FEBRUAR 2018

Ja, jeg prøver å slappe av og nyter egentlig at jeg ikke er særlig kvalm. Det setter nok tidsnok inn. Er bare vanskelig når jeg må gjøre noe på det tidspunktet den ekstreme trøttheten kommer (og det vet jeg ikke når skjer...).

Når skulle du egentlig ha tidlig ul og når har du byttet til? Jeg har akkurat bestilt meg enda en tul-time. Første 6+0 har jeg blitt lovet av lokalsykehuset siden jeg har mistet så mange ganger, hatt exu osv. og nå har jeg også bestilt en hos en privatpraktiserende gynekolog der jeg tenker å bruke henvisningen fra Riksen, så det blir IVF-tidlig-ultralyden. Den blir når jeg er 8+4. Skulle gjerne hatt den 8+0 siden Riksen sa i uke 8, men siden det er i påsken, må jo bare godta å ta det fire dager senere. Håper at jeg klarer å få en ultralyd mellom også, for å vente i uvisshet i nesten tre uker når jeg har mistet så mange ganger som jeg har gjort, høres uutholdelig ut. Lokalsykehuset sa tidligere at jeg skulle følges tett opp med flere ultralyder neste gang jeg ble gravid, så jeg håper at de er overtalbare i forhold til å gi meg en i uke 7 også...

Det burde de gjøre sålenge du har mistet så mange ganger, det skulle bare mangle:) godt at du blir fulgt opp nøye! :)
Jeg skal dit 7+3 i følge sykehuset sin regning, men i følge min så er jeg akkurat 8+0. 26.mars:)
Litt vanskelig hvis trøttheten tar helt overhånd, men får håpe det går over litt etterhvert:)

14 dpo og skal ta blodprøve på riksen i dag. Burde det ikke vært stigning på de rosa? :nailbiting:
Du fikk 2-3 på digital så tror nok heller det bare beviser at man ikke kan stole helt på å bruke tester til å måle økning i hcg.

IMG_0093.JPG

Jeg skjønner ingenting. Alle symptomene mine ble jo borte natt til i går sånn ca. Føler seriøst ingenting[emoji15] men er jo en kjempe stigning her!
Er ca 3 timer siden siden siste do besøk.
A1 tester, med sensitivitet på 25.

Kan jeg ringe legen å spørre pent om å få komme å ta blodprøve for å måle hcg tror dere? STRESSA. Og spent!

For svak for 12 dpo? Vis meg gjerne deres 12 dpo tester[emoji173]️ Prøvde å bla meg bak for å se, men vi skravler for mye[emoji85]

Har en hCG på 80 i dag på blodprøve.. kan jo bety hva som helst?
trodde ikke digital skulle slå ut på 2-3 da, men det viser hvor ustabile de er.
Uansett er jo 80 14 dpo fint!

Vis vedlegget 247235

Jeg skjønner ingenting. Alle symptomene mine ble jo borte natt til i går sånn ca. Føler seriøst ingenting[emoji15] men er jo en kjempe stigning her!

Kan jeg ringe legen å spørre pent om å få komme å ta blodprøve for å måle hcg tror dere? STRESSA. Og spent!

For svak for 12 dpo? Vis meg gjerne deres 12 dpo tester[emoji173]️ Prøvde å bla meg bak for å se, men vi skravler for mye[emoji85]

Dette ser bra ut! Jeg hadde svak/sen økning og ga helt opp... her er mine, og det er ikke A1, men sånne tidlig tester med sensitivitet 15 tror jeg?
IMG_0394.jpg

Takk[emoji173]️ krysser alt jeg har! Syns det er skummelt at symptomene ble borte, men stigningen er jo ca hva man kan forvente på to dager da, syns jeg!

Synes det ser veldig bra ut [emoji4] forstår du bekymrer deg! Jeg bekymra meg MYE jeg også, og gjør det forsåvidt enda [emoji85]
Jeg tror du er graviid [emoji4]

Vis vedlegget 247235

Kjempefin test! Ikke for svak for 12 dpo. Ikke alle som har antydning til strek en gang 12 dpo. :-) Som sagt, mine symptomer har også kommet og gått litt, men testene fortsetter å stige. Ikke bekymre deg! Du kan gjerne ringe legen og spørre, det skader jo ikke, men ikke sikkert du får komme inn. Hos min lege får man ikke blodprøve uten legetime, og tror ikke at legesekretæren regner det som akutt...

Her er min vanlige babyplan (sensitivitet 25) fra 12 dpo, morgenurin:

793142CC-8D1B-4467-8414-6849E00381EE.jpeg

Til dere som ikke har symptomer :jeg har ikke hatt så lite symptomer så den siste gangen da jeg faktisk var gravid :) og jeg hadde hele to egg som festet seg! Ømme bryster kom etterhvert, men det var alt! Jeg hadde ingen murringen, ingen kvalme osv. Så ikke stress med det! Alle kropper reagerer forskjellige :)

Til dere som ikke har symptomer :jeg har ikke hatt så lite symptomer så den siste gangen da jeg faktisk var gravid :) og jeg hadde hele to egg som festet seg! Ømme bryster kom etterhvert, men det var alt! Jeg hadde ingen murringen, ingen kvalme osv. Så ikke stress med det! Alle kropper reagerer forskjellige :)

Det er betryggende å høre :happy: Merker kun litt murringer fra tid til annen.. Kan det ha sammenheng med at jeg aldri har reagert noe særlig på alle hormonene jeg har proppet i meg gjennom hele denne IVF-prosessen? Litt tidlig enda da, pluselig kommer sikkert kvalmen m.m. her også ;)

Back
Topp