Åh beklager!bedre lykke neste gang
første gangen vi gjorde, ble det avbrutt da ingen egg overlevde delingen siste dagen. Å det var så tungt.. Var ikke forberedt på det i det hele tatt. Så vi ventet 5 år før jeg turte på nytt. Og i den tiden hadde kvaliteten på svømmerne blitt bedre å vi fikk 7 egg befruktet
har ikke hørt noe mer om de andre 6 enda.. Men prøver å ikke stresse i denne perioden. Så venter til de tar kontakt. Er det enklere med fryseforsøk?
Ja enklere fordi man slipper sprøyter, uttak osv, men jeg har aldri blitt gravid med frys. Kun blitt gravid 1 gang med ferskforsøk i 2018.
Har ei venninne som var motsatt, kun gravid med frys og ikke fersk. Så det er jo litt hipp som happ virker det som.
Du får brev i posten med eventuelle embryo på frys fra sykehuset. Satser på at noen har blitt fryst ned til dere

første gangen vi gjorde, ble det avbrutt da ingen egg overlevde delingen siste dagen. Å det var så tungt.. Var ikke forberedt på det i det hele tatt. Så vi ventet 5 år før jeg turte på nytt. Og i den tiden hadde kvaliteten på svømmerne blitt bedre å vi fikk 7 egg befruktet
har ikke hørt noe mer om de andre 6 enda.. Men prøver å ikke stresse i denne perioden. Så venter til de tar kontakt. Er det enklere med fryseforsøk?

Hvordan er det igjen, du har vel litt tid fremover? Det er bare påska som kommer i veien? For den er det jo lenge til enda. Kanskje du kan få en ny ul om en ukes tid?
føler man bare må puste med magen og ta det steg for steg. Og ta den pausen når man trenger det.Håper prøvene er fine, og at neste forsøk blir bedre for dere
Han avbrøt også undersøkelsen flere ganger for å ta telefonen og spurte meg om hva som egentlig skulle sjekkes
Skal nå i hvert fall fortsette å teste for å se hva som skjer i kroppen.