B
Bellabanan
Guest
Huff, jeg ble så bekymret idag tidlig da jeg våknet. Puppene er mindre ømme enn de har vært de siste dagene og kvalmen var verst onsdag forrige uke (men det var en dag med veldig mye stress).
Er litt småkvalm, litt ømme pupper, har litt murring, men ble plutselig så veldig bekymret for at det skal være MA igjen. :-( Tok en test og styrken har økt kraftig siden igår. Den ville vel ikke ha økt så bra hvis noe var galt? (Mange dager siden babyplan tidlig og vanlig hadde to like sterke streker, så kan ikke bruke dem lenger).
Vis vedlegget 248266
Vis vedlegget 248267
Nå må tiden bare gå fort fram til tul på fredag. Takler ikke denne ventingen særlig bra når symptomene blir svakere... Huff altså, lett å gi råd til andre om å slappe av og stole på at man er gravid når man har positive tester, men klarer ikke å følge mine egne råd når symptomene ikke holder seg på samme nivå...
Jeg har heller ikke så veldig ømme bryster lengere.. Har tenkt slik som deg..har ingen andre symptomer.. Men vi får prøve så godt vi kan å slappe av! Godt at du har tidlig ultralyd snart