FEBRUAR 2018

Da er første milepæl nådd! Idag er jeg 5+0 og dermed over grensen for kjemisk graviditet. :) De aller fleste gangene jeg har mistet, har det vært kjemisk graviditet, så dette føles veldig bra! Klarte ikke å utsette det, og tok den digitale testen jeg hadde liggende. Håpet på 3+ siden strekene på vanlig babyplan er like sterke og lmn86 fikk 3+ når teststreken var litt svakere enn kontrollstreken. Digitaltesten viste skuffende nok "bare" 2-3, så nå angrer jeg skikkelig på at jeg tok den, men leste om noen som hadde fått 2-3 både med over 3000 og over 11 000 i hcg, så trøster meg med at de ikke er særlig pålitelige. Dessuten skulle jeg jo egentlig ha ventet til mandag, for hvis hcg nøyaktig doblet seg hver dag, er det først mandag jeg kunne være 100% sikker på å få 3+ (eller egentlig ville jeg nok ha fått det søndag hvis jeg tenker halvdobling på en dag). Dumme meg, altså, som ikke klarte å vente... Hadde tenkt at jeg ikke skulle kaste bort flere penger på tester, men nå spørs det om det holder... Vi får se.
gratulerer med 5 uker og over kjemisk-grensa. må lage deg dagbk du!

Jeg gjorde det samme ift den digitale, men gadd ikke mer etter å ha fått 2-3 tre ganger og sett at strekene inni viste den like gjerne kunne slått ut på 3+

det er så utrolig gøy å se hvor mange som har blitt gravide her inne!!! håper på terminspirer for hele gjengen

Jeg få vel melde meg inn her jeg også[emoji171] hadde uttak på st. olav på tirsdag den 20 februar [emoji6] fikk ut 9 egg å mannen gjennomgikk tesa for første gang[emoji5]️ så nå håper vi det er det som skal til fikk satt inn 1 egg på torsdag den 22[emoji6] 4 egg som skal dyrkes videre til blasto[emoji5]️

Litt historie: vi fikk en nydelig datter i 2013 gjennom icsi på st. Olav. Ho ble født med keisersnitt å da fant de ut at jeg har en todelt livmor som også gjør det litt vanskelig å bli gravid når mannen i tillegg har ekstremt dårlig kvalitet.

Vi har siden september 2015 prøvd på søskenforsøk. Hatt 5 uttak, satt inn 1 ferskt å 4 fryste blasto[emoji86] 3 av de endte i SA i uke 6. Så nå er dette siste forsøket vårt med de offentlige så håper at tesa å lang stimulering med synarela og bemfola skal gjøre susen[emoji171][emoji171]

Men nå er jeg vertfall ruger igjen så håper virkelig det er vår tur nå[emoji64]

Så kjekt å lese gjennom alle innleggene her å se så mange med positive tester[emoji16]
Heier på dere alle sammen[emoji179]

Hvordan går det med deg? :)

Blodprøvesvar, HCG på 39, 15 dpo :/ er vel ikke veldig bra det! Skal spørre om jeg får ta en ny prøve på mandag, men jeg har jo hatt feelingen på at dette ikke går bra hele veien! Kan jo snu, men! Spent på hva en ny prøve sier

Blodprøvesvar, HCG på 39, 15 dpo :/ er vel ikke veldig bra det! Skal spørre om jeg får ta en ny prøve på mandag, men jeg har jo hatt feelingen på at dette ikke går bra hele veien! Kan jo snu, men! Spent på hva en ny prøve sier

Det er vel innenfor normalen det[emoji1303][emoji5] men sikkert greit å ta en til for å se stigning! Hva sier St.Olavs da??

Når testet du positivt da?
kommer jo an på både når det festet seg og doblingstiden. Normal doblingstid kan være inntil 72 timer på dette stadiet og det er stor forskjell ift 48 eller 32.

