Men for faen
Sa fra til klinikken om vår avgjørelse, og ba om bekreftelse på at påsken ikke skal ødelegge for neste syklus også. Men da var beskjeden at dersom jeg får mensen til forventet tid så må vi vente likevel
Er skikkelig oppgitt. MEN sykepleieren mente at jeg kommer til å få forsinket mensen, og at hun håpte at vi da kom oss forbi påsken.
Har regnet på det, og mensen må bli minst 5 dager forsinket for å få det til. Så nå er det bare å snurpe igjen og håpe på at ting er kraftig forsinka!!!!!
Sa fra til klinikken om vår avgjørelse, og ba om bekreftelse på at påsken ikke skal ødelegge for neste syklus også. Men da var beskjeden at dersom jeg får mensen til forventet tid så må vi vente likevel
Er skikkelig oppgitt. MEN sykepleieren mente at jeg kommer til å få forsinket mensen, og at hun håpte at vi da kom oss forbi påsken. Har regnet på det, og mensen må bli minst 5 dager forsinket for å få det til. Så nå er det bare å snurpe igjen og håpe på at ting er kraftig forsinka!!!!!

Gratulerer sier nå bare jeg ❤❤❤❤❤❤
hun har hjulpet meg masse nå gjennom denne runden, og føler det har vært lettere å leve med underveis i prosessen. For denne verden her er virkelig ikke for pyser. 
Tørr ikke tro på det før de blir sterkere og jeg evt får det svart på hvitt på en digital. Håper det blir i morgen