Februar 2022

Jeg fikk jo negativ test I går, men tok testen litt før kl 17 i går, ikke konsentrert, hadde ikke samlet mye urin før jeg tok den så fylte bare litt over bunnen på koppen, vet ikke om det har noe å si?
Vil alltid lønne seg å ta en test på morgenurin, rett å slett fordi den er mest konsentrert..

Ble Lloyd sin, dem hadde ikke den clearblue tidlig, tok testen litt før kl 17 i går men var ikke mye urin, måtte nesten presse det ut men den var negativ ❤️
Det kan jo fortsatt være litt tidlig, også sier de vel at morgenurin er det beste når det er tidlig. Håper det går for dere nå:Heartred

Jeg tester alltid sterkere på ettermiddagsurin :bag:
Kommer jo selvfølgelig Ann fra person til person.. men alt i alt anbefales morgenurin da den har ligget lenge i blæra.. men om du holder deg mye i løpet av dagen så vil det omtrent si det samme.. :)

Tusen takk, gode dere! ❤️ Hold gjerne på de kryssene. Fikk tlf om befruktning nå: 4 av 5 var befruktet, men det ene var ikke normalt. Så nå håper, håper, håper jeg at ett av de 3 klarer seg til innsett mandag.
3 av 5 er jo veldig bra!! Var samme resultatet vi hadde første forsøk og der var det jo gutten vår blant de 3 :love7 så velger å tro at minst en av de klarer seg til innsett!! Håper dere har masse fine planer for helgen så tiden går fort frem til mandag!

Kommer jo selvfølgelig Ann fra person til person.. men alt i alt anbefales morgenurin da den har ligget lenge i blæra.. men om du holder deg mye i løpet av dagen så vil det omtrent si det samme.. :)
Jeg hadde ikke holdt meg i det hele tatt før jeg tok testen, hadde veldig lite urin

… og så våkner jeg i natt også av akkurat det samme! Merkelig greier.. jeg håper bare ikke det betyr at det lille vi har sett på UL har vært cyster, og at det er de som sprekker jeg har kjent. Satser på at tre store follikler har gitt tidenes eggløsning- tvinger meg til å tenke positivt :p
Kom på at jeg hadde lest at noen hadde nevnt cyster som sprekker i denne tråden. Tror nemlig en cyste sprakk hos meg nå. Pleier å få en stikkende smerte som kommer brått og så varer den i noen timer. Gjør så vondt :dead:

Kjennes ut som kroppen er der den skal nå å i rute.. ser ut til at jeg havner i mars gruppa men starter jo her med synarela i slutten av februar.. prøver å være så positiv som mulig, både for at jeg har gått ned 7 kg siden nyttår å koser meg med lavkarbo fordi jeg veit det er til noe bra! Skal bli så spennende å se om q10 har noe effekt sammen med de andre vitaminene jeg tar.. håper bare på å komme til et innsett denne gangen.. om det så bare er et egg som klarer seg til innsett så blir jeg overlykkelig..
Så flink du har vært! Imponerende. Neste IVF-runde blir sikkert veldig bra :smiley-bounce022

Kjennes ut som kroppen er der den skal nå å i rute.. ser ut til at jeg havner i mars gruppa men starter jo her med synarela i slutten av februar.. prøver å være så positiv som mulig, både for at jeg har gått ned 7 kg siden nyttår å koser meg med lavkarbo fordi jeg veit det er til noe bra! Skal bli så spennende å se om q10 har noe effekt sammen med de andre vitaminene jeg tar.. håper bare på å komme til et innsett denne gangen.. om det så bare er et egg som klarer seg til innsett så blir jeg overlykkelig..

Så godt jobba, skikkelig..! :woot:
Hvilken dose q10 har du brukt? Bruker det selv, men begynte nok litt seint.. 200mg.
Håper vi begge får oppleve innsett denne gangen her ja, da får man i det minste en reell sjanse.. :Heartred Avbrutt er dødskjipt.

Hvilken dose q10 har du brukt? Bruker det selv, men begynte nok litt seint.. 200mg.
Håper vi begge får oppleve innsett denne gangen her ja, da får man i det minste en reell sjanse.. :Heartred Avbrutt er dødskjipt.
Jeg har valgt å bare ta en om dagen siden jeg putter i meg så mye annet å er nå på 4 uke med lavkarbo . Kroppen er i mye bedre form nå :D
Ja førkern heller nå får det være vår tur <3

Så flink du har vært! Imponerende. Neste IVF-runde blir sikkert veldig bra :smiley-bounce022
Tusen takk <3 skal nok klare 5 kg ekstra til slutten av mars.. da kan de ikke bruke vekten som unnskyldning lengre heller! Hehe.. ja kan ikke annet enn å håpe på det beste <3 endelig blir jeg hørt mtp modningen også.. så får satse på like mange folikler men mere modne egg <3

Ble faktisk anbefalt 600 mg

Kom på at jeg hadde lest at noen hadde nevnt cyster som sprekker i denne tråden. Tror nemlig en cyste sprakk hos meg nå. Pleier å få en stikkende smerte som kommer brått og så varer den i noen timer. Gjør så vondt :dead:
Ja det er vondt! Jeg spurte klinikken- de sa at det blir jo litt spekulasjoner uten å ha undersøkt meg, men de tenkte i utgangspunktet at det er knyttet til EL. Så jeg bare velger å håpe og tro det- skader iallefall ikke å ha trua frem til noe annet er bevist :) Denne gangen er jeg knallhard mot meg selv for første gang og tester ikke før dato fra klinikken- orker ikke la det styre hverdagen med opp og nedturer frem til da rett og slett.

Mye spennende som skjer i gruppen nå! :) Jeg har lest alt men ikke klart å svare på innlegg idag. Vil bare si at jeg heier masse på dere! :Heartred Jeg har vært veldig trett de to siste dagene, tror det kan ha med sprøytene å gjøre kombinert med en lang travel periode på jobb og usikkerheten i et forsøk. Prøver å slappe mest mulig av når jeg kan. Spent på kontroll imorgen :shy:

Mye spennende som skjer i gruppen nå! :) Jeg har lest alt men ikke klart å svare på innlegg idag. Vil bare si at jeg heier masse på dere! :Heartred Jeg har vært veldig trett de to siste dagene, tror det kan ha med sprøytene å gjøre kombinert med en lang travel periode på jobb og usikkerheten i et forsøk. Prøver å slappe mest mulig av når jeg kan. Spent på kontroll imorgen :shy:
Masse lykke til på kontroll i morgen- krysser alt jeg kan for deg :)

Masse masse lykke til i morgen gode du ❤️❤️

Lykke til! Skal tenke på deg :Heartred

Back
Topp