Februar 2021

Litjmora

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Aprilspirene 2024❤️
Nå har jeg venta lenge nok på Februar tråd, så tar saken i egne hender.
Lykke til alle sammen :Heartred

Skriv dere opp med
Nick - alder - forsøk - barn dere prøver på - klinikk - medisiner - oppstart/innsett

Venter på oppstart/innsett/inseminering



Stimulerer


Ruger


Gravid:dummy1::dummy:

Rakel_M - 32 år - FER#3 fra IVF#1 (2019) - B3 (B1 til mannen) - St.Olavs - Cyclogest - Innsett uke 7

Sol.i.hjertet - 27 - FER#1 fra IVF#1 - B1 - St. Olavs -Lutinus - innsett uke 8 (med forbehold)


Toony - 37- 1 ivf - 3 barn fra før. 1 gangs prøver Ivf med ny mann - medicus- innsett 15.2


Vannmann82, 39 år, tvillinger født 2017, 1. forsøk, Hausken, menopur, uttak av 8 egg i dag, ICSI, forhåpentligvis innsett på mandag om alt går etter planen.

Avbrutt / TR:sad010

Litjmora - 40 år - FER #4 (fra ivf #3 i 2018) - B2 - UNN - Utrogestan - Innsett i naturlig syklus ca uke 5-6

sunny_8 - 32 år - forsøk nr. 3 på 1. barn - St. Olav - Cyclogest - innsett 03.februar

salamander-28år-ivf 2-B1- st.olavs-Bemfola,prednisolon,ovitrelle,lutinus


cyberkeley - 28 år - IVF1 (IVF/ICSI/TESA) - B1 - St. Olavs - Rekovelle, Fyremadel, Ovitrelle, Lutinus - Forventet oppstart uke 4 eller 5


Ana88- 32 år- IVF2- B2- Riksen
Synarela, gonal f, ovitrelle, crinone


cashewnuddå- 36år - ivf/icsi nr 3 - b3 - Haugesund -
Progynova/klexane/prednisolon/pergoveris/ovitrelle/lutinus - uttak/innsett uke 8


Satin - 28 - ivf forsøk #3 - B1 - UNN - Provera, Menopur, Fyremadel, Utrogestan, Ovitrelle, Albyl E, Fragmin - oppstart uke ca 6/7


Kokolis (Klouise )- 28 - forsøk nr 1 ( + 1 avbrutt) - 1 - UNN - Pergoveris, Fyramedel + Ovitrelle- uttak 15/2 innsett 18/2

Memy - 32 - fryseforsøk - søskenforsøk - Haugesund - femar, klexane, lutinus - oppstart femar 30.01- innsett uke 6/7.

Lille-bille - 29år - forsøk nr 5 - barn 1 - haugesund - progynovea, fostimon, gonal-f, klexane, albyl-e, ovitrelle, lutinus, fyremadel, metformin - uttak blir nok torsdag 18/02 og innsett 22/02 om alt ser bra ut på UL :)

Totalfrys:

Sjøfruen , 30 år, B1, St olavs, medisin: menopur,
Skal med all sannsynlighet ha Icsi.


Panda96 - 24år - F1 - B1 - UNN - Rekovelle og fyremandel - oppstart sprøyter 27.01

HåpeSpire - 26 år - 1. runde IVF etter 3 mislykka IUI - B2 - Bemfola, Fyremadel, Ovitrelle og Cyclogest - Uttak og innsett ca uke 5

Ikke oppdatert


Brasa - 29 år - FER #1 (fra ivf #2 i 2017) - B2 - Livio Oslo - Lutinus - Insett i naturlig syklus i uke 6 eller 7


jakten på kirsebæret, IVF baby#1, forsøk #1, FET i styrt syklus hos Medicus Oslo. Progynova og cyclogest


Merri87 - 33år - FER#1 fra IVF#1 - B1 - Hausken - innsett uke 8/9 i naturlig syklus, ingen støtte
 
Last edited:
Jeg er egnt på januar men mensen min er skikkelig forsinket med 13 dager, så jeg havner nok her i februar:angelic:

salamander-28år-ivf 2-B1- st.olavs-Bemfola,prednisolon,ovitrelle,lutinus
 
Jeg er egnt på januar men mensen min er skikkelig forsinket med 13 dager, så jeg havner nok her i februar:angelic:

salamander-28år-ivf 2-B1- st.olavs-Bemfola,prednisolon,ovitrelle,lutinus

Velkommen :Heartred
Skikkelig dritt når kroppen tar en pause og utsetter håp og drømmer :shifty:
 
Gleder meg til å delta her :cat:

cyberkeley - 28 år - IVF1 (IVF/ICSI/TESA) - B1 - St. Olavs - Rekovelle, Fyremadel, Ovitrelle, Lutinus - Forventet oppstart uke 4 eller 5
 
Brasa - 29 år - FER #1 (fra ivf #2 i 2017) - B2 - Livio Oslo - Lutinus - Insett i naturlig syklus i uke 6 eller 7
 
