FEBRUAR 2018

Hei dere. Jeg er helt ny her. Første ICSI-forsøk. Hadde egguttak 21. Februar og innsett 23. Februar. I dag viste testen en veeeldig svak strek, men er jo bare 10 (?) dpo, så håper det holder [emoji173]️

Hadde blendahvit test på torsdag så det er ikke Ovitrellen vertfall :-)

Vis vedlegget 247008

Fin strek og velkommen hit[emoji5] vil du stå på lista?[emoji5]

Tusen takk dere!

Ja det kan jeg :-)

Da skal jeg få satt det opp når jeg kommer hjem til mac’en[emoji5] hvor hører du til? Og er det første barnet? Og når har du testdato egentlig?[emoji5]

Da skal jeg få satt det opp når jeg kommer hjem til mac’en[emoji5] hvor hører du til? Og er det første barnet? Og når har du testdato egentlig?[emoji5]

Bergen (Hausken). Første barnet ja. Testdag på
selveste kvinnedagen, 8. Mars, i følge klinikken. Men utålmodige meg måtte jo begynne testingen nå :-)

Bergen (Hausken). Første barnet ja. Testdag på
selveste kvinnedagen, 8. Mars, i følge klinikken. Men utålmodige meg måtte jo begynne testingen nå :-)

Skjønner deg godt! Jeg begynte 6 dpo for å teste ut ovitrelle[emoji12][emoji12]

Åååå som jeg håper du har rett, vet ikke hvilken liste du snakker om? Fyrte av en test til, ettermiddagsurin, men 7 timer siden sist jeg var på do aaaaner ikke hva slags sensitivitet testene har, ser ut som det svenske apotekets eget merke? Står i bruksanvisningen at den kan brukes fra ikm.. synes fortsatt den er så svak sammenlignet med hva andre får 12 dpo
Vis vedlegget 247003

På første side har vi en liste over alle som har forsøk i februar! Jeg satte deg på, men bare gi meg beskjed om jeg skal ta deg bort![emoji5] kom gjerne med noe mer info om du vil, eks hvilke klinikk du hører til, barn i rekken, testdato[emoji5]

Står gjerne på lista

Første barn, tilhører riksen, blodprøvedato 5/3, på synarela fra 20/1-17/2. 225ie gonal f 6/2-16/2, uttak av 12 egg 19/2, 4 befrukted med icsi (litt trege svømmere), 1 satt inn og to på frys sammen 21/2. Crinone morgen og kveld 15 dager fra uttak.

Første test på 7 timers ettermiddagsurin 12 dpo, andre test på 3 timers morgenurin 13 dpo, blir ihvertfall ikke svakere? (De to nederste testene...)
Blir jo gaaaaal av det her, har INGEN symptomer, bortsett fra mensmurringer som kommer og går akkurat som det gjør flere dager før mensen til vanlig. Første strekene jeg har fått noensinne etter fem år som prøvere.
016E3DEB-1A54-4D4E-8B09-36922BF658A9.jpeg

Last edited:
Står gjerne på lista

Første barn, tilhører riksen, blodprøvedato 5/3, på synarela fra 20/1-17/2. 225ie gonal f 6/2-16/2, uttak av 12 egg 19/2, 4 befrukted med icsi (litt trege svømmere), 1 satt inn og to på frys sammen 21/2. Crinone morgen og kveld 15 dager fra uttak.

Første test på 7 timers ettermiddagsurin 12 dpo, andre test på 3 timers morgenurin 13 dpo, blir ihvertfall ikke svakere? (De to nederste testene...)
Blir jo gaaaaal av det her, har INGEN symptomer, bortsett fra mensmurringer som kommer og går akkurat som det gjør flere dager før mensen til vanlig. Første strekene jeg har fått noensinne etter fem år som prøvere.
Vis vedlegget 247042

Gratulerer så mye! :-) Jeg er 4+2 idag og har også masse murringer. Er verre enn når jeg skal ha mensen og de startet noen dager før IKM. Vi får satse på at det er et godt tegn - er jo mye som skal skje der inne. :-)

Står gjerne på lista

Vis vedlegget 247042

Grattis! Det ser ut som det går rett vei :-)

Jeg tok også en test i dag og var helt overbevist om at den var svakere - helt til jeg så på bilde av den i går [emoji14] Synes den ser ganske lik ut vertfall, men det er ennå tidlig. Man blir litt gal ja!

Har ingen symptomer utenom ømme pupper, men det tror jeg er Lutinusen...

IMG_5616.JPG

Når ble din test like sterk som kontrollstreken?

Jeg testa ikke mellom 17 og 21 dpo! 17 dpo var den ikke så langt ifra kontrollstreken, men den var lik på 21 dpo[emoji5]

Jeg testa ikke mellom 17 og 21 dpo! 17 dpo var den ikke så langt ifra kontrollstreken, men den var lik på 21 dpo[emoji5]
Dette lille skrullehue bekymrer seg jo for om streken er sterk nok. Tenker ikke på annet enn baby for tiden! Men da kan jeg legge vekk bekymringene litt til.

Dette lille skrullehue bekymrer seg jo for om streken er sterk nok. Tenker ikke på annet enn baby for tiden! Men da kan jeg legge vekk bekymringene litt til.

Du har kjempefine streker som øker hver dag, så du er gravid[emoji7] men skjønner bekymringene! Var en dag jeg ikke hadde så mye økning, tror det var fra 13-14 dpo og da ble jeg stressa! Men økte igjen dagen etter, så det var ingen grunn til bekymring[emoji7] så prøv å slappe av[emoji8][emoji8]

De er så nydelige!!

Jaa[emoji173]️[emoji173]️ ble jo møkklei testing, men nå savner jeg det nesten litt[emoji23][emoji23] var så herlig å se stigning[emoji173]️

Back
Topp