B
Bellabanan
Guest
Ja, jeg prøver å slappe av og nyter egentlig at jeg ikke er særlig kvalm. Det setter nok tidsnok inn. Er bare vanskelig når jeg må gjøre noe på det tidspunktet den ekstreme trøttheten kommer (og det vet jeg ikke når skjer...).
Når skulle du egentlig ha tidlig ul og når har du byttet til? Jeg har akkurat bestilt meg enda en tul-time. Første 6+0 har jeg blitt lovet av lokalsykehuset siden jeg har mistet så mange ganger, hatt exu osv. og nå har jeg også bestilt en hos en privatpraktiserende gynekolog der jeg tenker å bruke henvisningen fra Riksen, så det blir IVF-tidlig-ultralyden. Den blir når jeg er 8+4. Skulle gjerne hatt den 8+0 siden Riksen sa i uke 8, men siden det er i påsken, må jo bare godta å ta det fire dager senere. Håper at jeg klarer å få en ultralyd mellom også, for å vente i uvisshet i nesten tre uker når jeg har mistet så mange ganger som jeg har gjort, høres uutholdelig ut. Lokalsykehuset sa tidligere at jeg skulle følges tett opp med flere ultralyder neste gang jeg ble gravid, så jeg håper at de er overtalbare i forhold til å gi meg en i uke 7 også...
Det burde de gjøre sålenge du har mistet så mange ganger, det skulle bare mangle godt at du blir fulgt opp nøye!
Jeg skal dit 7+3 i følge sykehuset sin regning, men i følge min så er jeg akkurat 8+0. 26.mars
Litt vanskelig hvis trøttheten tar helt overhånd, men får håpe det går over litt etterhvert