Februar 2021

Ja, jeg følte meg ikke i trygge og kompetente hender akkurat :banghead: Han avbrøt også undersøkelsen flere ganger for å ta telefonen og spurte meg om hva som egentlig skulle sjekkes o_O Skal spørre klinikken om mulighet for ny UL på mandag hos hun jeg bruker å gå til for da er hun tilbake fra ferie. Positiv el test kan komme senest tirsdag, hvis ikke vil ikke klinikken sette inn egg. Men så har jeg sterke el tester som øker, det syns jeg er rart. De ser likedan ut i dag på dag 11 som de har brukt å gjøre på dag 12/13 tidligere sykluser :wideyed: Skal nå i hvert fall fortsette å teste for å se hva som skjer i kroppen.

Om det blir lengre syklus nå så gjør ikke det så mye. Da kan det hende jeg hopper bukk over påsken og vi får til innsett i april. Men jeg vil jo at det skal bli NÅ, og det er det som er vondt. Føler at vi er såååå nær så mange ganger, og at vårt fremtidige barn bare glipper gjennom fingrene gang på gang.
Han virker utrolig useriøs:wideyed: Du får bare fortsette å teste, men om det ikke var noen dominant follikkel der i dag så tar det nok enda noen dager. Ca 1,5-2mm i døgnet vokser folliklene ifølge gyn jeg var hos sist. Forstår godt frustrasjonen din!! Så innmari også. Håper klinikken er medgjørlig og at det kan bli innsett. Hvis ikke så blir det vel etter påske, som du sier. Det jeg synes var trøstende å tenke på da innsettet ble avbrutt sist var at eskimoene ligger i hvert fall der og venter - de går ingensteds:Heartred Selv om ikke det hjelper så mye å høre det når alt man vil er bare å få en inn i magehula fortere enn svint:Heartred

Da har jeg testet positivt tre dager på rad med økende styrker på testene så får bare inderlig håper det holder til mål. Første svake svake strek fikk jeg allerede 4 dager etter innsett (9 dpo) med tidligtest. Fortsatt over en uke til offisiell testdato tho :love2

Han virker utrolig useriøs:wideyed: Du får bare fortsette å teste, men om det ikke var noen dominant follikkel der i dag så tar det nok enda noen dager. Ca 1,5-2mm i døgnet vokser folliklene ifølge gyn jeg var hos sist. Forstår godt frustrasjonen din!! Så innmari også. Håper klinikken er medgjørlig og at det kan bli innsett. Hvis ikke så blir det vel etter påske, som du sier. Det jeg synes var trøstende å tenke på da innsettet ble avbrutt sist var at eskimoene ligger i hvert fall der og venter - de går ingensteds:Heartred Selv om ikke det hjelper så mye å høre det når alt man vil er bare å få en inn i magehula fortere enn svint:Heartred

Ja, kommer ikke til å gå til han igjen!!!

Klinikken ringte nå i sta, og de sa at det er to alternativer. Vente en uke og ta ny UL eller la mensen komme og heller bruke den syklusen. Vi fikk ta valget selv. Spurte om det gikk an å få innsett selv om det er påske, og hun sa at det skulle vi få. Så det er jo en liten trøst i det minste selv om jeg ikke klarer å kjenne noe annet enn tomhet og skuffelse nå.

Kona og jeg har ikke fått snakket skikkelig sammen enda, så vi har ikke bestemt oss. Vet ikke helt hva jeg vil.

Takk for gode ord ❤

Klinikken ringte nå i sta, og de sa at det er to alternativer. Vente en uke og ta ny UL eller la mensen komme og heller bruke den syklusen. Vi fikk ta valget selv. Spurte om det gikk an å få innsett selv om det er påske, og hun sa at det skulle vi få. Så det er jo en liten trøst i det minste selv om jeg ikke klarer å kjenne noe annet enn tomhet og skuffelse nå.

Kona og jeg har ikke fått snakket skikkelig sammen enda, så vi har ikke bestemt oss. Vet ikke helt hva jeg vil.

Takk for gode ord ❤
Okei, men så bra da! Da blir det innsett uansett, og dere slipper iallfall å vente på påska. Ta dere kvelden og vei litt for og imot. Viktigste er at uansett skal det bli innsett:Heartred

Da har jeg testet positivt tre dager på rad med økende styrker på testene så får bare inderlig håper det holder til mål. Første svake svake strek fikk jeg allerede 4 dager etter innsett (9 dpo) med tidligtest. Fortsatt over en uke til offisiell testdato tho :love2
Ååå, huurraa! Gratulerer! Har du lyst å legge ut bilde av testene dine? Det er så spennende å se. Tenker å svi av første i morgen selv, er da fire dager etter innsett. Men er så fryktelig nervøs:nailbiting:

Gratulere :Heartred vil du jeg skal sette deg på gravid?

