Sarah82
Forelsket i forumet
Vis vedlegget 246785
Streken er jo sterkere i dag også! Mest fornøyd med at det i det hele tatt er en strek [emoji173]
Gratulerer så mye!!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 246785
Streken er jo sterkere i dag også! Mest fornøyd med at det i det hele tatt er en strek [emoji173]

Nå har jeg fått blodprøvesvaret og hcg er på 114 idag, 14 dpo. Fornøyd med tallet som ser ut til å ligge litt over medianen i en tabell jeg fant. Nå skal jeg roe ned testingen min, litt i hvert fall, og nå skal det gå bra!
Termin er ifølge babyverdens terminkalkulator 12.11. Blir spennende å få vite om det er en eller to der inne... Er første gang på snart 1 1/2 år jeg er gravid og faktisk tror at det går bra. (Alle de andre gangene har ikke magefølelsen vært så god, så håper den stemmer nå også!)![]()

Nå har jeg fått blodprøvesvaret og hcg er på 114 idag, 14 dpo. Fornøyd med tallet som ser ut til å ligge litt over medianen i en tabell jeg fant. Nå skal jeg roe ned testingen min, litt i hvert fall, og nå skal det gå bra!
Termin er ifølge babyverdens terminkalkulator 12.11. Blir spennende å få vite om det er en eller to der inne... Er første gang på snart 1 1/2 år jeg er gravid og faktisk tror at det går bra. (Alle de andre gangene har ikke magefølelsen vært så god, så håper den stemmer nå også!)![]()
Å så godt å lese! Det var bra! Nå blir det baby/babyer på dere
Jeg har fått time til tul før påske så gleder meg![]()
Så bra!![emoji173]️[emoji173]️ gratulerer så mye!! Dette skal holde hele veien[emoji173]️[emoji173]️
Så bra[emoji4] Dette skal gå veien[emoji173]️
Dere andre med babyklister, hvor lenge tenker dere å fortsette med det?
Ja, enig, nå må det jammen bli en eller to babyer på oss.
Spennende med tul! Hvilken uke blir det i? Jeg tvilte meg fram til å velge henvisning for å ta ul der jeg bor, men angrer litt nå på at jeg ikke valgte Riksen. Kanskje de er flinkere og har bedre utstyr der? Hadde ikke forberedt meg på å få det spørsmålet, skulle gjerne ha tenkt gjennom det på forhånd... Ble utslagsgivende for meg at jeg ikke ville få time før i uke 9 på Riksen. Det burde jo egentlig ikke ha hatt noen betydning siden jeg har blitt lovet flere ultralyder på lokalsykehuset, men det kom jeg ikke på mens jeg var i telefonen...
Akkurat samme her! Har problemer med å forstå hva jeg snakker om når jeg og mannen snakker om det. Klarer ikke å skjønne at det er sant[emoji23] kanskje jeg forstår det på ul[emoji23] [emoji7] [emoji7] [emoji7]Er det flere som ikke klarer å tro at de er gravide? Jeg har en sånn rar uvirkelighetsfølelse. Tenk at det faktisk kan komme en baby (eller to) til oss om åtte-ni måneder... Tenk at det hvis alt går som det skal, skal vokse fram et helt lite menneske inne i kroppen min... Jeg klarer ikke helt å ta det innover meg.
Hadde faktisk planlagt at når jeg en gang fikk en klar positiv test, skulle jeg "feire" med å gå i babyutstyrsbutikk (som jeg ikke har tillatt meg selv å gjøre i prøvetiden siden jeg ikke visste om vi noen gang ville lykkes), men da sjansen bød seg idag, med et godt hcg-nivå på blodprøven, torde jeg ikke likevel. Jeg unnskyldte meg selv litt med at det er jo ingen vits i å se på vogner når jeg ikke vet om vi skal ha en eller to, men jeg tror at det mest dreier seg om at jeg er litt redd for å bygge opp masse forventninger og legge masse planer - og det selv om jeg har tro på at det skal gå bra denne gangen. Flere som har det sånn?
Tusen takkGratulerer[emoji5]
Blir i uke 7du da?
Det vet jeg ikke, ring å spør, så bytter du bare om du føler det er bedre å ta det der![]()
Ja det er lurt[emoji4] jeg er akkurat 7+0 den dagen i følge vår regning, men i følge sykehuset sin regning er jeg jo bare 6+3.. Hvis dem regner fra innsett dagen.. Må ringe tilbake på mandag å høre om det blir riktig.. Vil ikke komme dit for tidlig slik at jeg ikke får se hjerte slå[emoji173]Ja, jeg må vel nesten få det fredagen før påske hvis jeg skal være 7+0 eller i arbeidsdagene i påsken, men da har de sikkert redusert kapasitet. Tenkte å ringe på mandag enten til en gynekolog her jeg bor eller til Riksen, hvis jeg ombestemmer meg.![]()
Akkurat samme her! Har problemer med å forstå hva jeg snakker om når jeg og mannen snakker om det. Klarer ikke å skjønne at det er sant[emoji23] kanskje jeg forstår det på ul[emoji23] [emoji7] [emoji7] [emoji7]