Februar 2022

Dag 11 med Synarela. Mensen skulle egentlig starte 4 dager siden, kom noen få dråper i går og litt brunt i dag. Regnes det som mensen? Skulle egentlig starte med sprøyter på tirsdag, men før det må jeg ha blødning i senest tre dager før oppstart. Noen som har erfaring med det?
Er veldig redd for at de kommer til å utsette en uke, altså forlenge en uke med Synarela :(
Jeg har hatt to runder med synarela og mensen har aldri kommet før etter 14-15 dager. Er det klinikken som sa mensen skulle kommet så fort?

det er vel ingen som skimter noe? jeg tåler å høre det altså <3
Jeg synes bildet var for uklart til å kunne se hverken det ene eller det andre :nailbiting: Og så er det jo enda litt tidlig, så hadde absolutt ikke gitt opp selv om det ikke er noe strek der :love7 sender deg en stor styrkeklem:love2

Jeg synes bildet var for uklart til å kunne se hverken det ene eller det andre :nailbiting: Og så er det jo enda litt tidlig, så hadde absolutt ikke gitt opp selv om det ikke er noe strek der :love7 sender deg en stor styrkeklem:love2
Er liksom det at jeg var 12 dpo i går og satte inn fryst blasto for en uke siden

Er liksom det at jeg var 12 dpo i går og satte inn fryst blasto for en uke siden
Men det er jo forskjell på hvordan alle produserer hcg. Hadde nok mistet motet litt selv også, men det finnes fortsatt de som ikke tester positivt før 14-15-16 dpo også :)

Men det er jo forskjell på hvordan alle produserer hcg. Hadde nok mistet motet litt selv også, men det finnes fortsatt de som ikke tester positivt før 14-15-16 dpo også :)
Ja sant og kvaliteten på egga mine trenger ikke være dårlig selv om jeg fikk bare en blasto av 5 egg?

Jeg har hatt to runder med synarela og mensen har aldri kommet før etter 14-15 dager. Er det klinikken som sa mensen skulle kommet så fort?

De beregner oppstart med Synarela en uke før forventet mensen, så gikk utifra det. Siste gang jeg gikk på synarela kom den på dag 10.
Men i dag er det gode nyheter, blødning er i gang. Nå kan jeg slappe av og glede med til Gonal F oppstart om en uke og uttak i uke 7 xsmile9

Åååå! Som jeg heier på de 5 eggene dine, kjære deg :Heartred:Heartred

Så bra ❤️❤️ krysser alt for deg ❤️❤️

Wow, veldig bra! :hello2

Åååå så bra det ble uttak denne gangen :gen014
Jeg heier på noen flotte blastoer :love7

Tusen takk, gode dere! ❤️ Hold gjerne på de kryssene. Fikk tlf om befruktning nå: 4 av 5 var befruktet, men det ene var ikke normalt. Så nå håper, håper, håper jeg at ett av de 3 klarer seg til innsett mandag.

Hmm, tok en «runde» med mannen i kveld- og beklager TMI, men altså: for noen kramper etter orgasme har jeg aldri vært med på før! Det var som om godstoget TR kom dundrende i dobbel styrke. Ga seg heldigvis etterhvert… så er man jo dum og begynner å spekulere i alt mulig da, men jeg begynte jo umiddelbart å tenke på disse tre folliklene mine… inseminasjon var jo i går og da hadde de ikke sluppet enda kl 10:30, men det burde de jo ha gjort for lengst nå. Jaja, da vet dere det… haha! :p :D
… og så våkner jeg i natt også av akkurat det samme! Merkelig greier.. jeg håper bare ikke det betyr at det lille vi har sett på UL har vært cyster, og at det er de som sprekker jeg har kjent. Satser på at tre store follikler har gitt tidenes eggløsning- tvinger meg til å tenke positivt :p

Da var uttak overstått! Fikk ut 5 egg og alle var modne. :DEr så enormt lettet over at det ikke kom noen uventede overraskelser denne gangen. Så er det bare å bite negler frem til telefonen om befruktning og utvikling i morgen tidlig og så noen dager til. De prøver å dyrke til blasto og innsett mandag, er litt nervøs for om det er for dristig, men håper!
Heier på eggene dine! :Heartred