Wohoo!! Endelig (snart) februar :smiley-bounce012
Supert du laget en tråd, har ventet på den :p

cashewnuddå- 36år - ivf/icsi nr 3 - b3 - Haugesund -
Progynova/klexane/prednisolon/pergoveris/ovitrelle/lutinus - uttak/innsett uke 8
 
Wohoo!! Endelig (snart) februar :smiley-bounce012
Supert du laget en tråd, har ventet på den :p

cashewnuddå- 36år - ivf/icsi nr 3 - b3 - Haugesund -
Progynova/klexane/prednisolon/pergoveris/ovitrelle/lutinus - uttak/innsett uke 8
Haha ja rart med det. Sikkert mange som bare venter på at noen skal lage tråden.....
Velkommen å lykke til :Heartred
 
Flytter inn her etter negativ test i dag 13 dpo :( Håper virkelig at vi lykkes i februar!!!!! Dette begynner å bli kjempetungt...

HåpeSpire - 26 år - 4. forsøk - B2 - Spiren - Inseminering slutten av uke 5/starten av uke 6
 
Flytter inn her etter negativ test i dag 13 dpo :( Håper virkelig at vi lykkes i februar!!!!! Dette begynner å bli kjempetungt...

HåpeSpire - 26 år - 4. forsøk - B2 - Spiren - Inseminering slutten av uke 5/starten av uke 6
Å kjære HåpeSpire :Heartred
Krysser alt som krysses kan for at denne syklusen blir det vår tur. Noen ganger er livet litt ekstra dritt og det er lov å være sliten og lei seg.
Masse lykke til :Heartred
 
Haha ja rart med det. Sikkert mange som bare venter på at noen skal lage tråden.....
Velkommen å lykke til :Heartred

jeg er absolutt en av de ja :rolleyes:


Flytter inn her etter negativ test i dag 13 dpo :( Håper virkelig at vi lykkes i februar!!!!! Dette begynner å bli kjempetungt...

HåpeSpire - 26 år - 4. forsøk - B2 - Spiren - Inseminering slutten av uke 5/starten av uke 6[/QUOTE

Så leit du fikk negativ test, krysser fingrene for full klaff i februar :love2
 
Etter samtale med klinikken i dag ble det helt klart at det ikke blir mer inseminering på oss. De mente at nå må vi over på IVF dersom vi skal lykkes. Etter en lang prat ble vi enige om vi bare kjører på. Vi kan ikke gi oss nå. Vi er kjempelei oss, kjempestressa og føler egentlig at verden er snudd på hodet.
 
Etter samtale med klinikken i dag ble det helt klart at det ikke blir mer inseminering på oss. De mente at nå må vi over på IVF dersom vi skal lykkes. Etter en lang prat ble vi enige om vi bare kjører på. Vi kan ikke gi oss nå. Vi er kjempelei oss, kjempestressa og føler egentlig at verden er snudd på hodet.
Men så fint at dere forsetter og at klinikken ser fremover og på nye metoder :Heartred Noen ganger så er det alt som skal til, en ny fremgangsmåte.
Sender over masse styrkeklemmer
 
Men så fint at dere forsetter og at klinikken ser fremover og på nye metoder :Heartred Noen ganger så er det alt som skal til, en ny fremgangsmåte.
Sender over masse styrkeklemmer

Takk ❤ Det var en fin måte å se det på :) Vi må nok bruke helga på å omstille oss. Akkurat nå er vi mest i sjokk enn noe annet tror jeg.
 
Nå har jeg altså hatt TIDENES berg og dal bane her!!!! Jeg har aldri hatt en så sinnsyk dag i hele mitt liv, og det innebærer fødselen av førstemann!

Etter litt frem og tilbake sa klinikken at vi kan starte med IVF denne syklusen. Det passa fint, for jeg skal ha mensen på søndag og sprøytestart på mandag så da rekker jeg å kjøre til det eneste apoteket i nærheten som har alle medisinene inne, det er nemlig 4 timer unna.

Men så går jeg på do. Og tror du ikke jeg har fått mensen!!!! Tenker det likevel går greit for jeg kan kjøre grytidlig i morgen. Men så ser jeg at det apoteket har stengt i morgen!!! Verden raste, for jeg orker ikke tanken på å vente en hel mnd på oppstart. Hev meg på telefonen til intet mindre enn 7 apotek, INGEN hadde noe inne. Men så ringte ene apoteket opp igjen, og de hadde vistnok 4 stk Bemfola likevel. Akkurat nok til jeg får tak i resten neste uke. De har stengt i morgen så jeg måtte hente de NÅ og de stengte 17.00. Det var da 35 min til stengetid og jeg var 30 min unna. Jeg får en kollega til å dekke for meg, hiver meg i bilen. Er 10 min unna apoteket OG SÅ FÅR JEG MOTORSTOPP FORDI JEG ER TOM FOR BENSIN!!!! Jeg hiver bilen ned i grøfta og LØPER alt jeg orker. Ser at jeg aldri kommer til å rekke det og har egentlig gitt opp når en bil stopper rett ved siden av meg. Det viser seg å være en tidligere kollega som bare ville si hei. Jeg roper "KJØR MEG TIL APOTEKET!!!!", hiver på meg munnbind og slenger meg inn i baksetet. Kommer frem 2 min før stengetid, og får kjøpt de siste 4 sprøytene de hadde. Puls på sikkert 600 og adrenalin ut av en annen verden!!!

