FEBRUAR 2018

Jeg har brukt Menopur 375 ved to forsøk og Menopur 450 nå. Så kombinasjon med Bemfola kan være bedre, altså? Mener jeg har lest noen som har skrevet det før (hvis det ikke var deg da).

Har du tatt Letrozol under forsøk? Tror jeg har lest om det også, men husker ikke hva. Var det i forhold til lave eggreserver, tro?

Heldigvis har vi hatt ett egg som har overlevd ved alle forsøkene, så det har alltid blitt innsett. Jeg har også tenkt på at det kanskje er bedre å prøve noe vi ikke har prøvd før og som kanskje kan virke bedre.

Jeg brukte menopur 412,5 på de to første forsøkene. Første forsøk tok jeg letrozol i tillegg til menopur. Andre forsøk kun menopur.

*Mistaldrihåpet* har veldig like eggreserve og fsh målinger som meg og fikk et godt resultat av Bemfola og Menopur. Det var i den forbindelse jeg sa til min lege at jeg ville prøve
den kombinasjonen. Vi har hørt til Porsgrunn begge to [emoji4]

Hva er din AMH på? Min er på 4.

Ovitrelle er satt i kveld, og magen murrer godt på høyre side. Var der alle utenom 2 egg befant seg.. Men endelig fri for medisiner(utenom prednisolon selvfølgelig) frem til mandags morgen! Var utrolig deilig å kaste synarelaen [emoji28]

Ovitrelle er satt i kveld, og magen murrer godt på høyre side. Var der alle utenom 2 egg befant seg.. Men endelig fri for medisiner(utenom prednisolon selvfølgelig) frem til mandags morgen! Var utrolig deilig å kaste synarelaen [emoji28]

Masse lykke til! [emoji169]

Kjenner at jeg er redd for å bevege meg:wacky: redd egget detter ut igjen:hilarious: men har ikke store forhåpninger at det går på første forsøk, så driver alt å finner ut når jeg vet kan starte på neste forsøk:rolleyes:
Jeg kjenner meg igjen i det å ikke ha troen på å lykkes på første forsøk. Tenker at så heldige er vi nok ikke. Jeg fortalte til noen venninner at jeg går og venter på første dump på veien, siden alt har gått så smertefritt frem til nå, og da lo de og sa at de syntes over 2.5 års prøving og en MA var dumper nok [emoji1] må vel nesten si meg enig i det..

Last edited:
Gratulerer med fullført stimulering :Heartred nå skal det gå straka vegen fremover

Jeg kjenner meg igjen i det å ikke ha troen på å lykkes på første forsøk. Tenker at så heldige er vi nok ikke. Jeg fortalte til noen venninner at jeg går og venter på første dump på veien, siden alt har gått så smertefritt frem til nå, og da lo de og sa at de syntes over 2.5 års prøving og en MA var dumper nok må nesten si meg enig i det..
Må nesten si meg enig med venninnene dine :) holder med utfordringer nå

Er det rart at jeg tenker at for hver positive test jeg ser, så føler jeg at det blir mindre og mindre sannsynlig at jeg får en selv?[emoji85] haha! Akkurat som kvoten kan brukes opp[emoji23][emoji28]
Jeg har også tenkt det [emoji23] vilt hvor irrasjonelle tankene kan bli i denne prosessen. Tidligere deltok jeg i IKM-grupper, og var alltid redd for å ha ikm sent i uka, fordi alt babystøvet kunne bli brukt opp før det var min tur [emoji23]

Jeg har også tenkt det [emoji23] vilt hvor irrasjonelle tankene kan bli i denne prosessen. Tidligere deltok jeg i IKM-grupper, og var alltid redd for å ha ikm sent i uka, fordi alt babystøvet kunne bli brukt opp før det var min tur [emoji23]

Haha[emoji23] Kanskje vi heller bare skal tenke at alle klinikkene har blitt flinkere, og at det er en bra tid på året å bli gravid på?[emoji51][emoji87]

Haha[emoji23] Kanskje vi heller bare skal tenke at alle klinikkene har blitt flinkere, og at det er en bra tid på året å bli gravid på?[emoji51][emoji87]
Jeg liker den tankegangen [emoji4] februar må jo være den beste måneden for positive ivf-forsøk, med Valentine's Day og alt [emoji173]

Herlig!! Masse lykke til videre, det er spennende dager i vente! :happy:

Masse lykke til[emoji7][emoji7]

Ehm, har lest flere ganger at orgasme kan føre til spontan eggløsning. Gjelder dette når man bruker orgalutran/Cetrotide osv også?[emoji85][emoji28] Mannen er gira, da han vet det blir tørke etter uttak og innsett, men jeg tør ikke[emoji85][emoji87]

Jeg tør heller ikke, men vet ikke om det betyr noe.

Jeg brukte menopur 412,5 på de to første forsøkene. Første forsøk tok jeg letrozol i tillegg til menopur. Andre forsøk kun menopur.

*Mistaldrihåpet* har veldig like eggreserve og fsh målinger som meg og fikk et godt resultat av Bemfola og Menopur. Det var i den forbindelse jeg sa til min lege at jeg ville prøve
den kombinasjonen. Vi har hørt til Porsgrunn begge to [emoji4]

Hva er din AMH på? Min er på 4.

Kanskje del var henne jeg leste om da. Fsh-nivået mitt er normalt, men amh er på 3. Letrozol hadde ingen effekt, altså? Hvordan skulle det hjelpe?

Jeg har helt sikkert lest det, men husker ikke nå. Hva ble antall ut/befruktede/overlevende til innsett hvert forsøk? Mener å huske at dette er ditt første innsett?

Enig, utrolig deilig å bli kvitt den fæle sprayen. Lykke til med uttaket!

Det har jeg tenkt mye på faktisk. Har lest at det er større sjanser til å lykkes med ivf om våren og har bestemt meg for at dette er vår. :-)

Det har jeg tenkt mye på faktisk. Har lest at det er større sjanser til å lykkes med ivf om våren og har bestemt meg for at dette er vår. :-)

Har det stått noe om grunnen til det?[emoji5]

Har det stått noe om grunnen til det?[emoji5]

Nei, det husker jeg ikke faktisk, lurer på om det var noe med mer dagslys etter mørketiden eller noe slikt? (Isåfall burde jo egentlig sjansene om sommeren være best, så vet ikke helt). Lenge siden jeg leste om den studien, dessverre, så kan ikke komme med noen link.

Nei, det husker jeg ikke faktisk, lurer på om det var noe med mer dagslys etter mørketiden eller noe slikt? (Isåfall burde jo egentlig sjansene om sommeren være best, så vet ikke helt). Lenge siden jeg leste om den studien, dessverre, så kan ikke komme med noen link.

Hehe, okaj[emoji4][emoji4] det med lyset kan jo høre logisk ut!

Veldig spent nå angående innsett, håper de ikke ringer fra Riksen... Skal sette inn to hvis begge har god nok kvalitet, og lurer på om de ringer og sier ifra på forhånd hvis det bare blir en inn, eller ringer de kun hvis det ikke blir noe innsett? De sjekker embryoene i 9-9.30-tida, så det er veldig spennende akkurat nå. Vokter over telefonen og synes at jeg er utrolig dum som ikke har planlagt bedre og må i dusjen nå siden vi skal dra snart.

Back
Topp