Sarah82
Forelsket i forumet
Vis vedlegget 246785
Streken er jo sterkere i dag også! Mest fornøyd med at det i det hele tatt er en strek [emoji173]
Gratulerer så mye!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 246785
Streken er jo sterkere i dag også! Mest fornøyd med at det i det hele tatt er en strek [emoji173]
Nå har jeg fått blodprøvesvaret og hcg er på 114 idag, 14 dpo. Fornøyd med tallet som ser ut til å ligge litt over medianen i en tabell jeg fant. Nå skal jeg roe ned testingen min, litt i hvert fall, og nå skal det gå bra!
Termin er ifølge babyverdens terminkalkulator 12.11. Blir spennende å få vite om det er en eller to der inne... Er første gang på snart 1 1/2 år jeg er gravid og faktisk tror at det går bra. (Alle de andre gangene har ikke magefølelsen vært så god, så håper den stemmer nå også!)
Nå har jeg fått blodprøvesvaret og hcg er på 114 idag, 14 dpo. Fornøyd med tallet som ser ut til å ligge litt over medianen i en tabell jeg fant. Nå skal jeg roe ned testingen min, litt i hvert fall, og nå skal det gå bra!
Termin er ifølge babyverdens terminkalkulator 12.11. Blir spennende å få vite om det er en eller to der inne... Er første gang på snart 1 1/2 år jeg er gravid og faktisk tror at det går bra. (Alle de andre gangene har ikke magefølelsen vært så god, så håper den stemmer nå også!)
Å så godt å lese! Det var bra! Nå blir det baby/babyer på dere
Jeg har fått time til tul før påske så gleder meg
Så godt å høre!
Veldig glad for deg [emoji8]
Så bra!![emoji173]️[emoji173]️ gratulerer så mye!! Dette skal holde hele veien[emoji173]️[emoji173]️
Så bra[emoji4] Dette skal gå veien[emoji173]️
Dere andre med babyklister, hvor lenge tenker dere å fortsette med det?
Ja, enig, nå må det jammen bli en eller to babyer på oss.
Spennende med tul! Hvilken uke blir det i? Jeg tvilte meg fram til å velge henvisning for å ta ul der jeg bor, men angrer litt nå på at jeg ikke valgte Riksen. Kanskje de er flinkere og har bedre utstyr der? Hadde ikke forberedt meg på å få det spørsmålet, skulle gjerne ha tenkt gjennom det på forhånd... Ble utslagsgivende for meg at jeg ikke ville få time før i uke 9 på Riksen. Det burde jo egentlig ikke ha hatt noen betydning siden jeg har blitt lovet flere ultralyder på lokalsykehuset, men det kom jeg ikke på mens jeg var i telefonen...
Akkurat samme her! Har problemer med å forstå hva jeg snakker om når jeg og mannen snakker om det. Klarer ikke å skjønne at det er sant[emoji23] kanskje jeg forstår det på ul[emoji23] [emoji7] [emoji7] [emoji7]Er det flere som ikke klarer å tro at de er gravide? Jeg har en sånn rar uvirkelighetsfølelse. Tenk at det faktisk kan komme en baby (eller to) til oss om åtte-ni måneder... Tenk at det hvis alt går som det skal, skal vokse fram et helt lite menneske inne i kroppen min... Jeg klarer ikke helt å ta det innover meg.
Hadde faktisk planlagt at når jeg en gang fikk en klar positiv test, skulle jeg "feire" med å gå i babyutstyrsbutikk (som jeg ikke har tillatt meg selv å gjøre i prøvetiden siden jeg ikke visste om vi noen gang ville lykkes), men da sjansen bød seg idag, med et godt hcg-nivå på blodprøven, torde jeg ikke likevel. Jeg unnskyldte meg selv litt med at det er jo ingen vits i å se på vogner når jeg ikke vet om vi skal ha en eller to, men jeg tror at det mest dreier seg om at jeg er litt redd for å bygge opp masse forventninger og legge masse planer - og det selv om jeg har tro på at det skal gå bra denne gangen. Flere som har det sånn?
Tusen takkGratulerer[emoji5]
Blir i uke 7 du da?
Det vet jeg ikke, ring å spør, så bytter du bare om du føler det er bedre å ta det der
Ja det er lurt[emoji4] jeg er akkurat 7+0 den dagen i følge vår regning, men i følge sykehuset sin regning er jeg jo bare 6+3.. Hvis dem regner fra innsett dagen.. Må ringe tilbake på mandag å høre om det blir riktig.. Vil ikke komme dit for tidlig slik at jeg ikke får se hjerte slå[emoji173]Ja, jeg må vel nesten få det fredagen før påske hvis jeg skal være 7+0 eller i arbeidsdagene i påsken, men da har de sikkert redusert kapasitet. Tenkte å ringe på mandag enten til en gynekolog her jeg bor eller til Riksen, hvis jeg ombestemmer meg.
Akkurat samme her! Har problemer med å forstå hva jeg snakker om når jeg og mannen snakker om det. Klarer ikke å skjønne at det er sant[emoji23] kanskje jeg forstår det på ul[emoji23] [emoji7] [emoji7] [emoji7]