FEBRUAR 2018

Hei.. holder på med mitt første IVF-forsøk og har smuglest her en stund.. fikk satt inn et embryo den 21. februar og er på rugedag 10/12dpo.. tok en test i dag og lurer på om den er for svak?

Før og etter den har tørket..
F1CDB1A8-2629-4413-B63C-D07D7891D12D.jpeg BB7E14C6-352B-4AC8-B4F3-C7C1E50ED6B6.jpeg

Hei.. holder på med mitt første IVF-forsøk og har smuglest her en stund.. fikk satt inn et embryo den 21. februar og er på rugedag 10/12dpo.. tok en test i dag og lurer på om den er for svak?

Vis vedlegget 246946 Vis vedlegget 246947

Hei og velkommen[emoji4]

Det ser veldig lovende ut det der! Er jo en tydelig strek![emoji4][emoji16]
Hvor mange dager er embryo du satt inn ?

Velkommen [emoji4] da er vi helt likt, satt inn 2 egg den 21.feb.
Er jo en tydelig strek på testen din!

Er det flere som ikke klarer å tro at de er gravide? Jeg har en sånn rar uvirkelighetsfølelse. Tenk at det faktisk kan komme en baby (eller to) til oss om åtte-ni måneder... Tenk at det hvis alt går som det skal, skal vokse fram et helt lite menneske inne i kroppen min... Jeg klarer ikke helt å ta det innover meg.

Hadde faktisk planlagt at når jeg en gang fikk en klar positiv test, skulle jeg "feire" med å gå i babyutstyrsbutikk (som jeg ikke har tillatt meg selv å gjøre i prøvetiden siden jeg ikke visste om vi noen gang ville lykkes), men da sjansen bød seg idag, med et godt hcg-nivå på blodprøven, torde jeg ikke likevel. Jeg unnskyldte meg selv litt med at det er jo ingen vits i å se på vogner når jeg ikke vet om vi skal ha en eller to, men jeg tror at det mest dreier seg om at jeg er litt redd for å bygge opp masse forventninger og legge masse planer - og det selv om jeg har tro på at det skal gå bra denne gangen. Flere som har det sånn?

18 uker idag, tror ikke helt på det ennå tross jevnlige bevegelser der inne :P Regner med OUL mandag gjør det mer virkelig! 16 uker (det er helt sykt) siden uttak og 15+2 siden innsett :D

Hurra! Her er det strek! Gratulerer! :-) Ikke for svak, alle produserer hcg i ulikt tempo og festetidspunkt betyr også noe. I tillegg har det betydning hvor sensitiv testen er og hvor konsentrert urinen er.

18 uker idag, tror ikke helt på det ennå tross jevnlige bevegelser der inne :p Regner med OUL mandag gjør det mer virkelig! 16 uker (det er helt sykt) siden uttak og 15+2 siden innsett :D

Akkurat ja, så det blir ikke en gang mer virkelig av bevegelser. :-) Deilig å ha kommet så langt, da! Lykke til på oul! :-)

Akkurat ja, så det blir ikke en gang mer virkelig av bevegelser. :) Deilig å ha kommet så langt, da! Lykke til på oul! :)

Tror det er frykten for å miste henne egentlig. For har jo gledet meg og kjøpt inn ting, men samtidig klarer jeg ikke helt å si at jeg om maks 5 mnd er mamma. Takk :)

Tror det er frykten for å miste henne egentlig. For har jo gledet meg og kjøpt inn ting, men samtidig klarer jeg ikke helt å si at jeg om maks 5 mnd er mamma. Takk :)
Tror ikke det helt går opp for oss før vi sitter med babyen i armene[emoji4] [emoji173] men mamma er du allerede[emoji173] [emoji4]

Velkommen hit[emoji5] så fin strek du har!! Tror du er gravid jeg[emoji7] vil du stå på lista?

Det skjønner jeg jo veldig godt! Kommer helt sikkert til å ha den samme frykten jeg også inntil jeg har kommet så langt i svangerskapet at det så godt som helt sikkert vil gå bra med en eventuell for tidlig fødsel. Det er jo egentlig helt uvirkelig inntil babyen har blitt født (og kanskje til og med da...)

Nedtur. Tok en test i dag, og den var heelt blendahvit [emoji22][emoji21] 10dpo, så burde i grunn fått en skygge/supersvak strek syns jeg.
Å jeg er skikkelig god på å tyde tester[emoji28]
Så tror egentlig håpet er ute denne runden her.

Fortalte mannen at den var negativ, og sniker meg rundt her og gråter litt.. Har jo ett på frys, men det forsøket kommer til å bli såå tøft, fordi da vet jeg at om vi ikke lykkes så må vi gjennom hele smørja på nytt :(

Nedtur. Tok en test i dag, og den var heelt blendahvit [emoji22][emoji21] 10dpo, så burde i grunn fått en skygge/supersvak strek syns jeg.

Fortalte mannen at den var negativ, og sniker meg rundt her og gråter litt.. Har jo ett på frys, men det forsøket kommer til å bli såå tøft, fordi da vet jeg at om vi ikke lykkes så må vi gjennom hele smørja på nytt :(
Det er ikke lov til å miste møtet før testdag! Sist gang så jeg ikke tegn til strek før 13 dpo!

Det er tidlig, keep up the spirit[emoji173]️[emoji173]️ mye kan skje!

De fleste gangene jeg har vært gravid, har første antydning til strek kommet 11 dpo. Noen får ikke en gang strek før IKM. Hva testet du med? Ikke gi opp håpet!

De fleste gangene jeg har vært gravid, har første antydning til strek kommet 11 dpo. Noen får ikke en gang strek før IKM. Hva testet du med? Ikke gi opp håpet!

Testa med A1 sine! Skal kjøpe en 2 pk i dag å teste igjen på mandag, og sikkert evt inmorgen om jeg ikke klarer å la være[emoji28]

Back
Topp