Dette er så flott [emoji173]Vis vedlegget 247601
Etter å ikke ha sett stigning på noen dager, men fin blodprøve 14 dpo med hcg på 128 har jeg store forhåpninger og god følelse før dagens blodprøve!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette er så flott [emoji173]Vis vedlegget 247601
Etter å ikke ha sett stigning på noen dager, men fin blodprøve 14 dpo med hcg på 128 har jeg store forhåpninger og god følelse før dagens blodprøve!
Vis vedlegget 247666
Vis vedlegget 247664
Føler meg ikke så optimistisk[emoji26]
14 dpo i dag, så burde jo vært et bedre hopp snart.. Tror heller ikke den er sterkere i dag, iaf ikke mye..
Vis vedlegget 247666
Vis vedlegget 247664
Føler meg ikke så optimistisk[emoji26]
14 dpo i dag, så burde jo vært et bedre hopp snart.. Tror heller ikke den er sterkere i dag, iaf ikke mye..
Det er fortsatt fin strek! Ifht kjemisk så blir den jo ikke svakere! Og er ikke alle dager den blir sterkere! Mine ble ikke sterkere fra 13-14 dpo! Men så økte det igjen! Så det er fortsatt håp her[emoji7][emoji7]
Vis vedlegget 247667
Jeg følte min ble svakere 13 og 14 dpo, men tok seg fint opp 16dpo. Så det er fortsatt tidlig! Streken er jo absolutt der!
Jeg senket ikke skuldrene før i dag, men hjalp utrolig mye med 2 veldig gode blodprøver! Mye bedre enn tolkning av streker [emoji4]«godt» å se[emoji173]️ Jeg må jo bare fortsette å teste.. Hadde enda ikke dagene gått såå sakte[emoji849]
Jeg senket ikke skuldrene før i dag, men hjalp utrolig mye med 2 veldig gode blodprøver! Mye bedre enn tolkning av streker [emoji4]
Vi skal til termin begge to nå[emoji173]️
Skal om en uke idag, 7+5! Du?
Ja så spennende det går fort! Skal ikke før 26.mars akkurat 8+0
Er litt himmelfallen idag! Er 4+5 og har vært hos gynekolog for å få nye resepter på støttemedisiner. Trodde ikke man kunne se noe overhodet på ultralyd så tidlig, men man kan faktisk se fostersekken allerede. Hos meg var det ikke bare en, men to fostersekker! Kanskje det faktisk blir tvillinger? Hadde en så sterk følelse av at vi skulle få tvillinger da mannen og jeg begynte å snakke om å få barn for en del år siden, men slo det selvsagt fra meg siden sjansen for å få det er så liten (var før jeg visste at vi skulle ha ivf).
Blir veldig spennende å se om det fortsatt er to der på tul 6+0. Var ca 50% sjanse for det, sa gynekologen.
Er litt himmelfallen idag! Er 4+5 og har vært hos gynekolog for å få nye resepter på støttemedisiner. Trodde ikke man kunne se noe overhodet på ultralyd så tidlig, men man kan faktisk se fostersekken allerede. Hos meg var det ikke bare en, men to fostersekker! Kanskje det faktisk blir tvillinger? Hadde en så sterk følelse av at vi skulle få tvillinger da mannen og jeg begynte å snakke om å få barn for en del år siden, men slo det selvsagt fra meg siden sjansen for å få det er så liten (var før jeg visste at vi skulle ha ivf).
Blir veldig spennende å se om det fortsatt er to der på tul 6+0. Var ca 50% sjanse for det, sa gynekologen.
Så spennende!! Hvordan så hcg målingen din ut? Er så spent om det er 1 eller 2 her også!Er litt himmelfallen idag! Er 4+5 og har vært hos gynekolog for å få nye resepter på støttemedisiner. Trodde ikke man kunne se noe overhodet på ultralyd så tidlig, men man kan faktisk se fostersekken allerede. Hos meg var det ikke bare en, men to fostersekker! Kanskje det faktisk blir tvillinger? Hadde en så sterk følelse av at vi skulle få tvillinger da mannen og jeg begynte å snakke om å få barn for en del år siden, men slo det selvsagt fra meg siden sjansen for å få det er så liten (var før jeg visste at vi skulle ha ivf).
Shit, at du klarer å vente helt til 8+0!!! Hadde ikke jeg klart! Men er hvertfall sikra å se noe da[emoji7][emoji7]
Venter heller litt lengere for å være sikker klarer ikke gå med usikkerhet til oul
Jeg klarer ikke gå mellom TUL og OUL uten ekstra UL, så her blir det fler[emoji23][emoji23]
Oj oj, så spennende [emoji2] man skal ikke skimse av den magefølelsen [emoji173]Er litt himmelfallen idag! Er 4+5 og har vært hos gynekolog for å få nye resepter på støttemedisiner. Trodde ikke man kunne se noe overhodet på ultralyd så tidlig, men man kan faktisk se fostersekken allerede. Hos meg var det ikke bare en, men to fostersekker! Kanskje det faktisk blir tvillinger? Hadde en så sterk følelse av at vi skulle få tvillinger da mannen og jeg begynte å snakke om å få barn for en del år siden, men slo det selvsagt fra meg siden sjansen for å få det er så liten (var før jeg visste at vi skulle ha ivf).
Ja, det blir helt utrolig spennende! Litt skrekkblandet fryd her nå...Oj, så utrolig spennende!!! Blir spennende med neste TUL da[emoji7][emoji7][emoji7]