FEBRUAR 2018

Ja det er lurt[emoji4] jeg er akkurat 7+0 den dagen i følge vår regning, men i følge sykehuset sin regning er jeg jo bare 6+3.. Hvis dem regner fra innsett dagen.. Må ringe tilbake på mandag å høre om det blir riktig.. Vil ikke komme dit for tidlig slik at jeg ikke får se hjerte slå[emoji173]

Viktig å få se hjertet slå, ja. Jeg har blitt lovet flere tul pga gjentatte aborter, så kan godt være at første blir før hjertet slår. Vi får se...

Hjelpes. Har såååå lyst til å teste i dag!! Er kun 9 dpo[emoji85]

Hatt en del murring og noen skikkelig vonde strekker i livmorområdet i dag[emoji28]

Murring og strekk er lovende! :-) Jeg fikk faktisk litt økning i styrke på min test 9 dpo, men det så jeg ikke før den var tørr (trodde den var lik som 8 dpo da den var bløt), så det kan være mulig å få positiv så tidlig. (Jeg testet ut Ovitrellen, men den ble aldri borte før hcg steg igjen).

Murring og strekk er lovende! :-) Jeg fikk faktisk litt økning i styrke på min test 9 dpo, men det så jeg ikke før den var tørr (trodde den var lik som 8 dpo da den var bløt), så det kan være mulig å få positiv så tidlig. (Jeg testet ut Ovitrellen, men den ble aldri borte før hcg steg igjen).

Var streken veldig synlig da? På dpo 8/9?[emoji28]
Vurderer å ta en el test, som jeg har maaange av! Haha. Men de gir jo ikke noe spesielt svar så tidlig da, så er jo bare tull i grunn.
Spare G testen til i morgen eller søndag, om jeg klarer!

Murrer og ubehag i magen her også! Mer enn etter uttaket faktisk [emoji28] tar det som et godt tegn.

Var streken veldig synlig da? På dpo 8/9?[emoji28]
Vurderer å ta en el test, som jeg har maaange av! Haha. Men de gir jo ikke noe spesielt svar så tidlig da, så er jo bare tull i grunn.
Spare G testen til i morgen eller søndag, om jeg klarer!

Nei, var bare en svak strek så jeg trodde at det var ovitrelle som hang igjen for lenge. Sikkert lurt å spare gtesten når du bare har en. Jeg hadde en haug, så da var det bare å teste i vei.

Nei, var bare en svak strek så jeg trodde at det var ovitrelle som hang igjen for lenge. Sikkert lurt å spare gtesten når du bare har en. Jeg hadde en haug, så da var det bare å teste i vei.

Skulle egentlig kjøpe flere, men glemte det, faktisk[emoji23] Jeg får ut å kjøpe en to pk A1 i morgen! Så har jeg i tilfelle[emoji16]

I kveld er det nesten som magen strammer seg[emoji15] veldig rar følelse!
Kjennes nesten ut som små kynnere.
Her går det i verk/muskelsmerter og øm når jeg trykker. Men vet at det er helt normalt ved en graviditet, så krysser fingrene eggstokkene(tømme eggposer) etter uttaket reagerer også på hcg. Så her tar jeg det som et godt tegn.

Her går det i verk/muskelsmerter og øm når jeg trykker. Men vet at det er helt normalt ved en graviditet, så krysser fingrene eggstokkene(tømme eggposer) etter uttaket reagerer også på hcg. Så her tar jeg det som et godt tegn.

Skjønte ikke helt det siste her?

Mener du at eggstokkene også reagerer på HCG? Har også vært ømt her når jeg trykker over der! Spennende altsåå!

Skjønte ikke helt det siste her?

Mener du at eggstokkene også reagerer på HCG? Har også vært ømt her når jeg trykker over der! Spennende altsåå!
De tomme eggposene i eggstokkene reagerer på hcg ja. Dette gjelder selvfølgelig ikke de som har gjennomført fryseforsøk.

De tomme eggposene i eggstokkene reagerer på hcg ja. Dette gjelder selvfølgelig ikke de som har gjennomført fryseforsøk.

Ååh, kult! Jeg er ganske optimistisk i dag, og mannen sier jeg skal gå å teste, men jeg orker ikke enda en test som jeg må vri og vende på hvert 5 min for å se om jeg ser, om mannen ser, om den blir sterkere/svakere osv[emoji28] Prøver å holde meg hard!
Hadde uttak tidlig onsdag morgen da, så tenker at jeg er sånn 9,5/10 dpo nå[emoji23]

Ååh, kult! Jeg er ganske optimistisk i dag, og mannen sier jeg skal gå å teste, men jeg orker ikke enda en test som jeg må vri og vende på hvert 5 min for å se om jeg ser, om mannen ser, om den blir sterkere/svakere osv[emoji28] Prøver å holde meg hard!
Hadde uttak tidlig onsdag morgen da, så tenker at jeg er sånn 9,5/10 dpo nå[emoji23]
Du logger nokså nøyaktig 48t etter meg i løypa. Spennende dager!

20180303_083742.jpg

Spiren holder fast!

Jeg skal slutte på de 6 april og i følge dems regning så er jo det 9+0. Må ringe å dobbeltsjekke at det er riktig jeg[emoji4]

Mulig jeg tar feil altså! Er ikke hjemme i helga så får ikke sjekka! Ksn jo hende det var fram til svangerskapsuke 10, og du går jo inn i svangerskapsuke 10 den dagen du er 9+0[emoji5]

Back
Topp