Prøverpåsøsken85
Elsker forumet
Da er ovitrelle satt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ooooh det er jo kjempebra!! Herlig! Håper og tror på minst en fin blastoHer kom oppdateringen om at hele 5 av 8 modne egg er blitt befruktet Det er det beste utgangspunktet vi noen gang har hatt! Så nå skal jeg klare å senke skuldrene litt frem til onsdag og håper at minst 1 av de 5 blir til en fin liten blasto som kan settes inn
Hei igjen. Her kommer hun som bare klager på at hun aldri får mensen..
Murringa i magen har vart i en ukes tid nå og jeg er sååå sikker på "nå" kom mensen, men blir like skuffa hver gang jeg går å sjekker Skjønner ikke hvorfor kroppen min skal lure meg sånn. Føler meg liksom litt fuktig som når mensen kommer, men når jeg tørker meg er det ikke noe blod, men det er litt sånn typ eggløsningsslim utseende. Ikke mye, men nok til at jeg blir redd for at egget ikke slapp under første eggløsning og prøver igjen nå.. I så fall er mensen langt unna. ALLTID hatt regelmessig syklus, så når jeg begynner å få eggløsningslim nå så begynner jeg jo å lure. Er det fler her som får litt utseende som eggløsningsslim rett før mensen? Kanskje det er vanlig, men at jeg ikke legger merke til det ellers siden jeg ikke er så obs på utseende rett før mensen ellers. Mensen er ikke så forsinket, men når den kroppen har gitt meg signaler på mensen en uke nå, så føles det så mye lenger.. Jeg eier ikke tålmodighet som dere kanskje har skjønt nå Forrige mens var på dag 26, og nå er det dag 28, så har egentlig ikke så mye å klage over, men blir så bekymret når jeg får eggløsningslim.. I tillegg til være veldig utålmodig så bekymrer jeg meg for alt.. Og overtenker alt, og er min egen verste fiende..
Her kom oppdateringen om at hele 5 av 8 modne egg er blitt befruktet Det er det beste utgangspunktet vi noen gang har hatt! Så nå skal jeg klare å senke skuldrene litt frem til onsdag og håper at minst 1 av de 5 blir til en fin liten blasto som kan settes inn
Jeg har opplevd litt EL-slim lignende helt i starten av mensen, men da er det gjerne blandet med litt blod. Den kommer nok snart! Men skjønner virkelig det å overtenke ting altså.. Det gjør jeg også.Hei igjen. Her kommer hun som bare klager på at hun aldri får mensen..
Murringa i magen har vart i en ukes tid nå og jeg er sååå sikker på "nå" kom mensen, men blir like skuffa hver gang jeg går å sjekker Skjønner ikke hvorfor kroppen min skal lure meg sånn. Føler meg liksom litt fuktig som når mensen kommer, men når jeg tørker meg er det ikke noe blod, men det er litt sånn typ eggløsningsslim utseende. Ikke mye, men nok til at jeg blir redd for at egget ikke slapp under første eggløsning og prøver igjen nå.. I så fall er mensen langt unna. ALLTID hatt regelmessig syklus, så når jeg begynner å få eggløsningslim nå så begynner jeg jo å lure. Er det fler her som får litt utseende som eggløsningsslim rett før mensen? Kanskje det er vanlig, men at jeg ikke legger merke til det ellers siden jeg ikke er så obs på utseende rett før mensen ellers. Mensen er ikke så forsinket, men når den kroppen har gitt meg signaler på mensen en uke nå, så føles det så mye lenger.. Jeg eier ikke tålmodighet som dere kanskje har skjønt nå Forrige mens var på dag 26, og nå er det dag 28, så har egentlig ikke så mye å klage over, men blir så bekymret når jeg får eggløsningslim.. I tillegg til være veldig utålmodig så bekymrer jeg meg for alt.. Og overtenker alt, og er min egen verste fiende..
Kjempebra håper du får satt inn blasto og flere på frysHer kom oppdateringen om at hele 5 av 8 modne egg er blitt befruktet Det er det beste utgangspunktet vi noen gang har hatt! Så nå skal jeg klare å senke skuldrene litt frem til onsdag og håper at minst 1 av de 5 blir til en fin liten blasto som kan settes inn
Skjønner godt at det er frustrerende jeg!
Vet du, denne PPen har jeg faktisk også hatt en del EL slim nå daglig i en uke etter forventet EL. Gav opp å teste til slutt. Pleier ikke ha det.. så er som deg, noe bekymret for forsinket EL/syklustull før oppstart
De dagene her før oppstart går i sneglefart
Jeg har opplevd litt EL-slim lignende helt i starten av mensen, men da er det gjerne blandet med litt blod. Den kommer nok snart! Men skjønner virkelig det å overtenke ting altså.. Det gjør jeg også.
Hvordan har det gått med korona? Her fikk kona lov til å stanne hjemme disse siste dagene innen uttak siden det var flere fall i gruppen hennes. Veldig takknemlig!
Det hørtes ikke behagelig ut Er ikke akkurat godt å bli stukket gjentatte ganger... Når får du svar på hcg?Ja da har jeg vært til legen og sjekket svimmelheten, hadde ganske lavt blodtrykk, 100 /60, slitt med lavt blodtrykk i flere år men aldri svimmelhet. Dem tok og hcg, brukte 20 min for å finne åra mine så Hu første stakk 4 ganger før ei anna ei klarte det
Så bra Heier på at du får en perfekt blasto til innsettHer kom oppdateringen om at hele 5 av 8 modne egg er blitt befruktet Det er det beste utgangspunktet vi noen gang har hatt! Så nå skal jeg klare å senke skuldrene litt frem til onsdag og håper at minst 1 av de 5 blir til en fin liten blasto som kan settes inn
Hei igjen. Her kommer hun som bare klager på at hun aldri får mensen..
Åh så fantastisk!!! Nå ble jeg så glad på deres vegne! Håper den fortsetter med å oppføre seg så eksemplarisk og fester seg godt der inne!Da kan jeg settes på ruger!!!
Et av tre embryo klarte seg gjennom helgen og var ved morgentlf blitt en begynnende blastocyst. Det stresset meg litt da jeg forsto de helst ville se den utvikle seg litt til. Og jammen, da de sjekket ved innsett var den kommet videre og var der den skulle være. Veldig surrealistisk og helt herlig å være kommet så langt!