FEBRUAR 2018

Ikke jeg heller. Har egentlig vært litt skeptisk til den og tenkt at får jeg influensa så tåler jeg det. Men føler kanskje det stiller seg litt anerledes nå

Tenker det samme!

Er det noen av dere gravide som har eller vurderer å ta influensavaksina?

Den skal vel ikke tas av gravide i første trimester, skal den? Jeg tenker at influensasesongen er over når jeg kommer til andre trimester og at jeg nok føder innen neste influensasesong starter, så tror vel ikke at jeg kommer til å ta den, men kanskje lurt å høre med legen, ja.

Ikke for å skremme dere, men heller å oppfordre! Da jeg hadde senabort nå spurte faktisk leger om jeg hadde hatt influensa. Det hadde jeg ikke da, men selv om det som regel går bra med influensa kan det gå dårlig og så neste gang jeg er gravid tar jeg vaksina!! [emoji1303][emoji1303]

Idag har jeg første milepæl, 6+3! Dagen smertene kom og vi ble lagt inn for MA sist! Skikkelig ekkel dag! Så jeg måtte ta en test[emoji23][emoji23] går ikke ann å få den sterkere!! Men gleder meg til denne dagen er over[emoji173]️

Så deilig å bli ferdig med de milepælene [emoji173] heldigvis er det mange fine og koselige milepæler fremover nå [emoji173][emoji173] jeg har min i morgen, 6+1 er da jeg begynte å spotte brunt ved forrige MA. Mulig jeg også ryker på en test, bare for å være sikker [emoji23]

Den skal vel ikke tas av gravide i første trimester, skal den? Jeg tenker at influensasesongen er over når jeg kommer til andre trimester og at jeg nok føder innen neste influensasesong starter, så tror vel ikke at jeg kommer til å ta den, men kanskje lurt å høre med legen, ja.
Ikke for å skremme dere, men heller å oppfordre! Da jeg hadde senabort nå spurte faktisk leger om jeg hadde hatt influensa. Det hadde jeg ikke da, men selv om det som regel går bra med influensa kan det gå dårlig og så neste gang jeg er gravid tar jeg vaksina!! [emoji1303][emoji1303]

Tror jeg skal høre med legen min, jeg. Blir så usikker

Så deilig å bli ferdig med de milepælene [emoji173] heldigvis er det mange fine og koselige milepæler fremover nå [emoji173][emoji173] jeg har min i morgen, 6+1 er da jeg begynte å spotte brunt ved forrige MA. Mulig jeg også ryker på en test, bare for å være sikker [emoji23]

Skal bli veldig godt å bli ferdig med denne dagen!! Håper du kommer deg greit gjennom din imorra[emoji173]️[emoji173]️ var artig med test så sent da!! Aldri hatt en såååå positiv test[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

Idag har jeg første milepæl, 6+3! Dagen smertene kom og vi ble lagt inn for MA sist! Skikkelig ekkel dag! Så jeg måtte ta en test[emoji23][emoji23] går ikke ann å få den sterkere!! Men gleder meg til denne dagen er over[emoji173]️

Gratulerer med en ny milepæl [emoji173]️ neste er vel på fredag?[emoji173]️[emoji7][emoji16]

Er det noen av dere gravide som har eller vurderer å ta influensavaksina?

Tenkte jeg skulle ta den... er i tillegg i risikogruppa[emoji13] tok den første året når det var kø overalt for å ta den! Hakke hatt influensa siden[emoji28]

Gratulerer med en ny milepæl [emoji173]️ neste er vel på fredag?[emoji173]️[emoji7][emoji16]

Jepp!! Så lørdag skal bli tipp topp[emoji7][emoji7]

Tenkte jeg skulle ta den... er i tillegg i risikogruppa[emoji13] tok den første året når det var kø overalt for å ta den! Hakke hatt influensa siden[emoji28]

Leste at det var mest aktuelt etter første trimester, og da er vel kanskje influensasesongen over for vår del. Men leste også at hvis man tar den er babyen også vaksinert den første tiden etter fødsel. Og babyen kommer jo ca. når ny influensasesong setter i gang vil jeg tro. Må høre med legen min jeg også, tror jeg

Kan noen like meg til den der spontanabort kalkulatoren? Hvor man fyller ut alder, antall tidligere SA’er og hvor langt man er for å få prosent for risiko for SA[emoji85]

Jaaa [emoji16][emoji173]️

12,4% sjans i dag...
11,7% i morgen....

[emoji1317]

[emoji1317][emoji1317][emoji1317]

Går nedover for hver dag som går[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

[emoji1317][emoji1317][emoji1317]

Går nedover for hver dag som går[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Heldigvis [emoji1317][emoji1317][emoji1317][emoji4]

Back
Topp