Spennende, lykke til!Tusen takk!
Tusen takk!
Ingen har ringt enda, så da regner jeg med at det blir innsett. Har reist nå.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende, lykke til!Tusen takk!
Tusen takk!
Ingen har ringt enda, så da regner jeg med at det blir innsett. Har reist nå.![]()
Tusen takk!
Tusen takk!

Testdato i dag (14 dpo):
Vis vedlegget 244750
Etter å ha prøvd siden sommeren 2013 og aldri sett en positiv test, er det nesten ikke til å tro!
Jippi!!!!! Gratulerer[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Tusen takk! Da kan vi kanskje følge over i samme termingruppe etter hvert![]()
Fantastisk!Testdato i dag (14 dpo):
Vis vedlegget 244750
Etter å ha prøvd siden sommeren 2013 og aldri sett en positiv test, er det nesten ikke til å tro!
Testdato i dag (14 dpo):
Vis vedlegget 244750
Testdato i dag (14 dpo):
Vis vedlegget 244750
Gratulerer såå mye! Virkelig på tide med positiv test daTusen takk!
Tusen takk!
Gratulerer!!!Testdato i dag (14 dpo):
Vis vedlegget 244750
Neida! Løpet er aldri kjørt før heksa kommerTok en test nå for å se om ovitrelle er gått ut. (Tok siste 14/2) Den var veldig svak nå.. jeg er 11dpo idag og hvis jeg får helt blenda hvit test i morgen så er jeg vell ikke gravidhadde jeg vært gravid nå hadde vell testen vært litt sterkere med tanke på at jeg og har ovitrelle i kroppen ?
Klarer ikke helt å se for meg at jeg får positiv test nå![]()

Tok en test nå for å se om ovitrelle er gått ut. (Tok siste 14/2) Den var veldig svak nå.. jeg er 11dpo idag og hvis jeg får helt blenda hvit test i morgen så er jeg vell ikke gravidhadde jeg vært gravid nå hadde vell testen vært litt sterkere med tanke på at jeg og har ovitrelle i kroppen ?
Klarer ikke helt å se for meg at jeg får positiv test nå![]()
Testdato i dag (14 dpo):
Vis vedlegget 244750
Håper det !Myye kan skje ennå[emoji173]️[emoji173]️
Neida, ikke uroe degTesten i dag var ikke like sterk som i går... [emoji20]
Bør jeg være bekymret?
Imn86 har liksom såååå mye sterkere streker enn meg [emoji85][emoji15]
Vis vedlegget 244769
de er ikke laget for å bruke dem slik vi gjør!