FEBRUAR 2018

Og den var enda større igår!![emoji849][emoji849]

Jeg har ikke turt å slutte på progesteron enda, men lurer på om jeg skal begynne å trappe ned!

Jeg skal bare ta det i 14 dager i følge klinikken så da hører jeg på dem. :) Virker som det er individuelt hvor lenge man tar det.

Ser ut som jeg er 4mnd på vei allerede jeg:hilarious: prøver å holde magen tilbake for at det ikke skal synes og folk ikke skal se det men det går ikke! Store gensere må kjøpes til nyheten skal ut:knegg:
Merker at det er noe som skjer der inne:Heartred

Samme her! Magen er skikkelig stor og det er så vidt jeg klarer å lukke vinterjakka mi. Bukser er et kapittel for seg, for de får jeg ikke igjen uten at det blir veldig ubehagelig. Kan jo liksom ikke begynne med gravidbukser når jeg er 4+2 heller... Jeg må også begynne med store gensere nå.

Ikke oppblåst mer, og nesten alle symptomer er borte :( spent på testen i morgen, men rimelig sikker på at den kommer til å være negativ igjen da! :/

Mine symptomer kommer og går litt, så har også trodd at det har gått galt et par ganger, men testene øker fortsatt i fargestyrke. Ikke gi opp håpet om at det går bra!

Jeg skal bare ta det i 14 dager i følge klinikken så da hører jeg på dem. :) Virker som det er individuelt hvor lenge man tar det.

Det skulle jeg også, men har valgt selv å gå lenger!

Fin mage med bittelite embryo inni! :-) Slik er min også, men jeg er ikke så tøff som deg, at jeg legger ut bilde. :)

Er ikke så nøye på det jeg[emoji23][emoji23][emoji23]

Samme her! Magen er skikkelig stor og det er så vidt jeg klarer å lukke vinterjakka mi. Bukser er et kapittel for seg, for de får jeg ikke igjen uten at det blir veldig ubehagelig. Kan jo liksom ikke begynne med gravidbukser når jeg er 4+2 heller... Jeg må også begynne med store gensere nå.

Kan ikke ha trange bukser! Det gjør vondt.. Magen er liksom hard på en måte også! godt at den nå bare skal vokse seg stooor:) :)

Det øker fortsatt hos meg også! Blir like glad hver gang jeg ser testene. Klarer ikke å la være å teste selv om jeg er 4+3, og fortsetter nok til strekene er like sterke eller jeg går tom for tester. :-)

Tror dere denne er sterk nok til å få 2-3 på digital? Er babyplan tidligtest med sensitivitet 10.

F23F8B91-2437-4E3D-8EA6-3FDF425AD83A.jpeg

Det øker fortsatt hos meg også! Blir like glad hver gang jeg ser testene. Klarer ikke å la være å teste selv om jeg er 4+3, og fortsetter nok til strekene er like sterke eller jeg går tom for tester. :-)

Tror dere denne er sterk nok til å få 2-3 på digital? Er babyplan tidligtest med sensitivitet 10.

Vis vedlegget 247187

Ikke sant! 2 deilige streker [emoji173]️ Selv om jeg ikke helt tørr å tro på det før den offisielle testdatoen...

Du trenger vel ikke de testene senere så hvorfor ikke bruke de opp [emoji6]

Kan jeg spørre; Hvilken dato regner man termindato fra? Er egguttaksdagen = befruktningsdato, dvs 2+0?

Ikke sant! 2 deilige streker [emoji173]️ Selv om jeg ikke helt tørr å tro på det før den offisielle testdatoen...

Du trenger vel ikke de testene senere så hvorfor ikke bruke de opp [emoji6]

Kan jeg spørre; Hvilken dato regner man termindato fra? Er egguttaksdagen = befruktningsdato, dvs 2+0?

Skjønner at du ikke tør å tro på det før testdag, selv om det er like virkelig før testdag som etter. Jeg er fortsatt litt sånn "er det virkelig sant, kan det stemme?" og så får jeg det bekreftet hver gang jeg tar en test og den er sterkere enn forrige gang. :) Når har du testdag? Jeg hadde testdag 14 dpo og det er jo tidlig testdag i forhold til mange andre steder.

Egguttaksdagen er 2+0, ja, så hvis du f.eks. bruker babyverdens terminkalkulator, kan du legge inn den dagen som befruktningsdato/eggløsningsdato eller hva det nå står. (Det er også en fin kalkulator fordi de ulike milepælene kommer opp med dato). :)

Jeg er fullstendig bestemt, ja, på at jeg ikke trenger de testene til noe senere fordi det nå går bra, så det er bare å bruke dem opp, tenker jeg. Bedre å få glede av strekene nå enn bare å kaste de ubrukte testene etter termin. :-)

Back
Topp