Februar 2021

Kjære alle fine folk her inne ❤

Tusen takk for all støtte, heiarop og oppmuntrende ord ❤ Dere aner ikke hvor mye det har hjulpet meg når ting har vært vanskelig! Dere er helt fantastiske. Takk for at dere har holdt ut med gnålet og sutringa mi :wacky:

Gratulerer til alle gravide ❤
Lykke til til dere som må prøve igjen ❤
Heier på dere alle!!!!

God klem til dere ❤
Goood klem til deg også! Det er sååå lov å lufte ut både følelser og alt her❤️
Jeg heier på dere❤️❤️

Skal ha kontroll på mandag, spent på hvordan stimuleringen i lutealfasen har gått. Jeg har vondt å er helt ferdig kroppslig sett, så er spent:hilarious: regner med at det er 1 eggpose og 1 cyste elns:angelic:

I dag fikk jeg 2-3 uke på CBD det vil iallefall si hcg har steget. Fikk 1-2 uke på torsdag da jeg målte hcg som var på 80. Men klarer ikke helt slappe av ennå:confused005 Fytti for en psyke dere som har hatt mange forsøk må ha. Dere er gode.:hello2 Dette er mitt første skikkelige forsøk/insett da første stimulering endte i naturlig eggløsning. Og for en nervepirrende tid det er. Går bare rundt og er helt tom i hodet.

Skal ha kontroll på mandag, spent på hvordan stimuleringen i lutealfasen har gått. Jeg har vondt å er helt ferdig kroppslig sett, så er spent:hilarious: regner med at det er 1 eggpose og 1 cyste elns:angelic:
Håper helga går fort og at det ser bra ut på Mandag :)

I dag fikk jeg 2-3 uke på CBD det vil iallefall si hcg har steget. Fikk 1-2 uke på torsdag da jeg målte hcg som var på 80. Men klarer ikke helt slappe av ennå:confused005 Fytti for en psyke dere som har hatt mange forsøk må ha. Dere er gode.:hello2 Dette er mitt første skikkelige forsøk/insett da første stimulering endte i naturlig eggløsning. Og for en nervepirrende tid det er. Går bare rundt og er helt tom i hodet.
Oioioi så utrolig bra! Nå setter jeg deg på gravid altså :Heartred for det er du jo. Det er jo kjempebra at det stiger. Vet ikke hvor mye hcg du må ha for at det skal bli 2-3 på cb, men er det ikke ganske høyt da? Noen som vet?

Oioioi så utrolig bra! Nå setter jeg deg på gravid altså :Heartred for det er du jo. Det er jo kjempebra at det stiger. Vet ikke hvor mye hcg du må ha for at det skal bli 2-3 på cb, men er det ikke ganske høyt da? Noen som vet?

Ifølge denne er det
1-2 uker - 10
2-3 uker - 153
3+ - 2753.

Vedlegg

• Screenshot_20210227-220836_Gallery.jpg
    Screenshot_20210227-220836_Gallery.jpg
    18,9 KB · Visninger: 104
9dpo,, klarer se en antydning til strek men kan også være skygge :p

Vedlegg

• Snapchat-449143899.jpg
    Snapchat-449143899.jpg
    6,4 KB · Visninger: 133
  • Snapchat-324272748.jpg
    Snapchat-324272748.jpg
    6,5 KB · Visninger: 134
Ny uke og 10dpo, venter spent på testdagen på fredag:) men klarer ikke la være å teste:p tok en nå etter å ha holdt meg fra å tisse i 2 timer bare, så var ikke mye resultat :p

Vedlegg

• Snapchat-128967228.jpg
    Snapchat-128967228.jpg
    6,6 KB · Visninger: 129

Hei! Ville bare si til deg at jeg også hadde hcg på 80 da jeg tok blodprøve 14dpo (ferskforsøk). Jeg fikk såvidt en svak strek på rsfu sine strimmeltester også den dagen. Jeg var også veldig nervøs og urolig ettersom jeg tenkte det var så lavt. Men alt gikk fint og vi har nå en treåring. Er så alt for mye å bekymre seg for i dette gamet her, så ville bare dele at det kan gå veldig veldig bra og du er jo gravid ❤️

Hei! Ville bare si til deg at jeg også hadde hcg på 80 da jeg tok blodprøve 14dpo (ferskforsøk). Jeg fikk såvidt en svak strek på rsfu sine strimmeltester også den dagen. Jeg var også veldig nervøs og urolig ettersom jeg tenkte det var så lavt. Men alt gikk fint og vi har nå en treåring. Er så alt for mye å bekymre seg for i dette gamet her, så ville bare dele at det kan gå veldig veldig bra og du er jo gravid ❤️
Takk for det. Jeg har vert å tatt ny blodprøve i dag, vet hcg har steget da jeg får mye mer utslag på testene. Blir spennende og se om det har steget nok.

Tok en digital test i morges som var negativ, og noen timer senere kom mensen. Så da blir det nytt forsøk på oss :happy:

Takk for det. Jeg har vert å tatt ny blodprøve i dag, vet hcg har steget da jeg får mye mer utslag på testene. Blir spennende og se om det har steget nok.
Da har jeg fått svar på prøven, var kun steget til 226. Så jeg har ikke god følelse i det hele.

Back
Topp