FEBRUAR 2018

Vis vedlegget 247235

Jeg skjønner ingenting. Alle symptomene mine ble jo borte natt til i går sånn ca. Føler seriøst ingenting[emoji15] men er jo en kjempe stigning her!
Er ca 3 timer siden siden siste do besøk.
A1 tester, med sensitivitet på 25.

Kan jeg ringe legen å spørre pent om å få komme å ta blodprøve for å måle hcg tror dere? STRESSA. Og spent!

For svak for 12 dpo? Vis meg gjerne deres 12 dpo tester[emoji173]️ Prøvde å bla meg bak for å se, men vi skravler for mye[emoji85]

Tror du er graviiiid[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ fin strek det der!! Jeg har ikke tatt A1 test, men mine så slik ut 12 dpo! Men husk at alle produserer hcg i forskjellig tempo! Så beste er å sammenligne sine egne, ikke andres!

IMG_3360.JPG

Idag har jeg første milepæl, 6+3! Dagen smertene kom og vi ble lagt inn for MA sist! Skikkelig ekkel dag! Så jeg måtte ta en test[emoji23][emoji23] går ikke ann å få den sterkere!! Men gleder meg til denne dagen er over[emoji173]️

Idag har jeg første milepæl, 6+3! Dagen smertene kom og vi ble lagt inn for MA sist! Skikkelig ekkel dag! Så jeg måtte ta en test[emoji23][emoji23] går ikke ann å få den sterkere!! Men gleder meg til denne dagen er over[emoji173]️

Off ikke noe koselig:( men seiersdag nå da med sterk test og fortsatt spire i magen:happy::Heartred

Gratulerer med snart overstått første milepæl! Godt å være forbi! Jeg gleder meg også veldig til å komme forbi 6+3, for det var dagen embryoet hadde sluttet å utvikle seg hos meg da jeg hadde MA (oppdaget uke 11). Ekkelt med slike dager man har dårlig erfaring med, men når man er forbi, kan det bare gå bra, tenker jeg! Herlig med så sterk strek! :-) Er mye beroligelse i disse strekene, synes jeg!

Off ikke noe koselig:( men seiersdag nå da med sterk test og fortsatt spire i magen:happy::Heartred

Ja, var godt å se den testen! Ikke at det er en forsikring på at Embliss lever! Men likevel[emoji173]️

Gleder meg til imorra[emoji5]

Gratulerer med snart overstått første milepæl! Godt å være forbi! Jeg gleder meg også veldig til å komme forbi 6+3, for det var dagen embryoet hadde sluttet å utvikle seg hos meg da jeg hadde MA (oppdaget uke 11). Ekkelt med slike dager man har dårlig erfaring med, men når man er forbi, kan det bare gå bra, tenker jeg! Herlig med så sterk strek! :-) Er mye beroligelse i disse strekene, synes jeg!

Ja, det er skikkelig ekkelt med slike dager!! Skulle ønske det ikke var 9 dager til UL! Men må vel bare smøre meg med tålmodighet[emoji849][emoji849]

Uff!
Gled deg når dagen er over og gled deg over den veldig positive testen [emoji173]️

Ja, det er skikkelig ekkelt med slike dager!! Skulle ønske det ikke var 9 dager til UL! Men må vel bare smøre meg med tålmodighet[emoji849][emoji849]

Den lille utvikler seg nok kjempefint der inne, så du kan helt sikkert ta det helt med ro! Du har jo hatt supre tester hele vegen og ingen tegn til noe galt. De fleste gangene går det dessuten bra! :-)

Den lille utvikler seg nok kjempefint der inne, så du kan helt sikkert ta det helt med ro! Du har jo hatt supre tester hele vegen og ingen tegn til noe galt. De fleste gangene går det dessuten bra! :-)

Det er helt sant! Er 88,7% sjanse for at det går bra 6+3! Så håper ikke vi er uheldige igjen!!

Forstår veldig godt at du føler på denne dagen :Heartred Uff, hva du var i gjennom sist. Supert at testen fortsatt er sterk, nå skal det bare fortsette sånn!

Forstår veldig godt at du føler på denne dagen :Heartred Uff, hva du var i gjennom sist. Supert at testen fortsatt er sterk, nå skal det bare fortsette sånn!

Håper det[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Er det noen av dere gravide som har eller vurderer å ta influensavaksina?

Tenkte jeg skulle snakke med legen min om det! Har aldri tatt den før!

Back
Topp