FEBRUAR 2018

Jaa[emoji173]️[emoji173]️ ble jo møkklei testing, men nå savner jeg det nesten litt[emoji23][emoji23] var så herlig å se stigning[emoji173]️
Nå må du "desverre" bare godta at du er gravid [emoji6] var det gammelt bilde, eller er du 5+0 i dag?

Nå må du "desverre" bare godta at du er gravid [emoji6] var det gammelt bilde, eller er du 5+0 i dag?

Er 6+2 idag![emoji5] så bildet er fra fredag forrige uke[emoji5]

Tenk at hjertet til babyen(e?) dine slår!

Det gjør det forhåpentligvis ja[emoji173]️ TUL om 10 laaange dager!! Satte inn bare 1, så blir meeget overrasket om det er 2 hjerter som slår! Men jeg må ha hatt høy hcg hele veien, for testene var jo sterke ganske tidlig!!!

Det gjør det forhåpentligvis ja[emoji173]️ TUL om 10 laaange dager!! Satte inn bare 1, så blir meeget overrasket om det er 2 hjerter som slår! Men jeg må ha hatt høy hcg hele veien, for testene var jo sterke ganske tidlig!!!
Går i surr på hvem som satt inn 1 og 2.. Men kan fortsatt bli tvillinger da [emoji6]

Går i surr på hvem som satt inn 1 og 2.. Men kan fortsatt bli tvillinger da [emoji6]

Ja, kan jo bli enegga[emoji5][emoji5] og vi har tvillinger på begge sider av familien! Søstra til mannen har tvillingjenter[emoji5]

Ja, kan jo bli enegga[emoji5][emoji5] og vi har tvillinger på begge sider av familien! Søstra til mannen har tvillingjenter[emoji5]
10 dager så har du svaret [emoji6]

Tidlig! Men vanlig var ikke langt unna!

Vis vedlegget 247095

Ok, takk skal du ha. :-) Min tidligtest er en god del mørkere idag, 16 dpo, men har nok fortsatt noen dager igjen før den er like sterk som kontrollstreken. Godt å se at det tar en del dager hos andre også før den blir like sterk. Da trenger jeg ikke å bekymre meg på en stund i hvert fall. :-)

Jaa[emoji173]️[emoji173]️ ble jo møkklei testing, men nå savner jeg det nesten litt[emoji23][emoji23] var så herlig å se stigning[emoji173]️

Må le litt... Jeg er også lei testing, men klarer likevel ikke å la være. Igår sovnet jeg imidlertid faktisk fra hele kveldstestingen og sov fra kl. 19 (minus liten tur på do for å sette lutinus klokken 22) og sov til klokken halv sju. Nesten 12 timers søvn er vel bedre graviditetstest-svar enn noen strek, i hvert fall for en som pleier å sove rundt 5-6 timer hver natt...

Ser ut som jeg er 4mnd på vei allerede jeg:hilarious: prøver å holde magen tilbake for at det ikke skal synes og folk ikke skal se det men det går ikke! Store gensere må kjøpes til nyheten skal ut:knegg:
Merker at det er noe som skjer der inne:Heartred

Ikke oppblåst mer, og nesten alle symptomer er borte :( spent på testen i morgen, men rimelig sikker på at den kommer til å være negativ igjen da! :/

Ser ut som jeg er 4mnd på vei allerede jeg:hilarious: prøver å holde magen tilbake for at det ikke skal synes og folk ikke skal se det men det går ikke! Store gensere må kjøpes til nyheten skal ut:knegg:
Merker at det er noe som skjer der inne:Heartred

Her også! Er helt vanvittig oppblåst og alle bukser strammer!!

[emoji23]

Jeg håper min mage blir litt mindre når jeg slutter med Lutinus på torsdag [emoji14]

Og den var enda større igår!![emoji849][emoji849]

Jeg har ikke turt å slutte på progesteron enda, men lurer på om jeg skal begynne å trappe ned!

Back
Topp