Aveane
Andre møte med forumet
Ikke mist håpet av blod Jeg blødde fra 1 uke før testdato og frem til uke 8 uten at det var noe galt. Veldig stressende såklart, men noen blør dessverre mye i svangerskapet. Masse friskt blod uten klumper.
takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke mist håpet av blod Jeg blødde fra 1 uke før testdato og frem til uke 8 uten at det var noe galt. Veldig stressende såklart, men noen blør dessverre mye i svangerskapet. Masse friskt blod uten klumper.
Ja det skjønner jeg! Håper jeg får tilbud om det også hvis ikke tar jeg kanskje privat vil dere vite hva kjønnet blir eller?
Jeg syns bare de er så svake enda :/
Kunne sååå ønske at man bare fikk et ja eller nei svar på disse testene, og om man får strek, så skulle spiren vært i magen i 9 mnd!!
TUL blir 23/3, er da 6+4, er litt tidlig, men vil helst ikke gå påsken i møte uten å vite..
Litt ømt.. ikke som mensen.. nesten så det kjennes ut som det er i blæra
Uff, vet ikke om jeg tør å takke enda[emoji87][emoji85] Jeg begynner sakte å få håp igjen, men er fortsatt usikker pga styrken! Jeg gråt i hele går, så er litt nervøs kan man si!
Er veldig spent på hva blodprøven i dag sier. Håper jeg får svar på den i morgen!
Å håper jeg får 2-3 på digital ila helgen![emoji177]
Testdag i morgen egentlig [emoji2]
Skal prøve å la være[emoji23] er litt derfor jeg prøver å drøye til lørdag, helst søndag før jeg tar den!
Å ja, kryss alt som krysses kan[emoji1374][emoji177]
Enig, lurt å drøye den digitale hvis det er viktig for deg at den viser 2-3, som jeg antar at det er. Jeg drøyer og drøyer i håp om å få 3+. Krise hvis den viser noe annet...
Jeg vil også vite kjønn. Er jo så mye lettere å forberede seg både med navn og klær når man vet kjønn. Hørte nettopp at man kan se kjønn så tidlig som i uke 13 med 3D ultralyd, men vet ikke om vi går for det. Er litt engstelig med tanke på om det kan være skadelig med mye ultralyd, og jeg tror jeg vil trenge mange vanlige ultralyder for å holde meg rolig siden jeg har mistet så mange ganger.
Så utrolig spennende da! Da er liksom sjansen for tvillinger virkelig tilstede på tul da jeg var 7 +2 såg jeg to fostersekker men bare foster i den ene. Legen målte og styrte påEr litt himmelfallen idag! Er 4+5 og har vært hos gynekolog for å få nye resepter på støttemedisiner. Trodde ikke man kunne se noe overhodet på ultralyd så tidlig, men man kan faktisk se fostersekken allerede. Hos meg var det ikke bare en, men to fostersekker! Kanskje det faktisk blir tvillinger? Hadde en så sterk følelse av at vi skulle få tvillinger da mannen og jeg begynte å snakke om å få barn for en del år siden, men slo det selvsagt fra meg siden sjansen for å få det er så liten (var før jeg visste at vi skulle ha ivf).
Blir veldig spennende å se om det fortsatt er to der på tul 6+0. Var ca 50% sjanse for det, sa gynekologen.
Så utrolig spennende da! Da er liksom sjansen for tvillinger virkelig tilstede på tul da jeg var 7 +2 såg jeg to fostersekker men bare foster i den ene. Legen målte og styrte på
Så spurte jeg "er der bare en?". Ja .nå skal vi se oppi der, sa han og pekte på skjermen det øverste hulrommet(fostersekken). Så sa han, jovisst! Her er det en til! Og da kom fosteret frem på skjermen. jeg bare slo hendene over den gapende munnen min og sa "hæ!??! Tuller du??" mannen min gråt (av glede vel og merke) og jeg bare satt der å gapte
Men håper du forbereder deg på at det bare kan være 1 og 2 og ikke blir skuffa ❤ ❤ jeg krysser fingrene for deg!
Da er første milepæl nådd! Idag er jeg 5+0 og dermed over grensen for kjemisk graviditet. De aller fleste gangene jeg har mistet, har det vært kjemisk graviditet, så dette føles veldig bra! Klarte ikke å utsette det, og tok den digitale testen jeg hadde liggende. Håpet på 3+ siden strekene på vanlig babyplan er like sterke og lmn86 fikk 3+ når teststreken var litt svakere enn kontrollstreken. Digitaltesten viste skuffende nok "bare" 2-3, så nå angrer jeg skikkelig på at jeg tok den, men leste om noen som hadde fått 2-3 både med over 3000 og over 11 000 i hcg, så trøster meg med at de ikke er særlig pålitelige. Dessuten skulle jeg jo egentlig ha ventet til mandag, for hvis hcg nøyaktig doblet seg hver dag, er det først mandag jeg kunne være 100% sikker på å få 3+ (eller egentlig ville jeg nok ha fått det søndag hvis jeg tenker halvdobling på en dag). Dumme meg, altså, som ikke klarte å vente... Hadde tenkt at jeg ikke skulle kaste bort flere penger på tester, men nå spørs det om det holder... Vi får se.
Gratulerer med første milepæl[emoji173]️ jeg har min andre idag, 7+0! Aldri vært i denne uka sist og det er dagen aborten ble avsluttet sist! Nå skal vi til mål[emoji173]️
Prøv å ikke stresse med den digitale, de er upålitelige![emoji8][emoji8]
Vis vedlegget 247937
Nå tror jeg at jeg skal kunne la være og teste noen dager, får se om jeg klarer å vente til mandag med å se videre stigning. Men har også fått bestilt ny hcg til i dag, for å se om den stiger like raskt enda.
Forstår deg helt og fullt! Men med dagens sterke stigning og antatt velsig fin blodprøve så må jeg jo bare prøve å roe meg... og er "bare" 2 uker igjen til UL....Så spennende med ny hcg! Oppdater oss når du vet svaret!
Jeg lurer også på å droppe testingen videre. Tidlig babyplantest hadde like sterke streker i forigårs, vanlig babyplantest hadde like sterke streker igår, så nå er det bare one step som mangler litt farge for å få like sterke streker. Vet egentlig ikke hva som stresser meg mest av ikke å teste i det hele tatt og å teste ig så oppdage at det ikke er noen fargeendring... Synes ikke at one stepen hadde endret seg noe siden igår, men det har skjedd flere ganger at den enten ikke endrer seg eller til og med er svakere en dag før den tar seg opp igjen. (Vanlig babyplan hadde imidlertid kraftigere strek enn igår, men tror ikke jeg vil kunne se noe forskjell på den videre). Når jeg da ikke har noen annen test i tillegg jeg kan se at stiger hvis one stepen ikke gjør det, blir det kanskje bare ekstra stress. Jeg føler meg jo gravid, har sett to fostersekker på ul og blør ikke, så egentlig burde det jo være nok.
Forstår deg helt og fullt! Men med dagens sterke stigning og antatt velsig fin blodprøve så må jeg jo bare prøve å roe meg... og er "bare" 2 uker igjen til UL....
hCG på 80 på mandag 14 dpo, hCG på 674 i dag 18 dpo! Må da være bra!