Takk for gode ord ❤

Ville bare gi deg enda en tanke HåpeSpire.....( som om du ikke har nok :banghead:) skjønner at du vil ha insett så fort som mulig, men om denne syklusen ikke er optimal, så vil jeg tro sjansene for suksess er lavere også. Er det ikke da bedre å vente en syklus for optimale forhold så sjansene er bedre også?

Ville bare gi deg enda en tanke HåpeSpire.....( som om du ikke har nok :banghead:) skjønner at du vil ha insett så fort som mulig, men om denne syklusen ikke er optimal, så vil jeg tro sjansene for suksess er lavere også. Er det ikke da bedre å vente en syklus for optimale forhold så sjansene er bedre også?

Ja, det er egentlig det jeg tenker. Og som kona nettopp sa: "Dersom vi prøver denne syklusen og det mislykkes, så kommer du til å klandre deg selv for at vi ikke ventet. Og det syns jeg du skal få slippe!"

Ja, det er egentlig det jeg tenker. Og som kona nettopp sa: "Dersom vi prøver denne syklusen og det mislykkes, så kommer du til å klandre deg selv for at vi ikke ventet. Og det syns jeg du skal få slippe!"
Du har en klok kone HåpeSpire :Heartred

Ååå, huurraa! Gratulerer! Har du lyst å legge ut bilde av testene dine? Det er så spennende å se. Tenker å svi av første i morgen selv, er da fire dager etter innsett. Men er så fryktelig nervøs:nailbiting:

Her er mine tester fra 4 dager etter innsett til 6 dager som er i dag :) Den øverste testen er gjort med vann bare for å se forskjell på svak svak strek og blendahvit :D Jeg kjenner så alt for godt igjen en blendahvit test så var ikke i tvil om at det var strek 4 dager etter innsett, men for folk flest som ikke er i dette gamet kan det nok være litt vanskelig :D Men alltid godt å se at de øker i styrke <3

Vedlegg

• 54C67086-21E7-4FAE-9571-B9426FA86D15.jpeg
    54C67086-21E7-4FAE-9571-B9426FA86D15.jpeg
    43,4 KB · Visninger: 147
Du har en klok kone HåpeSpire :Heartred

Jepp ❤ Hun er veldig flink til å få ting til å gi mening når alt er rotete oppi hodet mitt!

Vi har nok bestemt oss. Det gir mest mening å vente. Da har jeg forhåpentligvis en bedre slimhinne og eggløsning til vanlig tid. Også slipper vi å vente i uvisshet i en uke til på noe som kanskje ikke går.

Det er tungt. Men jeg trøster meg med at jeg VET at en dag kommer vi i mål, og da vil ingenting av det her bety noe som helst ❤

Gratulerer ❤❤

Her er mine tester fra 4 dager etter innsett til 6 dager som er i dag :) Den øverste testen er gjort med vann bare for å se forskjell på svak svak strek og blendahvit :D Jeg kjenner så alt for godt igjen en blendahvit test så var ikke i tvil om at det var strek 4 dager etter innsett, men for folk flest som ikke er i dette gamet kan det nok være litt vanskelig :D Men alltid godt å se at de øker i styrke <3

Dette seg veeeldig lovende ut :hello2

Tusen takk! ❤️ Leit å lese om at dere må vente enda lengre, men håper på at dere snart kommer i mål ❤️ Vet det ikke er lett, men prøv å kos deg og slappe litt av i ventetiden <3

Takk for det ❤ Vi skal på fjelltur i helga, prøve å få tankene over på noe annet. Gjøre oss ferdig med vonde følelser og se fremover.

Lykke til videre med lille i magen ❤

Ååå, herlig:D:Heartred

Noen andre som kjenner på gode eller dårlige magefølelser? :)
Jeg har alltid dårlig følelse så tidlig, bare fordi smertene og oppblåsthet forsvinner fra eggstokkene og jeg ikke kjenner noe utenom fra lutinusen :p er bare 2 dager siden innsett så vet jo at egget trenger ikke å ha festet seg enda en gang :p

Noen andre som kjenner på gode eller dårlige magefølelser? :)
Jeg har alltid dårlig følelse så tidlig, bare fordi smertene og oppblåsthet forsvinner fra eggstokkene og jeg ikke kjenner noe utenom fra lutinusen :p er bare 2 dager siden innsett så vet jo at egget trenger ikke å ha festet seg enda en gang :p
Tørr ikke ha god...:p styrer meg selv fra de gode tankene liksom. Fallhøyden er så stor...

Hadde en god følelse, men tok en strimletest i dag, som var ganske så negativ 8 dager etter innsett.. Kjenner skuffelsen satt seg og regner egentlig med nå at prøvene framover vil være negative også :sad010men får bare vente å se

Back
Topp