FEBRUAR 2018

Å så spennende! [emoji173]️[emoji7] hadde ikke du ganske høy HCG måling også? Mener ei skrev den så normal ut men jeg synes den så høy ut.. eller var ikke det deg[emoji85]

Jo, det var nok meg, var ei som skrev at hcg var normal for etbarnsgraviditet til meg.

Hcg var på 114 14 dpo og den virker å være litt over gjennomsnittet etter hva jeg har lest. Aner ikke hva den er nå, men ser i hvert fall at testene blir sterkere for hver dag. :) Det at det er to nå, øker jo sjansene for at vi i hvert fall får ett barn, så jeg er veldig glad for det! Samtidig er det litt skummelt med tanke på eventuelle komplikasjoner. Kvalmen har også faktisk blitt mer påtrengende siden igår og nå spiser jeg ca en gang i timen for å holde den på avstand.

Så spennende!! Hvordan så hcg målingen din ut? Er så spent om det er 1 eller 2 her også!

Satte du også inn to? Var det du som hadde 128 eller noe slikt? Min var på 114 14dpo, så hvis din var enda høyere, kan det sikkert være to hos deg også. :-) Er helt utrolig spennende, plutselig lurer jeg ikke bare på om det er hjerteslag på tul, men om det er en eller to som har overlevd til tul neste uke...

Jeg klarer ikke gå mellom TUL og OUL uten ekstra UL, så her blir det fler[emoji23][emoji23]

Blir helt sikkert mange ul her også. Da jeg hadde MA, var jeg så «flink» at jeg holdt ut uten tidlig ul, og det skjer ikke igjen. Skal ikke oppleve en gang til å ha trodd jeg var gravid og gått med svangerskapsplager uten at det går bra i fem uker. Skal prøve å få flest mulig på sykehuset og så får vi bare bruke penger på det i tillegg. Må se at alt er bra for å få ro...

Satte du også inn to? Var det du som hadde 128 eller noe slikt? Min var på 114 14dpo, så hvis din var enda høyere, kan det sikkert være to hos deg også. :-) Er helt utrolig spennende, plutselig lurer jeg ikke bare på om det er hjerteslag på tul, men om det er en eller to som har overlevd til tul neste uke...
Jeg satte inn to ja, hcg på 128 14dpo og 331 16dpo, som er doblingshastighet på 35t.. og det er raskere enn vanlig ved singel graviditet. Så er veldig veldig spent, men skal ikke ha TUL før om 3 uker!

Ja det skjønner jeg! Håper jeg får tilbud om det også hvis ikke tar jeg kanskje privat:) vil dere vite hva kjønnet blir eller? :happy::Heartred

Oh yes, det må vi vite[emoji173]️ dere??

Jeg satte inn to ja, hcg på 128 14dpo og 331 16dpo, som er doblingshastighet på 35t.. og det er raskere enn vanlig ved singel graviditet. Så er veldig veldig spent, men skal ikke ha TUL før om 3 uker!

Ja, da blir det skikkelig spennende! :) Klarer du å vente tre uker?

Er litt himmelfallen idag! :-) Er 4+5 og har vært hos gynekolog for å få nye resepter på støttemedisiner. Trodde ikke man kunne se noe overhodet på ultralyd så tidlig, men man kan faktisk se fostersekken allerede. Hos meg var det ikke bare en, men to fostersekker! Kanskje det faktisk blir tvillinger? Hadde en så sterk følelse av at vi skulle få tvillinger da mannen og jeg begynte å snakke om å få barn for en del år siden, men slo det selvsagt fra meg siden sjansen for å få det er så liten (var før jeg visste at vi skulle ha ivf).

Blir veldig spennende å se om det fortsatt er to der på tul 6+0. Var ca 50% sjanse for det, sa gynekologen. :-)

Wow! Så spennende[emoji3] Håpe der blir to[emoji173]️

Ja det skjønner jeg! Håper jeg får tilbud om det også hvis ikke tar jeg kanskje privat:) vil dere vite hva kjønnet blir eller? :happy::Heartred
Jeg vil gjerne vite kjønnet. Ikke at det har noe å si om det blir gutt eller jente, men jeg vil gjerne kunne planlegge litt :) Stor respekt til de som klarer å vente til fødselen uten å vite.

Er litt himmelfallen idag! :) Er 4+5 og har vært hos gynekolog for å få nye resepter på støttemedisiner. Trodde ikke man kunne se noe overhodet på ultralyd så tidlig, men man kan faktisk se fostersekken allerede. Hos meg var det ikke bare en, men to fostersekker! Kanskje det faktisk blir tvillinger? Hadde en så sterk følelse av at vi skulle få tvillinger da mannen og jeg begynte å snakke om å få barn for en del år siden, men slo det selvsagt fra meg siden sjansen for å få det er så liten (var før jeg visste at vi skulle ha ivf).

Blir veldig spennende å se om det fortsatt er to der på tul 6+0. Var ca 50% sjanse for det, sa gynekologen. :)
Så spennende å se utover!

I dag kan du flytte meg til gravid, lmn86 [emoji7]

Litt uvirkelig at det endelig har gått. Synes heller ikke å kunne se at strekene de siste dagene har blitt sterkere, men tror ikke de er svakere heller. Den digitale viser vertfall bra nivå, så må bare tørre å tro litt [emoji173]️

Skal på ultralyd rett over påske, 3. April. Blir da 7+6.

Termin trodde jeg ble 17. November, men i Bergen bruker de visst 282 dager og ikke 283 - så 16. November er datoen [emoji173]️

Tidligere tester:

887382ED-84CF-4876-87DA-FA42C53A27EE.jpg

Dagens tester (4+1):

4313C826-699D-493B-8763-8EDA21CAEA9F.jpg

Last edited:
I dag kan du flytte meg til gravid, lmn86 [emoji7]

Litt uvirkelig at det endelig har gått. Synes heller ikke å kunne se at strekene de siste dagene har blitt sterkere, men tror ikke de er svakere heller. Den digitale viser vertfall bra nivå, så må bare tørre å tro litt [emoji173]️

Skal på ultralyd rett over påske, 3. April. Blir da 7+6.

Termin trodde jeg ble 17. November, men i Bergen bruker de visst 282 dager og ikke 283 - så 16. November er datoen [emoji173]️

Tidligere tester:

Vis vedlegget 247800

Dagens tester (4+1):

Vis vedlegget 247801

Flotte tester! :-) Gratulerer så mye! Godt å se at jeg ikke er den eneste som er ekstremt tidlig oppe og tester. :-)

Måtte jo teste idag også, 4+6. :-) Igår hadde tidlig babyplantest to like sterke streker, og idag tror jeg jammen at strekene på vanlig babyplan er like sterke. Er de det eller er teststreken bittelitt svakere? Godt jeg også har one step, der strekene ikke er helt like sterke enda, slik at jeg kan fortsette testingen... :-)

07AEFA11-E7E1-4E02-98D1-698425DB6D1E.jpeg

Back
Topp