FEBRUAR 2018

IMG_0124.jpg

Hmm.. syns ikke den er spesielt sterkere i dag. 13dpo testen lå i 30 min før jeg tok bildet her :/

Jeg HATER kjemiske, uansett om dette er det eller ikke.. Ganske sikker på at St Olavs ikke vil gjøre noe større endringer eller gi mere medisiner i rugetiden pga det også...

Vis vedlegget 247383
Hmm.. syns ikke den er spesielt sterkere i dag. 13dpo testen lå i 30 min før jeg tok bildet her :/

Jeg HATER kjemiske, uansett om dette er det eller ikke.. Ganske sikker på at St Olavs ikke vil gjøre noe større endringer eller gi mere medisiner i rugetiden pga det også...

Synes den ser sterkere ut jeg:) mine tester var ikke så sterke i starten av testingen og jeg startet 12dpo, så mist ikke håpet! Jeg synes det er stigning! :Heartred

Vis vedlegget 247383

Synes det er stor forskjell fra 12-13 jeg

Vis vedlegget 247383

Ser ut som om den øker! :-)

Vis vedlegget 247383

Denne øker jo! Jeg hadde ikke stigning på testene mellom 12 og 14dpo, men plutselig god stigning igjen 15 dpo.

Synes den ser sterkere ut jeg:) mine tester var ikke så sterke i starten av testingen og jeg startet 12dpo, så mist ikke håpet! Jeg synes det er stigning! :Heartred

Synes det er stor forskjell fra 12-13 jeg

Ser ut som om den øker! :-)

Den 12 dpo er jo tørr da! Føler ikke det er nok[emoji85] Blir ekstra nervøs fordi jeg har hatt så mange kjemiske før..

Her er bilde av 12 og 13 dpo etter 30 min (resultatet kan leses av ila 30 min står det på testene)
IMG_0127.jpg
IMG_0126.jpg

Er kanskje en økning der[emoji85] Wææ..
Har bestilt tester fra babyplan, som jeg håper kommer snart, men må sikkert ut å kjøpe enda flere A1 tester i dag da[emoji28]

Vis vedlegget 247383

Jeg synes også den er sterkere! Det er fortsatt tidlig [emoji173]

Den er sterkere og vi er flere som har opplevd en litt mindre økning på tester omkring den tiden uten at det betyr noe

Vis vedlegget 247383

Denne er da sterkere[emoji7][emoji7][emoji7]

Veldig spent på morgendagens test kjenner jeg!

Noen som vet om det er greit å begynne på fruktus femina/babyklister nå?
Ønsker å gjøre alt jeg kan for at denne spiren ikke slipper taket[emoji173]️[emoji1374]

Veldig spent på morgendagens test kjenner jeg!

Noen som vet om det er greit å begynne på fruktus femina/babyklister nå?
Ønsker å gjøre alt jeg kan for at denne spiren ikke slipper taket[emoji173]️[emoji1374]

Sikkert bedre å begynne nå enn å ikke ta i det hele tatt[emoji1303][emoji5]

Sikkert bedre å begynne nå enn å ikke ta i det hele tatt[emoji1303][emoji5]

Ja, den kan vel ikke skade i alle fall, vil jeg tro! Angrer jo nå veldig på at jeg ikke starta ved uttak, men men.. Har igjen litt på en gammel flaske her bare[emoji85]

Ja, den kan vel ikke skade i alle fall, vil jeg tro! Angrer jo nå veldig på at jeg ikke starta ved uttak, men men.. Har igjen litt på en gammel flaske her bare[emoji85]

Bedre sent enn aldri!![emoji5][emoji5] spent på testen din imorra!! Fått babyplan i posten idag?

Bedre sent enn aldri!![emoji5][emoji5] spent på testen din imorra!! Fått babyplan i posten idag?

Nope[emoji51] Bestilte i går kveld!
Har jo vært veldig sikker på at testen i går skulle bli negativ, så kjøpte ikke flere [emoji87]
Håper de kommer i morgen, men må sikkert vente til torsdag/fredag

Nope[emoji51] Bestilte i går kveld!
Har jo vært veldig sikker på at testen i går skulle bli negativ, så kjøpte ikke flere [emoji87]
Håper de kommer i morgen, men må sikkert vente til torsdag/fredag

Spennende å se når de kommer da!! Bestilt fra billige tester!? Jeg har brukt å få 2-3 dager etter når jeg har bestilt på ettermiddag/kveld[emoji5]

Spennende å se når de kommer da!! Bestilt fra billige tester!? Jeg har brukt å få 2-3 dager etter når jeg har bestilt på ettermiddag/kveld[emoji5]

Fra babyplan.no[emoji4] er vel sikkert nesten samme greiene der sikkert!

Har mest lyst til å legge meg å sove nå så jeg kan ta ny test igjen[emoji87]

Fra babyplan.no[emoji4] er vel sikkert nesten samme greiene der sikkert!

Har mest lyst til å legge meg å sove nå så jeg kan ta ny test igjen[emoji87]

Kjenner den følelsen[emoji12][emoji12][emoji12]

Back
Topp