Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fiiiin strek [emoji173]Måtte jo teste idag også, 4+6. Igår hadde tidlig babyplantest to like sterke streker, og idag tror jeg jammen at strekene på vanlig babyplan er like sterke. Er de det eller er teststreken bittelitt svakere? Godt jeg også har one step, der strekene ikke er helt like sterke enda, slik at jeg kan fortsette testingen...
Vis vedlegget 247803
Gratulerer [emoji173]I dag kan du flytte meg til gravid, lmn86 [emoji7]
Litt uvirkelig at det endelig har gått. Synes heller ikke å kunne se at strekene de siste dagene har blitt sterkere, men tror ikke de er svakere heller. Den digitale viser vertfall bra nivå, så må bare tørre å tro litt [emoji173]️
Skal på ultralyd rett over påske, 3. April. Blir da 7+6.
Termin trodde jeg ble 17. November, men i Bergen bruker de visst 282 dager og ikke 283 - så 16. November er datoen [emoji173]️
Tidligere tester:
Vis vedlegget 247800
Dagens tester (4+1):
Vis vedlegget 247801
Flotte tester! Gratulerer så mye! Godt å se at jeg ikke er den eneste som er ekstremt tidlig oppe og tester.
Jeg måtte på do så da [emoji23][emoji23]
Enig med Baby snart?
I dag kan du flytte meg til gravid, lmn86 [emoji7]
Litt uvirkelig at det endelig har gått. Synes heller ikke å kunne se at strekene de siste dagene har blitt sterkere, men tror ikke de er svakere heller. Den digitale viser vertfall bra nivå, så må bare tørre å tro litt [emoji173]️
Termin trodde jeg ble 17. November, men i Bergen bruker de visst 282 dager og ikke 283 - så 16. November er datoen [emoji173]️
Tidligere tester:
Vis vedlegget 247800
Dagens tester (4+1):
Vis vedlegget 247801
I dag kan du flytte meg til gravid, lmn86 [emoji7]
Tidligere tester:
Vis vedlegget 247800
Dagens tester (4+1):
Vis vedlegget 247801
Nydelig stigning!Vis vedlegget 247829Vis vedlegget 247830
[emoji15][emoji848][emoji848] Blodprøve i dag, men må sikkert vente til over helga på svar..
Tar en digital i morgen eller på lørdag, å håper å se en 2-3 da! 4+1 i dag[emoji1374][emoji24][emoji7]
Vis vedlegget 247829Vis vedlegget 247830
[emoji15][emoji848][emoji848] Blodprøve i dag, men må sikkert vente til over helga på svar..
Tar en digital i morgen eller på lørdag, å håper å se en 2-3 da! 4+1 i dag[emoji1374][emoji24][emoji7]
Så dumt at du blør, men det kan være heelt uskyldig[emoji173]️ har du smerter? Når jeg mista sist så var legene bekymret over smertene mine, ikke blødningen! For mange blør i svangerskap uten at det er noe galt[emoji5]
Litt ømt.. ikke som mensen.. nesten så det kjennes ut som det er i blæra
Det stiger jo her[emoji7] gratulerer[emoji8] er det idag eller imorra du har testdag og skal ringe St.Olavs?[emoji5]
Uff, vet ikke om jeg tør å takke enda[emoji87][emoji85] Jeg begynner sakte å få håp igjen, men er fortsatt usikker pga styrken! Jeg gråt i hele går, så er litt nervøs kan man si!
Er veldig spent på hva blodprøven i dag sier. Håper jeg får svar på den i morgen!
Å håper jeg får 2-3 på digital ila helgen![emoji177]
Testdag i morgen egentlig [emoji2]
Krysser alt som krysses kan!![emoji8] Ikke få panikk om du ikke får 2-3 på den digitale da! Den er meget ustabil på det med ukene, og skaper unødvendig stress hos mange!
Ikke mist håpet av blod Jeg blødde fra 1 uke før testdato og frem til uke 8 uten at det var noe galt. Veldig stressende såklart, men noen blør dessverre mye i svangerskapet. Masse friskt blod uten klumper.Litt ømt.. ikke som mensen.. nesten så det kjennes ut som det er i blæra