FEBRUAR 2018

Ja, det blir veldig spennende med blodprøve. Skummelt spennende! Lurer på hvor lav hcg som er "greit" 14 dpo? - Og om mine tester er sterke nok til at jeg ligger over? Var veldig entusiastisk etter fargeøkningen på morgenen igår, men idag synes jeg at det var stusselige greier, bortsett fra på onestep-testen. Den var liksom lyspunktet mitt idag. Heldigvis er jeg kvalm, har ømme pupper og i natt drømte jeg faktisk at jeg hadde en baby! :) Jeg må ta det som et positivt tegn.

Veldig greit med hcg-måling hos legen! Jeg skulle gjerne ha tatt to slik at jeg så at det doblet seg riktig, men jeg tror at jeg istedet satser på å starte med hcg-støtte etter blodprøven imorgen for å øke sjansen for å beholde, hvis legen er enig...

Jeg kan ikke slike hcg målinger, men jeg tror nok de er fine hos deg med slike streker så tidlig:) best å gjøre som legen vil ja:)
Er det slik at alle som blir gravid med ivf får tidlig ul? :)

Jeg kan ikke slike hcg målinger, men jeg tror nok de er fine hos deg med slike streker så tidlig:) best å gjøre som legen vil ja:)
Er det slik at alle som blir gravid med ivf får tidlig ul? :)
Det virker sånn. I Porsgrunn er det tul i uke 8 [emoji4]

Wow! Det er så sykt kult å titte innom i ny og ne for å se hvordan det går og se så mange positive nyheter! Gratulerer til alle som har lykkes denne mnd[emoji7] Det gir meg så mye håp[emoji1305]

Siste test fra meg på en stund:love7 dette er virkelig et mirakel for oss:Heartbigred ååh håper så inderlig at dette går bra:Heartred

Vedlegg

• IMG_20180301_193345.jpg
    IMG_20180301_193345.jpg
    1.008,8 KB · Visninger: 70
Siste test fra meg på en stund:love7 dette er virkelig et mirakel for oss:Heartbigred ååh håper så inderlig at dette går bra:Heartred

Så fantastisk deilig å få den der!! Kjenner igjen følelsen!![emoji173]️ gratulerer! Må denne spiren bli værende i 9 mnd [emoji8]

[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

18 dpo i dag:) testdag og innringing til St Olavs i morgen:) har du testet i kveld? :)

Så bra! :-) Jeg skal teste snart. Har testdag imorgen jeg også, men skal ta blodprøve. Du tok ikke tilfeldigvis en annen test på samme urin som testen du la ut bilde av? Lurer på hvor sterke strekene er når man får 2-3...

Så bra! :) Jeg skal teste snart. Har testdag imorgen jeg også, men skal ta blodprøve. Du tok ikke tilfeldigvis en annen test på samme urin som testen du la ut bilde av? Lurer på hvor sterke strekene er når man får 2-3...

Okei spennende! :) nei det gjorde jeg ikke desverre, men er nok sikkert ikke store forskjellen fra den jeg tok i går kveld:)

Okei spennende! :) nei det gjorde jeg ikke desverre, men er nok sikkert ikke store forskjellen fra den jeg tok i går kveld:)

Ok. :)

Nå har jeg også testet, og det ser slik ut. Jeg ser at de er sterkere i virkeligheten enn de forrige testene, men jeg er ikke så sikker på at det kommer fram på bildet. Er nok til å berolige meg, i hvert fall. :)

Tidlig babyplantest 12 dpo kveld og 13 dpo kveld
6F38CBD5-3624-4A3D-ACEF-34EE508B9626.jpeg

C302A629-5733-405B-A468-84FF920EF144.jpeg

One step tester 13 dpo morgen og 13 dpo kveld
131B3C38-80A8-407F-902E-D8E3A9A0D691.jpeg

D1084B7C-09E4-40CD-91AD-6B8D06251000.jpeg

Vedlegg

• 7578A2C5-6698-4906-885E-FCB0F068D5C0.jpeg
    7578A2C5-6698-4906-885E-FCB0F068D5C0.jpeg
    227,5 KB · Visninger: 63
Last edited:
Ja synes de stiger fint jeg:happy: blir ikke den wow stigningen når man tester så ofte fant jeg ut, men dine tester stiger fortere enn mine :happy::Heartred

Er så sjalu på alle de fine testene her[emoji173]️ Gratulerer alle sammen[emoji1374]

Når jeg hadde uttak onsdag 21 tidlig morgen, er jeg da 9 dpo i dag?
Skal prøve å holde meg til lørdag/søndag, da jeg hater svake tester[emoji87]

Er så spent, men har lite «ekte» symptomer, tror jeg..[emoji51]
Går fra å faktisk tro at jeg er gravid, til å falle rett i kjelleren igjen mange ganger ila dagen!
Symptomer, er veldig svimmel et par ganger ila dagen. Sinnsykt oppblåst (er virkelig helt ille[emoji853])
Våkner på natta og drømmer veldig mye (noe jeg aldri pleier å gjøre),
Er suuper tissetrengt om morgenen, og det små murrer i mage/rygg, samt den irriterende isingen i magen jeg pleier å ha de gangene jeg har testa positivt :/ + endret luktesans.
Føler jo dette er gode symptomer, men vet jo at nesten alt kan komme av lutinus..

Back
Topp