Februar 2021

Men for faen :banghead: Sa fra til klinikken om vår avgjørelse, og ba om bekreftelse på at påsken ikke skal ødelegge for neste syklus også. Men da var beskjeden at dersom jeg får mensen til forventet tid så må vi vente likevel :arghh: Er skikkelig oppgitt. MEN sykepleieren mente at jeg kommer til å få forsinket mensen, og at hun håpte at vi da kom oss forbi påsken.

Har regnet på det, og mensen må bli minst 5 dager forsinket for å få det til. Så nå er det bare å snurpe igjen og håpe på at ting er kraftig forsinka!!!!!

Men for faen :banghead: Sa fra til klinikken om vår avgjørelse, og ba om bekreftelse på at påsken ikke skal ødelegge for neste syklus også. Men da var beskjeden at dersom jeg får mensen til forventet tid så må vi vente likevel :arghh: Er skikkelig oppgitt. MEN sykepleieren mente at jeg kommer til å få forsinket mensen, og at hun håpte at vi da kom oss forbi påsken.

Har regnet på det, og mensen må bli minst 5 dager forsinket for å få det til. Så nå er det bare å snurpe igjen og håpe på at ting er kraftig forsinka!!!!!
Nei å nei å nei :banghead:
Mye man skal vente og håpe på i dette gamet, så da får vi legge til at mensen din er minst 5 dager forsinket :Heartred

Nei å nei å nei :banghead:
Mye man skal vente og håpe på i dette gamet, så da får vi legge til at mensen din er minst 5 dager forsinket :Heartred

Ja altså nå er jeg så tappa for ork og krefter atte herregud!!!!!! Tror jeg klikker dersom den kun blir 4 dager forsinka!!!! Trenger virkelig alle forsinka-mensen-vibes man kan få. Får starte bønnesirkel og ta opp kollekt eller noe :hilarious:

Ja altså nå er jeg så tappa for ork og krefter atte herregud!!!!!! Tror jeg klikker dersom den kun blir 4 dager forsinka!!!! Trenger virkelig alle forsinka-mensen-vibes man kan få. Får starte bønnesirkel og ta opp kollekt eller noe :hilarious:
:hilarious: Sender over en haug av «forsinka-mens-bønner»:p Makan til alt du skal måtte gå gjennom:sorry::Heartred

:hilarious: Sender over en haug av «forsinka-mens-bønner»:p Makan til alt du skal måtte gå gjennom:sorry::Heartred

Takker og bukker :D Jeg tror rett og slett jeg har bikka, jeg? Det er fullstendig galskap i topplokket. Har omtrent ingen andre følelser eller tanker nå enn "FYYYYY FAEN ALTSÅ!!!!!!" Drit lei av det her :) :) :)

Og du :shy: Gratulerer sier nå bare jeg ❤❤❤❤❤❤

Har ikke vært så veldig aktiv her inne, men syntes det er veldig spennende å følge med prosessen til dere alle. Det er så godt å vite at andre går gjennom mye av det samme og kjenner på de samme følelsene. Føler med hver og en av dere som har fått avbrutt prosess, og dere som ruger og dagene er lange. Ventetiden er til å bli gal av.
Se mange er redde for å håpe for mye, det har jeg også vært. Men denne gangen har jeg bestemt meg for å håpe skikkelig, se for seg et bilde på drømmen, og har nesten bestemt meg for at det skal gå denne gangen. Fallhøyden er større, men tror det er lettere å komme seg gjennom, og også å komme seg opp igjen de gangene en faller. Fikk tips om dette av "fertilitetscoachen_" på Instagram. Kan virkelig anbefale henne :love017 hun har hjulpet meg masse nå gjennom denne runden, og føler det har vært lettere å leve med underveis i prosessen. For denne verden her er virkelig ikke for pyser.
Hang in there ladies, vi skal klare dette her!! :happy:

Fikk disse i dag, fire dager etter innsett av blasto:wideyed: Tørr ikke tro på det før de blir sterkere og jeg evt får det svart på hvitt på en digital. Håper det blir i morgen:shy:

Vedlegg

• 5D2EB8F9-6409-4682-9969-C11FDE3D5BD7.jpeg
    5D2EB8F9-6409-4682-9969-C11FDE3D5BD7.jpeg
    25,9 KB · Visninger: 143
Kjære alle fine folk her inne ❤

Tusen takk for all støtte, heiarop og oppmuntrende ord ❤ Dere aner ikke hvor mye det har hjulpet meg når ting har vært vanskelig! Dere er helt fantastiske. Takk for at dere har holdt ut med gnålet og sutringa mi :wacky:

Gratulerer til alle gravide ❤
Lykke til til dere som må prøve igjen ❤
Heier på dere alle!!!!

God klem til dere ❤

Kjære alle fine folk her inne ❤

Tusen takk for all støtte, heiarop og oppmuntrende ord ❤ Dere aner ikke hvor mye det har hjulpet meg når ting har vært vanskelig! Dere er helt fantastiske. Takk for at dere har holdt ut med gnålet og sutringa mi :wacky:

Gratulerer til alle gravide ❤
Lykke til til dere som må prøve igjen ❤
Heier på dere alle!!!!

God klem til dere ❤
God klem til deg også, og masse lykke til videre:Heartred

8dpo, 3 dager siden innsett. Så lenge klarte jeg vente før første test:p og den er selvfølgelig negativ:p spørs hvor lenge jeg klarer vente til neste gang :p

Eeeh, jeg sjekket igjen:p kan sverge på at jeg ser en liten, liten strek langt der inne :p

Vedlegg

• Snapchat-1786035303.jpg
    Snapchat-1786035303.jpg
    6,4 KB · Visninger: 130
  • Snapchat-1282490205.jpg
    Snapchat-1282490205.jpg
    6,5 KB · Visninger: 135
Back
Topp