FEBRUAR 2018

Neida, ikke uroe deg :Heartred de er ikke laget for å bruke dem slik vi gjør!:knegg:

Jeg kommer til å be om blodprøve hos legen når digital viser 2-3, og jeg vet at jeg får det pga exu sist gang.

Ja dette med blodprøve har jeg lurt litt på... hvordan gjøres det? Altså vet man tar blodprøve for å måle HCG men tas den annen hver dag? Får man svar av legen med en gang?
Eller må den sendes inn?

Testen i dag var ikke like sterk som i går... [emoji20]
Bør jeg være bekymret?
Imn86 har liksom såååå mye sterkere streker enn meg [emoji85][emoji15]

Vis vedlegget 244769
Mengde fargestoff i testen og urinkonsentrasjon påvirker.
Du er jo gravid, fine streker.
Pust med magen og få heller målt hcg enn å drive med testing

Bør jeg være bekymret?

Vis vedlegget 244769

IKKE bekymre deg!! Du er gravid[emoji8][emoji8] det kan være pga urinkonsentrasjonen eller fargestoffet i testene!!

Ja dette med blodprøve har jeg lurt litt på... hvordan gjøres det? Altså vet man tar blodprøve for å måle HCG men tas den annen hver dag? Får man svar av legen med en gang?
Eller må den sendes inn?

Kommer helt ann på hvor du tar prøven! Jeg bor på landet, og må gjerne vente 2-3, noen ganger 4, dager før jeg får svar!! Og da har jeg tatt den hos fastlegen!!

Eller må den sendes inn?
Hvis du skriver ned tidspunkt du tar dem så verdiene senere, finnes det apper som regner ut stigningen mellom de to for deg :D

Fantastisk! :)
Herregud, jeg blir så glad på dine vegne at tårene triller!
emoji173.png
️ Gratulerer!!
Hurraa!!!!! Så utrolig bra!! :love7 Gratulerer såå mye! Virkelig på tide med positiv test da:D
Gratulerer!!!:Heartbigred
Så fantastisk!!
Herlig!!!
emoji173.png
emoji173.png
emoji173.png
️ gratulerer!!

Tusen takk, så gode dere er!! :Heartred:Heartred:Heartred

Vet at ting fortsatt kan skje.. Men frem til nå har jeg i alle fall nådd en liten milepæl

Så spennende! ❤ Når har du innsett? Spent på om det blir to eller ett ;)

Ferdig med innsett for noen timer siden og det ble to inn! :-) Første gangen jeg har hatt to som var bra nok for innsett på innsettsdagen! :-) Blir noen veldig spennende uker framover nå... Først om jeg får positiv test, deretter om jeg beholder og hvis ja på de to første, om det er en eller to der inne... De ser det på den tidlige ultralyden, ikke sant?

Er så glad, lettet og optimistisk nå! Skikkelig godfølelse! :-)

Bør jeg være bekymret?

Vis vedlegget 244769

Jeg har opplevd svakere strek etter to dager selv om hcg på blodprøver hadde mer enn doblet seg (fra 21 til 44). Ikke bekymre deg, det er fortsatt tidlig, og testene er litt unøyaktige mht mengde fargestoff/sensitivitet.

Neida, ikke uroe deg :Heartred de er ikke laget for å bruke dem slik vi gjør!:knegg:

Jeg kommer til å be om blodprøve hos legen når digital viser 2-3, og jeg vet at jeg får det pga exu sist gang.

Tenker du blodprøver med to dagers mellomrom? Kunne tenkt meg det jeg også hvis jeg blir gravid, har hatt så mange kjemiske i tillegg til exu.

Ferdig med innsett for noen timer siden og det ble to inn! :) Første gangen jeg har hatt to som var bra nok for innsett på innsettsdagen! :) Blir noen veldig spennende uker framover nå... Først om jeg får positiv test, deretter om jeg beholder og hvis ja på de to første, om det er en eller to der inne... De ser det på den tidlige ultralyden, ikke sant?

Er så glad, lettet og optimistisk nå! Skikkelig godfølelse! :)

Gratulerer som ruger!! :Heartpink Og velkommen inn i skrulleukene ;) Så bra at det ble to inn, nå blir det spennende dager fremover. Masse masse lykke til!! :happy:

Begynte plutselig å tenke på at legen ikke brukte ultralyd ved innsett. Hvordan i alle dager kan man da vite at embryoene havner i livmoren og ikke livmorhalsen? Ble bittelitt bekymret når jeg kom på det. Flere som har opplevd innsett uten ultralyd?

Begynte plutselig å tenke på at legen ikke brukte ultralyd ved innsett. Hvordan i alle dager kan man da vite at embryoene havner i livmoren og ikke livmorhalsen? Ble bittelitt bekymret når jeg kom på det. Flere som har opplevd innsett uten ultralyd?

Tror ikke jeg fikk det på Riksen, mener jeg å huske

Åååå, nå har jeg begynt å få kramper etter lutinus hver gang jeg tar det. :(
Gjør vondt.

Ferdig med innsett for noen timer siden og det ble to inn! :-) Første gangen jeg har hatt to som var bra nok for innsett på innsettsdagen! :-) Blir noen veldig spennende uker framover nå... Først om jeg får positiv test, deretter om jeg beholder og hvis ja på de to første, om det er en eller to der inne... De ser det på den tidlige ultralyden, ikke sant?

Er så glad, lettet og optimistisk nå! Skikkelig godfølelse! :-)

Gratulerer med to egg plassert og som ruger[emoji7][emoji7] håper det blir full klaff[emoji173]️[emoji173]️

Når har du testdato??

Er Riksen jeg er på også. Ble du gravid da (eller er det dette forsøket?)

Ikke gravid på første innsettet (fersk), kjemisk på fryseforsøket. Denne gangen har jeg vært hos Hausken. Jeg bare stoler på at dette har de gjort så mange ganger, at de vet hva de gjør. Vet det er litt naivt.. Har jo opplevd at man ikke kan stole blindt på dem også (i forhold til utredning og medisinering). Men tror du ikke de kan dette da?

Back
Topp