Og den var enda større igår!![emoji849][emoji849]
Jeg har ikke turt å slutte på progesteron enda, men lurer på om jeg skal begynne å trappe ned!
Jeg skal bare ta det i 14 dager i følge klinikken så da hører jeg på dem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og den var enda større igår!![emoji849][emoji849]
Jeg har ikke turt å slutte på progesteron enda, men lurer på om jeg skal begynne å trappe ned!
Ser ut som jeg er 4mnd på vei allerede jegprøver å holde magen tilbake for at det ikke skal synes og folk ikke skal se det men det går ikke! Store gensere må kjøpes til nyheten skal ut
Merker at det er noe som skjer der inne![]()
Ikke oppblåst mer, og nesten alle symptomer er bortespent på testen i morgen, men rimelig sikker på at den kommer til å være negativ igjen da! :/
Jeg skal bare ta det i 14 dager i følge klinikken så da hører jeg på dem.Virker som det er individuelt hvor lenge man tar det.
Fin mage med bittelite embryo inni!Slik er min også, men jeg er ikke så tøff som deg, at jeg legger ut bilde.
![]()
Samme her! Magen er skikkelig stor og det er så vidt jeg klarer å lukke vinterjakka mi. Bukser er et kapittel for seg, for de får jeg ikke igjen uten at det blir veldig ubehagelig. Kan jo liksom ikke begynne med gravidbukser når jeg er 4+2 heller... Jeg må også begynne med store gensere nå.

Nå skal den bare vokse og vokse seg stoor![]()
Vis vedlegget 247170
Jeg hoppa rett over første halvdelen av svangerskapet [emoji28]
Jeg får IKKE stigning på de rosa mine
Men de blå som ikke skal leses av manuelt stiger...
Vis vedlegget 247182
Men se på DENNE da!!
Vis vedlegget 247183
Jeg får IKKE stigning på de rosa mine
Men de blå som ikke skal leses av manuelt stiger...
Vis vedlegget 247182
Men se på DENNE da!!
Vis vedlegget 247183
Det øker fortsatt hos meg også! Blir like glad hver gang jeg ser testene. Klarer ikke å la være å teste selv om jeg er 4+3, og fortsetter nok til strekene er like sterke eller jeg går tom for tester.
Tror dere denne er sterk nok til å få 2-3 på digital? Er babyplan tidligtest med sensitivitet 10.
Vis vedlegget 247187
Ikke sant! 2 deilige streker [emoji173]️ Selv om jeg ikke helt tørr å tro på det før den offisielle testdatoen...
Du trenger vel ikke de testene senere så hvorfor ikke bruke de opp [emoji6]
Kan jeg spørre; Hvilken dato regner man termindato fra? Er egguttaksdagen = befruktningsdato, dvs 2+0?