Når testet du positivt da?
kommer jo an på både når det festet seg og doblingstiden. Normal doblingstid kan være inntil 72 timer på dette stadiet og det er stor forskjell ift 48 eller 32.

IMG_0222.JPG

Kunne såvidt skimte noe 10dpo, men så ikke skikkelig før 12 dpo. Har hatt litt sen stigning syns jeg

Vis vedlegget 247970

Kunne såvidt skimte noe 10dpo, men så ikke skikkelig før 12 dpo. Har hatt litt sen stigning syns jeg
Kan være doblingstiden er lenger enn gjennomsnittet bare, håper det er det og ikke at det går galt. Vet hvordan det er for å si det sånn
Lykke til!

Har ikke snakket med dem enda :/ venter på at de skal ringe

Har du tatt en test idag i tillegg til blodprøvesvar? For du er vel 16 dpo idag på testdag?

Ugg. Fikk ikke time før 12.30 mandag, så da får jeg ikke svar på den prøven før onsdag[emoji15] Lei av å gå sånn i usikkerheten[emoji173]️

Hcg gått fra 128(14dpo) - 331(16dpo) - 625 i dag 18 dpo. Da skal jeg prøve å roe meg ned og håpe at alt går bra [emoji173]

IMG_0273.JPG

Jeg blir gal. 16 dpo i dag. Her er jo de andre testene tørre, men ganske stor stigning? Hcg var i går på 38 bare.

IMG_0272.JPG

Syns ikke forskjellen er såå stor om jeg sammenligner 15 og 16 dpo, men, om man ser på test streken ift kontroll streken så er jo forskjellen ganske stor!

Blir gal av å ikke vite :( [emoji1374][emoji177][emoji15]

Forresten, har dere sex nå? Jeg har sovet med lukkede ben, fordi jeg ikke tør. Redd for at jeg kan miste pga det [emoji15] hva med orgasme?[emoji85] Mannen maser litt, å jeg har jo lyst selv også, men.

Vis vedlegget 248026
Jeg blir gal. 16 dpo i dag. Her er jo de andre testene tørre, men ganske stor stigning? Hcg var i går på 38 bare.

Vis vedlegget 248027

Syns ikke forskjellen er såå stor om jeg sammenligner 15 og 16 dpo, men, om man ser på test streken ift kontroll streken så er jo forskjellen ganske stor!

Forresten, har dere sex nå? Jeg har sovet med lukkede ben, fordi jeg ikke tør. Redd for at jeg kan miste pga det [emoji15] hva med orgasme?[emoji85] Mannen maser litt, å jeg har jo lyst selv også, men.
Her er sex no go så lenge Lutinus er i bildet [emoji28]
Og er ikke bekymret for Hcg din, må jo se etter blodprøve nr.2 før man egentlig kan si noe.. Er ekstremt variabelt hvor mye hcg man produserer.

Her er sex no go så lenge Lutinus er i bildet [emoji28]
Og er ikke bekymret for Hcg din, må jo se etter blodprøve nr.2 før man egentlig kan si noe.. Er ekstremt variabelt hvor mye hcg man produserer.

Krysser fingrene for en god blodprøve på mandag da!!

Om det ikke hadde vært for lutinus da?[emoji28] hadde du turt da?[emoji85] jeg tar dagens siste kl 00.30, så går an å «leke» litt før det kanskje[emoji85] Småkleint

Krysser fingrene for en god blodprøve på mandag da!!

Om det ikke hadde vært for lutinus da?[emoji28] hadde du turt da?[emoji85] jeg tar dagens siste kl 00.30, så går an å «leke» litt før det kanskje[emoji85] Småkleint
Da hadde jeg nok turt, jeg har fortsatt 1,5 uke igjen med Lutinus. Ikke bekymret for deg sånn sett.

Vis vedlegget 248026

Vis vedlegget 248027

Streken idag er jo kjempefin, og med stigning! Tror ikke du trenger å bekymre deg[emoji5]

Back
Topp