De beregner oppstart med Synarela en uke før forventet mensen, så gikk utifra det. Siste gang jeg gikk på synarela kom den på dag 10.
Men i dag er det gode nyheter, blødning er i gang. Nå kan jeg slappe av og glede med til Gonal F oppstart om en uke og uttak i uke 7 xsmile9
Aaha! Jeg begynte på spray 11 dager før forventet menstruasjon og fikk beskjed om at jeg kunne forvente blødning ca 14 dager etter oppstart av spray.
Er silkert veldig forskjellig fra person til person. Men såå bra blødningen kom nå! :love7

Jeg vil så gjerne ha mensen :grumpy::mad:Blir gæren! Det er som om kroppen min sender meg falske signaler hele tiden, bare for å tulle med meg.. Fremdeles 3 dager igjen til mensen... Men jeg tok jo corona vaksina for noen uker siden, så håper mensen skal komme før. I alle fall ikke etter :arghh:

Kjennes ut som kroppen er der den skal nå å i rute.. ser ut til at jeg havner i mars gruppa men starter jo her med synarela i slutten av februar.. prøver å være så positiv som mulig, både for at jeg har gått ned 7 kg siden nyttår å koser meg med lavkarbo fordi jeg veit det er til noe bra! Skal bli så spennende å se om q10 har noe effekt sammen med de andre vitaminene jeg tar.. håper bare på å komme til et innsett denne gangen.. om det så bare er et egg som klarer seg til innsett så blir jeg overlykkelig..

Kjennes ut som kroppen er der den skal nå å i rute.. ser ut til at jeg havner i mars gruppa men starter jo her med synarela i slutten av februar.. prøver å være så positiv som mulig, både for at jeg har gått ned 7 kg siden nyttår å koser meg med lavkarbo fordi jeg veit det er til noe bra! Skal bli så spennende å se om q10 har noe effekt sammen med de andre vitaminene jeg tar.. håper bare på å komme til et innsett denne gangen.. om det så bare er et egg som klarer seg til innsett så blir jeg overlykkelig..

Så flink du har vært! :gen014 Jeg har også kjørt på med q10 i forkant for første gang denne runden. Noe endelig svar på om det vi gjør påvirker utfallet, får vi jo aldri, men det er godt å føle at man ihvertfall prøver sitt beste. Heier veldig på at du kommer til innsett neste gang og at 2022 blir ditt år! ❤️

Så flink du har vært! :gen014 Jeg har også kjørt på med q10 i forkant for første gang denne runden. Noe endelig svar på om det vi gjør påvirker utfallet, får vi jo aldri, men det er godt å føle at man ihvertfall prøver sitt beste. Heier veldig på at du kommer til innsett neste gang og at 2022 blir ditt år! ❤️
Ja jeg startet opp med q10 i slutten av oktober.. så starter på andre pakka nå.. så innen uttak så bør det ha noe effekt . Ja er noe med det asså! 2022 blir vårt år <3

Så flink du er ❤️❤️da jeg kom på innsett dagen 2 mnd etter uttak så kommenterte legen at jeg hadde gått ned så mye selv om jeg ikke følte det selv. Hvor lenge har du gått på q10? Det sies at en må gå på det i opptil 3 mnd før uttak

Så flink du er ❤️❤️da jeg kom på innsett dagen 2 mnd etter uttak så kommenterte legen at jeg hadde gått ned så mye selv om jeg ikke følte det selv. Hvor lenge har du gått på q10? Det sies at en må gå på det i opptil 3 mnd før uttak
Har gått på q10 siden 29 oktober. Uttak i mars. Så da er det fulle 4 mnd

Jeg har vært fornøyd med clearblue early/tidlig deteksjon :) men alle har vel ulik erfaring da mange en eller annen gang har opplevd skyggestrek, så jeg anbefaler hvertfall ikke Loyds Pharmacy for de har jeg fått skygge på flere ganger :meh:
Ble Lloyd sin, dem hadde ikke den clearblue tidlig, tok testen litt før kl 17 i går men var ikke mye urin, måtte nesten presse det ut men den var negativ ❤️

Jeg fikk jo negativ test I går, men tok testen litt før kl 17 i går, ikke konsentrert, hadde ikke samlet mye urin før jeg tok den så fylte bare litt over bunnen på koppen, vet ikke om det har noe å si?

Back
Topp