen, da de sjekket ved innsett var den kommet videre og var der den skulle være. Veldig surrealistisk og helt herlig å være kommet så langt!
Sååå fantastisk! Gratulerer så mye kjære deg!Jeg kan settes på gravid
Tusen takk synes bare hcg var litt lavSååå fantastisk! Gratulerer så mye kjære deg!
Hvor mye var hcg?Tusen takk synes bare hcg var litt lav
Og hvor mange dager dpo er du? Sa legekontoret noe om verdien?
Gratulerer så masse!!!Jeg kan settes på gravid
Vært på kontroll i dag, det ble med blandede følelser Var samme gyn jeg hadde på uttak i desember, hun fant ikke min venstre eggstokk da og heller ikke i dag. Dette synes jeg er merkelig, alle de andre legene på klinikken finner den. Den var jo der på fredag med sine 8 folikker Noen som har vært borti slikt?
Uansett så kunne hun telle 8 fine folikker på høyre, mulig flere til uttak på onsdag.
Da er jeg iallefall ikke alene, det er godt å viteJeg opplevde også på en kontroll at gyn måtte lete og klemme litt på magen for å finne den venstre eggstokken min, men hun fikk den frem da. Det var visst ikke helt symmetrisk med organer og sånn, så mulig venstre kan være vanskeligere? Dette har aldri skjedd meg før, men kanskje andre her inne vet?
Uansett skjønner jeg de blandede følelsene. 8 eggposer er jo bra, men har du det dobbelte er det jo veldig surt om du ikke får eggene på begge sider ut!
Tusen takkGratulerer så masse!!!
Håper hun fortsetter å teste negativt og at dette er forbigående slik at du kommer igangNå føler samboeren seg veldig dårlig. Vondt i hodet og vondt i halsen Foreløpig negativ corona test. Jeg er så stressa nå! Typisk om hun skal bli smitta rett før hormonstart. Krysser fingrene for at det er forbigående
Åååånei får håpe det bare er en forkjølelse og ikke korona! Og i værste fall; hvis det er korona at dere begge tester positivt asap så dere kanskje rekker å bli ferdige med isolasjon før kontroll etter hormonstart! Blir jo også spennende å se hva de sier angående isolasjon ol. På pressekonferansen i morgen! Sender deg hvertfall mange gode tankerNå føler samboeren seg veldig dårlig. Vondt i hodet og vondt i halsen Foreløpig negativ corona test. Jeg er så stressa nå! Typisk om hun skal bli smitta rett før hormonstart. Krysser fingrene for at det er forbigående