FEBRUAR 2018

Testa med A1 sine! Skal kjøpe en 2 pk i dag å teste igjen på mandag, og sikkert evt inmorgen om jeg ikke klarer å la være[emoji28]

Ok, de er jo ikke særlig sensitive. Da må du i hvert fall ikke miste håpet! Ikke så sannsynlig at du har hcg på over 25 10 dpo. Riksen sier at alt over hcg på 20 14 dpo er gravid, så det kan være ganske lavt i flere dager til. I tabellen i denne tråden http://forum.babyverden.no/threads/hcg-tabell-billigstrimler-og-cb-digital.1767667/
er median hcg 15 på 10 dpo, så hvis du er gravid og til og med har hcg over medianen, slår det ikke nødvendigvis ut idag. Hold motet oppe, selv om dagene der man begynner å forvente strek, er ekstremt tøffe. Jeg mistet fullstendig håpet 9 dpo, men jeg er gravid. :-)

Ok, de er jo ikke særlig sensitive. Da må du i hvert fall ikke miste håpet! Ikke så sannsynlig at du har hcg på over 25 10 dpo. Riksen sier at alt over hcg på 20 14 dpo er gravid, så det kan være ganske lavt i flere dager til. I tabellen i denne tråden http://forum.babyverden.no/threads/hcg-tabell-billigstrimler-og-cb-digital.1767667/
er median hcg 15 på 10 dpo, så hvis du er gravid og til og med har hcg over medianen, slår det ikke nødvendigvis ut idag. Hold motet oppe, selv om dagene der man begynner å forvente strek, er ekstremt tøffe. Jeg mistet fullstendig håpet 9 dpo, men jeg er gravid. :-)

Takk for nyttig info! Jeg hadde kasta bruksanvisningen, så jeg aner ikke hvor sensitiv A1 testene er! Såå sur fordi jeg ikke huska å kjøpe de grønne strimlene før helga!

Takk for nyttig info! Jeg hadde kasta bruksanvisningen, så jeg aner ikke hvor sensitiv A1 testene er! Såå sur fordi jeg ikke huska å kjøpe de grønne strimlene før helga!

Jeg mener den er på 25, hvis jeg ikke husker helt feil. Den er i hvert fall ikke mer sensitiv enn 20. :-)

Her er min A1 10 dpo. Jeg ga også opp[emoji12]
Meeen, det kan snu!! [emoji8]
IMG_0334.JPG

De testene mine som er positive har grense på 10. Har ikke prøvd de på 25 enda.

IMG_0008.JPG
IMG_0006.JPG

Jeg venta 5 min før jeg sjekka testen, så gjemte jeg den.
Sjekka igjen nå, å det er jo strek her?
Men kanskje bare skygge :/
Både jeg og mannen ser, men usikre på om den er «ekte». Å nå har den jo ligget over tidsfristen da!
Dum som jeg er så har jeg heller ikke vært på apoteket å kjøpt flere ettersom jeg var sikker på at denne var helt negativ.... :o noen av butikk testene som er brukbare?

Har hatt så mange kjemiske, med tester akkurat som denne, så tør ikke håpe!

Vis vedlegget 246989Vis vedlegget 246990

Både jeg og mannen ser, men usikre på om den er «ekte». Å nå har den jo ligget over tidsfristen da!
Dum som jeg er så har jeg heller ikke vært på apoteket å kjøpt flere ettersom jeg var sikker på at denne var helt negativ.... :o noen av butikk testene som er brukbare?

Ser ut som det kan skimtes noe ja! Gleder meg til mandagens test!

Krysser alt jeg har for denne testen[emoji1374] Jeg klarer ikke enda en kjemisk :(
Tar negativ test foran en ny kjemisk any time!

Åååå som jeg håper du har rett, vet ikke hvilken liste du snakker om? Fyrte av en test til, ettermiddagsurin, men 7 timer siden sist jeg var på do aaaaner ikke hva slags sensitivitet testene har, ser ut som det svenske apotekets eget merke? Står i bruksanvisningen at den kan brukes fra ikm.. synes fortsatt den er så svak sammenlignet med hva andre får 12 dpo
2B844EBF-4798-4414-9B61-448B34577403.jpeg

Velkommen
emoji4.png
da er vi helt likt, satt inn 2 egg den 21.feb.
Er jo en tydelig strek på testen din!
Velkommen hit[emoji5] så fin strek du har!! Tror du er gravid jeg[emoji7] vil du stå på lista?

Åååå som jeg håper du har rett, vet ikke hvilken liste du snakker om? Fyrte av en test til, ettermiddagsurin, men 7 timer siden sist jeg var på do aaaaner ikke hva slags sensitivitet testene har, ser ut som det svenske apotekets eget merke? Står i bruksanvisningen at den kan brukes fra ikm.. synes fortsatt den er så svak sammenlignet med hva andre får 12 dpo
Vis vedlegget 247003
Jeg hadde svakere test enn deg 12 dpo så synes det ser fint ut[emoji4]

Vis vedlegget 247003

Dette ser veldig bra ut![emoji7][emoji7]

Tror begge du har tatt er 25 mlu! Og de er like mine 25 mlu 12 dpo! Jeg er 6+1 idag[emoji5]

Vis vedlegget 246989Vis vedlegget 246990

Dum som jeg er så har jeg heller ikke vært på apoteket å kjøpt flere ettersom jeg var sikker på at denne var helt negativ.... :eek: noen av butikk testene som er brukbare?

Det er jo noe der, men vanskelig å si når det er etter tidsfristen. Jeg har opplevd at A1 ikke har strek etter 5 min når hcg er veldig lav, men at streken kommer før 30 minutters avlesningsfristen. Rfsu har en tidligtest med sensitivitet 10 som selges på noen matbutikker. Har imidlertid lest at rfsu er trege tester, så jeg kan ikke si om den er god eller ikke, men kanskje det beste alternativet du har hvis du ikke har lyst til å vente til mandag eller vil reise til et sted som har døgnåpent vaktapotek...

Vis vedlegget 247003

Streken din er så fin, så! :-)

Back
Topp