Fikk hjelp av min tidligere kollega til å hente bensin. Ringte svigers på vei hjem for å oppdatere de på veien videre og at det blir IVF. Så ringer telefonen igjen og jeg får vite at et enda et nært familiemedlem har fått kreft. Noen minutter etter at jeg har lagt på ringer svigers opp igjen og sier at de vil dekke ALLE kostnadene for IVF. Måtte bare svinge av veien og bryte fullstendig sammen. Jeg er rystet dypt inn i sjela, er emosjonelt utslitt og har nå grått meg fullstendig tom for både tårer av sorg og lykke!

Jeg er så satt ut. Men veldig glad for at det blir oppstart i morgen. Herregud!

Så nå kan jeg føres på lista igjen :hilarious:

HåpeSpire - 26 år - 1. runde IVF etter 3 mislykka IUI - B2 - Bemfola, Fyremadel, Ovitrelle og Cyclogest - Uttak og innsett ca uke 6/7
 
Etter samtale med klinikken i dag ble det helt klart at det ikke blir mer inseminering på oss. De mente at nå må vi over på IVF dersom vi skal lykkes. Etter en lang prat ble vi enige om vi bare kjører på. Vi kan ikke gi oss nå. Vi er kjempelei oss, kjempestressa og føler egentlig at verden er snudd på hodet.
Mega stor klem sendes❤️❤️
 
Nå har jeg altså hatt TIDENES berg og dal bane her!!!! Jeg har aldri hatt en så sinnsyk dag i hele mitt liv, og det innebærer fødselen av førstemann!

Etter litt frem og tilbake sa klinikken at vi kan starte med IVF denne syklusen. Det passa fint, for jeg skal ha mensen på søndag og sprøytestart på mandag så da rekker jeg å kjøre til det eneste apoteket i nærheten som har alle medisinene inne, det er nemlig 4 timer unna.

Men så går jeg på do. Og tror du ikke jeg har fått mensen!!!! Tenker det likevel går greit for jeg kan kjøre grytidlig i morgen. Men så ser jeg at det apoteket har stengt i morgen!!! Verden raste, for jeg orker ikke tanken på å vente en hel mnd på oppstart. Hev meg på telefonen til intet mindre enn 7 apotek, INGEN hadde noe inne. Men så ringte ene apoteket opp igjen, og de hadde vistnok 4 stk Bemfola likevel. Akkurat nok til jeg får tak i resten neste uke. De har stengt i morgen så jeg måtte hente de NÅ og de stengte 17.00. Det var da 35 min til stengetid og jeg var 30 min unna. Jeg får en kollega til å dekke for meg, hiver meg i bilen. Er 10 min unna apoteket OG SÅ FÅR JEG MOTORSTOPP FORDI JEG ER TOM FOR BENSIN!!!! Jeg hiver bilen ned i grøfta og LØPER alt jeg orker. Ser at jeg aldri kommer til å rekke det og har egentlig gitt opp når en bil stopper rett ved siden av meg. Det viser seg å være en tidligere kollega som bare ville si hei. Jeg roper "KJØR MEG TIL APOTEKET!!!!", hiver på meg munnbind og slenger meg inn i baksetet. Kommer frem 2 min før stengetid, og får kjøpt de siste 4 sprøytene de hadde. Puls på sikkert 600 og adrenalin ut av en annen verden!!!

Fikk hjelp av min tidligere kollega til å hente bensin. Ringte svigers på vei hjem for å oppdatere de på veien videre og at det blir IVF. Så ringer telefonen igjen og jeg får vite at et enda et nært familiemedlem har fått kreft. Noen minutter etter at jeg har lagt på ringer svigers opp igjen og sier at de vil dekke ALLE kostnadene for IVF. Måtte bare svinge av veien og bryte fullstendig sammen. Jeg er rystet dypt inn i sjela, er emosjonelt utslitt og har nå grått meg fullstendig tom for både tårer av sorg og lykke!

Jeg er så satt ut. Men veldig glad for at det blir oppstart i morgen. Herregud!

Så nå kan jeg føres på lista igjen :hilarious:

HåpeSpire - 26 år - 1. runde IVF etter 3 mislykka IUI - B2 - Bemfola, Fyremadel, Ovitrelle og Cyclogest - Uttak og innsett ca uke 6/7
Å helledussan Håpespire <3 for en dag!! Alt man gjør i denne prosessen der ingenting annet teller nesten.
 
Back
Topp