Så fine dere er
Det var ganske stess idag. Legen på kontrollen var kjempeusikker på hvordan hun skulle måle og jeg ble mer og mer stresset for at det skulle bli feil. Jeg måtte til og med informere om at folliklene skal måles begge veier og så skal de notere ned gjennomsnittet! Hun begynte med å rapportere bare ene veien til sykepleier.. Hadde jeg ikke vært klar over riktig metode så hadde de tatt eggene alt for tidlig
Etter en stund gikk hun for å konsultere med overlegen og jeg håpet innerlig at hen skulle komme og dobbeltsjekke. Men den første legen kom selv tilbake, dokk med noen nye instruks og gjorde alle målinger på nytt. Tror det ble ok til slutt men uff den stressen trengte jeg ikke. Ble også litt skuffet over at det ikke var flere egg, hun så 5 st av god størrelse for stimuleringsdagen og en som nok også kommer med. Pluss flere små. Fikk litt høyere startdose enn sist så trodde det skulle bli flere (hadde 7 ut da). Men, skal fortsette og stimulere over helgen med ny kontroll på mandag så får bare se hvordan det ligger an da. Kan jo være at hun telte feil også